Eka kerta

Pyöräiltiin Hyvinkään kartingradalla takavuosina kilpaa ja siellä osui harjoittelukierroksilla poljin asvalttiin sen verran että perä lähti luistamaan alta ja kaatuminen jäi tapahtumatta enempi tuurin kuin omien taitojeni ansiosta. Yhtä mutkaa myöhemmässä kohdassa nimim. peltsip vetikin sitten kyljelleen ja solisluun särki, en ole ihan varma lähtikö se poljinosumasta vai luiskahtiko etupyörä alta. Pitoa sellä tuntui kyllä olevan ajolinjalla.

1 Like

Otaniemen Criteissä kanttasin liian läheltä sisäkurvin rotvallia, poljin nappas kiinni ja pannut. Kypärä meni vaihtoon, mutta en itkenyt ja ajoin maaliin.

1 Like

Oon kaatunut pedalstrikestä. Silloin oli flätit ja sträpit ja keskiö alhaalla. Oon myös seivannut kaatumisen pedalstrikellä, silloin oli märän kelin rata-ajot tattarisuon kartingradalla, KoF-perjantai 2016? Vähän liukasta ja lähti perä alta jyrkässä vasemmalle kääntyvässä mutkassa, onneks alhaalla oleva poljin pompautti mut takaisin pidon oikealle puolelle. hieno temppu, en oikein tiedä mitä tapahtui ja en yrittäisi uudestaan.

9 Likes

Näissä samoissa ajoissa kolautin kerran polkimen asfalttiin, mutta selvisin.
Edlellä meni myös joku skinsuitissa ajanut ehkä venäläinen? kuski pamautti myös polkimen, sai renkaat luistamaan, eikä selvinnyt, vaan pannutti.

Oon myös joskus pannuttanut, kun osui jotenkin niin, että jäi luistamaan sen polkimen varaan. Tämä ei ollut kisa.

2 Likes

Oon rapsannut pannuketjuun, joten sen on täytynyt tapahtua.

1 Like

Ekaa kertaa kävi tällee ku laitoin kumia paikallee :relieved:

4 Likes

ohhoh

No miltä se tuntuu :sweat_smile: uhh kunno nightmare

No on se aika painajainen. Varsinki ku ei oo mitää muuta pyörää kasas :sweat_smile:

Siis antoiko toi periksi, kun väänsit kumia vanteelle?

Ei voi ku kuvitella mitä olis käyny, jos olis ollu Schrader venttiili… Heh heh :smiley: .

1 Like

Joo kyllä anto, noi on hiton kevyet kehät…

En ees haluu kuvitella :’)

Katoin kuvaa ja eka ajatus oli että tuota minäkään en poraisi isommaksi.

2 Likes

Pinnat liian kireällä keventelyvanteelle?

eka kerta double whammy:

rengas tyhjeni työmatkalla >:(((((

paikkasin mutta paikka ei pitäny

katse maahan ja kävellen kotiin vaihtaan koko sisuri ku onneks oli kilsa tai alle kotiin.

2 Likes

@covfefe
Meibi

Onneksi kehä kuitenkin antautui asennushommissa eikä esim. ajaessa pikkusen liian kovaa kanttarin yli.

1 Like

Jep!

Eka kerta, kun keräiltyäni jonkun törpön lasinsirut pyöräkaistalta, ei vain yksi, vaan kaksi pyörällä kulkevaa kiittää! Ah ihanaa ja ei kun ajoa vaan.

9 Likes

Millä sä ne keräilit? Oon monta kertaa aatellut et keräis mut ei oo ollut mitään millä/mihin kerätä. Vinkit tervetulleita!

Olin vaan tosi varovainen ja ajohanskoilla kämmenelle. Joskus oon käyttänyt sellaista jousellista hiustenkiinnitintä, mikä ei oo hirveen leveä vaan enempi sellainen krokotiilin pää. Melkein yhtä tarkkaa kuin pinsettien käyttö tuollaisessa hommassa.

2 Likes