AMA: 2009 Vigorelli joka on AIVAN HYVÄ

Möhköt Thomsonin tolpat miellyttää jostain syystä silmää enemmän kun perus 27.2.

Sit joskus kun tulee jotain isompaa tilausta esim. Bike-Componentsilta, ni vois ostaa nipun lollipsen pinnoja. Mut toistaseks mennään näillä. Mutta ei noi kirkkaatkaan kehät tossa hirveen pahalta näytä, tai niihin naitetut mustat navat. Pääasia että rullaa.

Ai niin, muutokset aikaisempaan: CXP33/jotkut Sapimin pinnat/Halon navat/28 mm Ultremot/TRP:n kahvat/110 mm stemmi.

Vaa’alla käyttämistä en tohtinut enää edes harkita.

Edelleen khova.

Minä olen jo yli viisi vuotta. Se on ihmisen vuosissa ainakin 120:

Edellisestä kuvasta vaihtuneita osia:
-tanko (ritchey wcs evo curve kun sattui sellainen jouten olemaan) + nauhat
-jakkara (takas nylettyyn Knifeen kun spessun penkki otti ja vääntyi
-tolppa (I tell U thomsoniin ei kannata laittaa kiinni kiristettävää tarakka. ei kestä. ostin kuitenkin samanmoisen)
-kiekot (ellipset oli telakalla pari vuotta ja kun nyt sain ne lopulta rihdattua jotenkuten niin aattelin antaa niille vielä mahdollisuuden)

Ihan kiva tuolla on edelleenkin ajella. Tai no, siinä on edelleen naurettavan lyhyet kammet, ja Thompsonin stemmi epäilyttää mua jotenkin. Nirskahti perin ilkeästi kun koeajolla töyssyyn. Ehkä tanko kuitenkin nyt pysyy kun laitoin marmelaatia väliin. Takakiekko on kans yks murheenkryyni - oon joutunut vaihtamaan siihen useemman pinnan eikä sitä hyväksi saa enää. Mut jos se menee aivan sipsiks, niin mulla on toiset melkein yhtä suorat kiekot varalla ja lähin silta n. puolen kilometrin päässä.

Voi kyllä: järjettömyyspyörä* niin järkipyöränä kuin vain mahdollista! Tämä on kova.

  • = kaikki fiksit, katuradat ymv.

Täs oli pieni draama mut tein sit näin:

Elikkäs päätin laittaa faggon kaupunkikännipyörämoodiin eli otin konasta superstarin käpäslätkän painoset polkimet ja laitoin niihin luonnollisesti omat sträppini (onneks olin säästänyt yhden parin koska ne on ihan perkeleen hyvät) . Satulan vaihdoin pehmeämpään (charge scoop) kun sellainen sattui olemaan. Nyt on itse asiassa yllättävän hyvä. Ehkä laitan piikkiä isomman rattaan vielä taakse.

No sit sattu seuraavaa. Koska noi superstarit on aika litteet ja tennareissa tietty ohuemmat pohjat kuin pyöräilykengissä niin laskin satulaa pari senttiä. Vähän päästä alko hirvee narina. Aattelin että ei vittu nyt on jotain pahasti vialla, runko poikki tms. Paniikissa etsin tuhon säröjä rungosta mut ei mitään näkynyt. Sit tajusin et runtatessa putkelta tai skidatessa ei ääniä kuulu joten päättelin että ehkä tolpassa on jotain. Nostin sitä ylöspäin → nitinä lakkas. Sit laskin sen uudestaan alas → taas nitisi, mutta vähemmän kuin ennen. Päätin että fuck this, katon tilannetta joskus myöhemmin ja laitan vaiks kuvan internettiin saatana.

Kyllä mää tota rakastan edelleenkin kuin vammasta lasta :smiley:

Riseriä pyytäis.

Tiedän, että sulla on yks Ritchey WCS trail. Leveee

riser tukis kyllä kännipyörämoodia

Luin koko stoorin ja oli kyllä kiva stoori, lisäks kävin vigorellin jokasen vuosikerran ulkomuodon googlella läpi enkä oikein osaa päättää mikä ois paras - ehkä just tää, mut 2010-mallin sinisellä keulalla. On nää vaan.

vallengrach - 22:40, 2.8.2015 » Riseriä pyytäis. Tiedän, että sulla on yks Ritchey WCS trail. Leveee
Niin olis, mutta en todellakaan uskalla naittaa sitä Thomson x2:n kanssa ja 720 mm saattaisi olla vähän liian levee jo. Eikä kuitutankoa oikein viitsi alkaa pätkimään.......

Ehkä pitäis testata silti

Edit tosin tarvisin myös jarrukahvan…

kyttyra - 11:04, 3.8.2015 » pitäis testata silti

Eiku toi droppi ja huput on just paras & bäst!

jos lenkit ajaa jollain muulla niin riseri aivan hyvä

kyttyra - 11:04, 3.8.2015 »
vallengrach - 22:40, 2.8.2015 » Riseriä pyytäis. Tiedän, että sulla on yks Ritchey WCS trail. Leveee
Niin olis, mutta en todellakaan uskalla naittaa sitä Thomson x2:n kanssa...... Edit tosin tarvisin myös jarrukahvan....
Miksi et uskaltaisi? Juuri X2 kanssa vai muutenkaan?

kyllä se droppi kahvoillakin on pysynyt tahnan kanssa ihan nätisti X2:ssa kasassa. riserin kanssa ei pitäis olla mitään ongelmaa.

dpstyles - 12:16, 3.8.2015 » Miksi et uskaltaisi? Juuri X2 kanssa vai muutenkaan?
Jotain juttuja kuulunu että hiilikuitutankoja pitäs käyttää vaan nelipulttisten stemmien kanssa, mut tiiä sitte.
dpstyles - 12:16, 3.8.2015 »

Miksi et uskaltaisi? Juuri X2 kanssa vai muutenkaan?

Keväällä ajoin hupuilta kunnon kuoppaan ja se perkele nirskahti ja tanko ihan päin helvettiä ja meitsi melkein kasvoillaan asvaltissa. Voi olla että pultit oli löysällä tms ja riserin kanssa samanlaista onnettomuutta tuskin pääsis syntymään, mutta...mulla ei oo 100% luottamussuhdetta ton thomsonin kanssa.

+sit ^ toi nelipulttijuttu

Oliko tahnaa välissä. Kiinnostaa koska juuri paritin X2 Eastonin kuitudropin kanssa.

Mulle voi kaikki ylimääräiset X2:t luovuttaa mikäli pelottaa.

ei ole ollut ongelmia X2 & hiilari Easton combon kanssa