Pannut

Leo - 16:46, 16.4.2011 » ^^^ Kypärä ois estäny pääni avautumisen kun ajoin suhteellisen täysii viemärinkannen ympärillä olevaan kuoppaan Turussa Satakunnankadun Teboilia vastapäätä olevalla KLV:llä. Tangon yli lensin pari metriä ja pyörä meni melkein auton alle kun jatkoi matkaansa pientareella ilman mua. Mikään muu ei onneks auennu ku pää, eikä sekään pahasti. Kumit puhkes mut kiekot hieman yllättäen näytti säilyneen suorina. Hyväsydäminen sairaanhoitaja sattui olemaan siinä autossa, joka tuli vähän matkaa takanani ja kutsuivat ambulanssillisen henkilökuntaa joka totesi mun olevan kunnossa. Varokaahan siellä.
Painelen aina sitä toista puolta Satakunnantiellä, joka on aika lailla paremmassa kunnossa kuin tuo toinen (vaikka siinä Paalupaikan kohdalla onkin KLV:n asfaltti revitty auki ja täytetty sepelillä). Hyvä, ettei käynyt pahasti ja fillarikin taisi säilyä suht kondiksessa.

Ajelin pub petestä narinkka torin läpi ja puhuin puhelimeen eli ajoin kävelyvauhtia, lopetin puhelun ja aloin laittaa jalkoja häkkeihin ja kohta huomasin että olin mukkelis makkelis kadussa. Olin ajanyt siihen monumentin jalustaan mikä on narinkka torin ja manskun välissä. nauratti ihan hillittömästi! turisti käveli ohi nauro ja näytti peukkua, naurattaa edelleen!

Pitäisköhän sun harkita julkisilla kulkemista, tai sit jotain jopoa esim?

Löl!! pannut → lopeta ajaminen → myy pyörä → profit!

No niin, sesonkin ekat pannut pannutettu ja oikeen kunnolla viellä. Hyvästä vauhdista etupörä spårakiskoon ja sitten pää/olkapää edellä kyntämään katua. Lopputoloksena rikkinäiset farkut ja takki sekä kypärä halki, pyörästä ainoastaan tangon pää ja jarru naarmuille. Fyysiset vammat seuraavanlaiset, olkapää ja lonkka kipeänä ja kyynärpää auki.

Mutkassa poljin ruopaisi asfalttiin, pyörä irti tiestä ja kuski olkapää edellä katuun. Fillarissa (Tricrossi) on tähän asti ollut vapaaratas, joten yleensä mutkat on menneet polkematta. Olin jo aiemminkin miettinyt, että mitenkäs tuolla sitten vältetään pannuttelut mutkissa, jos pyörä on fixinä? Pittääkö mutkiin hidastaa niin paljon, ettei tarvi kallistella? Onko tricrossissa keskiö jotenkin erityisen alhaalla?

^
Mutkatkin tietenkin täysii, riittävän loivasti kun vetää niin ei kolise maahan.

Itselle tarjoiltiin tänään iltalenkillä pannua. En oikein vieläkään tiedä mitä tapahtui. Keskittyminen hävisi jotenkin täysin rullaillessa ja meinasin ajaa ojan puolelle ja oikaisuliike vissiin oli liian raju ja päädyin tonttiin. Pyörälle ei damagea mutta käsiin tuli pientä osumaa, kun ei ollut edes hanskoja. prkl

Juu tuo “mutkat loivasti” ja pelkää polkimen osumistamaahan meinasi tuottaa komeat pannut ~40-45km/h vauhdista kun mutkat kävi tiukaksi viimeviikolla joutu ottaa leveetä linjaa nurmikonpuoleta ja selvittiin säikähdyksellä :slight_smile:

Niin ja jottei menisin offtopic, Uudet kengät + polkimet + lukkopoljin treeniä, perinteiset 0km/h sätkimiset ja kyljelleen! varmasti tuottaa jokaiselle joskus mielihyvää :wink:

^ & ^^ & ^^^ & … : Kipu opettaa.

Uskomattomat EPÄ-pannut!

E2: Konkelin viisauden (ja seuraavan aamun) tuoma harkinta. You had your fun…

Groucho - 20:04, 8.5.2011 » Mutkassa poljin ruopaisi asfalttiin, pyörä irti tiestä ja kuski olkapää edellä katuun. Fillarissa (Tricrossi) on tähän asti ollut vapaaratas, joten yleensä mutkat on menneet polkematta. Olin jo aiemminkin miettinyt, että mitenkäs tuolla sitten vältetään pannuttelut mutkissa, jos pyörä on fixinä? Pittääkö mutkiin hidastaa niin paljon, ettei tarvi kallistella? Onko tricrossissa keskiö jotenkin erityisen alhaalla?
Mä mittailin että ehkä sentin alempana ku mun track/tarck -pyörissä. Isommissa Tricrosseissa on myös 175 mm kammet. Flättipolkimien kanssa voi kolista, jos on tottunut kallistelemaan huolettomasti. Kokemusta on O.O
Leonard - 4:28, 13.5.2011 » Uskomattomat EPÄ-pannut! Erittäin humalassa ihan v*tun täysii manskua pohjoiseen, käännös Arkadiankadulle, eturengas spårakiskoon... Oops, wtf, olkapää jo valmis vastaanottamaan iskua, en kaatunutkaan! En tiedä, mitä tapahtui mutta kaikki kunnossa. Loppumatkan ajoin maijaa pakoon Leppävaaraan asti... tai ainakin munkkaan... drunk, paranoid, sleep... -> E: kyseessä siis kauden eka päivä fiksillä... last piece of the puzzle, thx tnts.
[b]Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.[/b]

A.Lincoln

Sinkulaturistina tietenkin täyttä paahtoa mestaruuspelistä päissään kotiakohden. Ajattelin sitten hypätä autotieltä kävely/pyörätielle viistosti kovassa vauhdissa yli kanttarin. Ei etupyörä noussut tarpeeksi ja vauhdikkaat lennot. Vittumaisesti pää osui maahan ja joutu ottamaan lukua hetken aikaa. Farkut paskaksi ja polvi myös auki. Pyöräilykypärä kyllä harkinnassa varsinkin jos on jotain juominkihommia tiedossa :slight_smile:

Toistetaanpa taas.

konkeli - 9:06, 13.5.2011 [b]Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.[/b] A.Lincoln

Opetellaan ajamaan niillä pyörillä, jooko?

Jos aiot hankkia kypärän ainoastaan juomareissuja varten, niin mitä luultavimmin se jää aika monilla kerroilla kotiin, jos sitä et muuten tulisi tosiaan käyttämään. Ei se kypärä tuu mukaan, jos ei sen käyttö ole takaraivossa.

Muistakaa, että sporakiskot ovat liukkaita märkinä.

Eilen mutkassa otti poljin kiinni maahan(oikea)…tuloksena vastakkaisen puolen(vasemman) olkapää lunksahti hetkeksi paikoiltaan, mutta onneksi lunksahti myös takaisin. Kiroilua ja harmittelua. Ajattelin, että prkl rupee varmaan särkemään, mutta eipä ruvennut. Kipeä on vieläkin eikä pysty mitään nostamaan. Pannuja en onneksi ottanut.

Kasin kulmasta hyökkäs kaljakuski eteen. Pikku törmäys tynnyreihin, onneks kaljalle ei käynyt mitään. Oli kävelyvauhti ja sain rekasta tukea niin en kaatunut.

fobba: käy kuvauttamassa tohtorilla

nimim. sijoiltaan+murtunut @ 2010 KoF: http://rok.possu.org/edt_mustelma_haba3.jpg