Eka kerta

No on se aika painajainen. Varsinki ku ei oo mitää muuta pyörää kasas :sweat_smile:

Siis antoiko toi periksi, kun väänsit kumia vanteelle?

Ei voi ku kuvitella mitä olis käyny, jos olis ollu Schrader venttiili… Heh heh :smiley: .

1 Like

Joo kyllä anto, noi on hiton kevyet kehät…

En ees haluu kuvitella :’)

Katoin kuvaa ja eka ajatus oli että tuota minäkään en poraisi isommaksi.

2 Likes

Pinnat liian kireällä keventelyvanteelle?

eka kerta double whammy:

rengas tyhjeni työmatkalla >:(((((

paikkasin mutta paikka ei pitäny

katse maahan ja kävellen kotiin vaihtaan koko sisuri ku onneks oli kilsa tai alle kotiin.

2 Likes

@covfefe
Meibi

Onneksi kehä kuitenkin antautui asennushommissa eikä esim. ajaessa pikkusen liian kovaa kanttarin yli.

1 Like

Jep!

Eka kerta, kun keräiltyäni jonkun törpön lasinsirut pyöräkaistalta, ei vain yksi, vaan kaksi pyörällä kulkevaa kiittää! Ah ihanaa ja ei kun ajoa vaan.

9 Likes

Millä sä ne keräilit? Oon monta kertaa aatellut et keräis mut ei oo ollut mitään millä/mihin kerätä. Vinkit tervetulleita!

Olin vaan tosi varovainen ja ajohanskoilla kämmenelle. Joskus oon käyttänyt sellaista jousellista hiustenkiinnitintä, mikä ei oo hirveen leveä vaan enempi sellainen krokotiilin pää. Melkein yhtä tarkkaa kuin pinsettien käyttö tuollaisessa hommassa.

2 Likes

Lakaisee vaan luudalla ajoradalleautotielle, sieltä ne kyllä siivotaan sukkelaan!

6 Likes

Maasturissa mullet
Aika vekkuli, vähä levoton ajotuntuma, ei ehkä jatkoon

Eka kerta kun meni takaperoinen niin, ettei ollu epäilystäkään siitä oliko kokonainen vai ei. Ja useamman kerran, vaikkei nyt ihan joka yrittämällä. Eikä se vaatinu muuta ku toistoja muskarin pihassa odotellessa…

12 Likes

Eka kerta lukkopolkimilla ja -kengillä. Millä hitolla vältätte etujalan irtoamisen skidatessa? Vai heiluuko/ myötäileekö mun jalkaterä liikettä niin, että pitää vaan opetella pitämään jalkaterä suorassa?

1 Like

Itellä ainakin tuntui jalkaterät heiluvan sivusuunnassa paljon herkemmin speduelämän alkuun kun oli tottunut häkkeihin tai sträppeihin, mutta kyllä se jalka ehdollistuu nopeasti. Kunhan ei ole multirelease-klossit niin ei ongelmaa skidaamisessa, luultavasti sullakaan hetken päästä.

1 Like

Eihän ole multi-release-klossit sattumalta?

Jos shimanot nii tarkista että sulla on klossina sm-sh51 (tummanharmaa) eikä sm-sh56(kirkas).

Sh56 unclippaa sivulle ja ylös. Sh51 vaa sivulle.

Kiristä polkimien jousi nii kireelle ku menee, jos on käytetyt polkimet niin se kireinkin voi olla tosi löysä.

Jos nämäkin tarkistettu ni sit treenaamaan et jalka pysyy suorassa.

1 Like

Vaan sivulle unclippaa. Jes kiristelin ja varmaan kiristelen lisääkin. Katellaan kuin käy! Kiitos vinkeistä.