AMA: 2009 Vigorelli joka on AIVAN HYVÄ

ubi - 13:41, 8.5.2012 »
kyttyra - 11:46, 8.5.2012 » Business in the front, party in the back: [s]taka[/s]etukiekko on väärän värinen
FTFY
Se on niinkuin minä sanon :) Jollet usko niin katoppas miten pöntöltä näyttää kun on kirkas etukiekko ja jarru katuratailua varten:

Hassu juttu miten Nelsoniin noi kiekot sopi paljon paremmin. En silti osta sitä takas.

okei, riita puoliksi ja spokki eteen koska:

kyttyra - 16:44, 8.5.2012 » katuratailua varten
;) ja se oiski ku aikamatka muutama vuos takas päin...

Tää taitaa olla nyt mahdollisimman epämuodinmukainen, koska tanko ei oo mallia kompakti tahi ergo ja satulakin osoittaa…ylöspäin.

Täytyy antaa kyl tuolle vähän armoa, oli jo melkoinen työ saada takakiekko suoraan.

Aina tykännyt tästä väristä. mistämoisen freimin hommasit?

Tuo on hankittu PBK:sta vuonna 2009 (ja saman vuoden mallia). Uudemmissa fagoissa on mun mielestä paljon käppäsemmät dekaalit :wink:

itse pidän myös uudemman dekaaleista. mut mä olen ihastunut mies vieläkin.
ellipset kuumottaa

PARÅÅS kiekkosetti. One bike to rule ´em all. :slight_smile:

^joo, mutta vaikka Ellipset kestää yllättävän hyvin kaikenlaista vammailua, niin tuo takakiekko on jo sen verran kuhmuinen että en sitä enää kovin mielelläni poolokentälle tuo…taitaa olla luotisuoraksi rihtaaminen mahdoton tehtävä. No, sitku vanhat paskat levii, niin uutta tilalle.

Hoh hoh hoo, jo loppui glorifioidun markettikiekon jarrupinnan sääliminen. En minä sitä tuonne pataan silti ole laittamassa. Esi gripit hellii kämmeniä ja tupé istuinluita. Bottom-baguette pitäköön jumalatonta natinaansa kunnes kammet alkaa kolista chainstayhin.

  1. Fat fuck

Mitäs ruokaa duunaat tuolla? ps. tykkäsin tosta edellisestä setupista enemmän. Kiekot on cuumat.

olisko ainakin kesäkurpitsaa pilkottuna? On mukavan kisaisa ulkoasu (aisa, tirsk).

Ontopic:
Eturieskaksi Rotorin Qringin tyylinen, jossa on kauheesti reikiä ja grafiikkaa ihan ulkonäkösyistä vaan :stuck_out_tongue:

Crusty - 19:55, 16.11.2012 » Mitäs ruokaa duunaat tuolla? ps. tykkäsin tosta edellisestä setupista enemmän. Kiekot on cuumat.
Porsaan jauhelihaa. Pekonin jämät. Kesäkurpitsaa. Sipulia. Lanttua. Lipstikkaa ja muita mausteita. Lipstikka on ihan paras mauste, pitäis varmaan mennä jouluks Keski-Suomeen, kotiväellä on sitä varmaan kilokaupalla. Inha kauppias taas pyytää mokomasta suunnilleen saman verran kilohintaa kuin sahramista, perkele.

Rataisa setuppi oli pop työmatkatempossa tasamaalla ennen koulujen alkua, mutta tällainen vanha pehmo tykkää etujarrun tuomasta ja suomasta lisäturvasta.

^alkaa ulkonäölliset speksaukset olla tehtynä: toi on irl huomattavasti rumempi maalipinta on huomattavasti katu-uskottavampi kuin mitä mun käppänen kännykamera antaa ymmärtää.

^possun jauhelihaa, mitäs sviddua onko se oikeesti muka syötävää? ei mut katurata keittiössä on just hyvä. Toupe kiinnosta! pitää varmaan hakee sellosta testiin keväällä.
onks toi ec90 stemmi vai nääks mä jotai omiani?

Stemmi on Zipp. Se on osa, mistä olisin hiukan kateellinen, jos se ei olisi alikokoa

^^porsaan jauheliha on ihan syötävää. Samalla lailla kuin esim. tofu tai soijarouhe :slight_smile: Toupe…lienee just sellainen satula, joka kannattaa ottaa testiin. Intenetz väittää että se joko sopii just, tai sitten ei tod. Mä ostin omani sokkona, koska sen mitat vaikutti suunnilleen sellaiselta mitkä mä oletin sopiviksi. Ekaks luulin iskeneeni käteni paskaan, tuo oli nimittäin hirveä istua ennenkuin sain sen säädettyä kunnolla.

^mitä? se on just sopiva sun vanhan monkeyliten ja markkalagershimmin kanssa :wink:

Toupe on päällikköpenkki! mulla on semmoinen STEAMROLLERissa.

tnts - 23:45, 16.11.2012 » Toupe on päällikköpenkki! mulla on semmoinen STEAMROLLERissa.
Tirsk

Laitetaas nyt tänpäivänen kuva fagorellista oikein ama-lankaan, vaikka setuppi on vähän sitä ja tätä.

https://lh6.googleusercontent.com/-vYZhU8MsbIs/UcNpYPZ1diI/AAAAAAAAARE/N43vaxz4ofk/w765-h589-no/Na%25CC%2588ytto%25CC%2588kuva+2013-06-20+kohteessa+23.41.20.png

Oleellisii spexei:
Kammet: Campagnolo Record Pista 170 mm. Naurettavan lyhyet siis.
Eturieska: Campagnolo Record 48T. Piikin pienempi olis ollut parempi, mut en jaksa surra ku skidaan niin vähän.
Keskiö: Campagnolo Centaur. Pultit tosin ei oo gamagoolon, heitin ne metallinkierrätykseen.
Polkimet: Shimano PD-A600. Näyttää hybridipolkimilta, mut todella hyvät ajossa.
Tolpankiristin: Salsa Lip Lock. Ei tarvi pelätä et tolppa lipsuu.
Tolppa: Thomson Elite. Ei oo tän kesän kuuminta huutoo.
Jakkara: Specialized Toupe Expert 142 mm. Keulii, mut uskokaa tai älkää: se on just hyvä noin.
Ketju: KMC 710 SL. Skeneketju, tietty.
Takaratas: EAI 18T. 3 skidspots, mut takakumiahan voi aina liikuttaa vanteella.
Etunen: Shimano 105+Dt Comp+CXP33. Sattuneesta syystä.
Takanen: Mavic Ellipse. On kestänyt väärinkäyttöä paremmin kuin epäonnekas etunen.
Sisurit: lateksia. En muista merkkiä, mut ne on pinkit.
Kumit: Kenda Karvs 28 mm. FGGG syntyi kuolleena, mutta mää tykkään näistä silti. 23-millisiin ei oo takasin menemistä.
Stemmi: Thomson X2 120 mm. Mummielest vähän fletku, mut mitäpä tuosta.
Tanko: Zipp Service Course SS, 44 cm. Tykkään. 84,5 mm reach riittää kuin riittääkin mukavaan etunojailuotteeseen.
Tankonauhat: Cinelli. Sopii hyvin tällaselle neurootikolle, koska niissä ei oo tarrapintaa, eli jos ekalla kerralla ei mee hyvin, ni voi korjata tilanteen.
Jarru: Shimano 105. En osaa ilman.
Kahva: Specialized. Tricrossin vanha.
Paino: EN OO VIITTINY PUNNATA, HAHHAHHAA
Muuta: en varmaan myy tota ikinä, laitteella on jo sielu. Eilenkin se puras mua ilkeesti sormeen kun koetin putsata ketjut.

Tää on kyl nätti pyörä.

niin on