Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Kuulostais 4130 ranch jobilta.

1 Like

Siellä olis rivendellin puodissa vielä 64cm clemiä kaupan molempia värejä Clem L Complete Bike -2021 – Rivendell Bicycle Works

4 Likes

Siis paljon tuollainen mahtaisi suunnilleen kustantaa tullin ja kaikkien muiden kulujen jälkeen? Tullilaskurista ei taida löytyä kuin lasten kolmipyöräinen ja kokemusperäistä tietoa näistä hommista ei ole.

Mistä sana “brifteri” on johdettu/väännetty.

Onko se ihan tosissaan käytetty sana vai (kuten toivon) jotain ironista hassuttelua?

Brake shifter?

Ensinnäkin: Pyöräilytermit, joita et ymmärrä / ovat obskuureja

en saanut USB-päätä yhdistettyä tietokoneeseen.

turned out, se olikin vääntynyt.


RIP lamppu joka sotkeuduit pinnoihin 16.1-18.1. Matka Lohjalle antaa, Lohja ottaa.

1 Like

Kiitetty olkoon Lohjan nimi.

Onneks Suomessa on Pohjan kunta, niin Lohjan ei oo tarvinnut kärsiä aivan aiheellisista rimmailuvitseistä.

Vähän erilaista liveseurantaa

https://www.taliskerwhiskyatlanticchallenge.com/

image

3 Likes

Kuuntelee kellon tikitystä ja miettii juuri irtisanomaansa stokeria :neutral_face:

Tuossa hetkessä kellon tikitys voi tuntua todella hitaalta

1 Like

forces

Tsemppiä toivottaa

Tekis mieli käydä kaupassa, niin saisi ruokaa. Koko matka himasta kauppaan sitä pahinta muhkuraista ja uraista jäätikköä. Ja olen tänään kaatunut jo kaksi kertaa.
Oispa kesä ja käristyskupoli.

3 Likes

Viime yönä oli oikein vimpan päälle ajokeli. Olen onnistunut jotenkin valkkaamaan lenkeille sellaiset päivät, että pienen pakkasen sijasta on ollut plussaa ja joka paikka sohjossa/veden peittämässä jäässä. Eilen kuitenkin vielä bonuksena kova tuuli ja sade, jotka yhdistelmänä tuntuivat vastatuuleen ajaessa vähän sellaista kuin joku hakkaisi naskalilla naamaan.

Tai siis ei mua ole naskalilla koskaan hakattu, että ihan hypoteettista tämä.

2 Likes

Ittekki mietin ja mietin mutta en kehdannu kysyä.

Nyt just hoksasin että olisko taaimmainen tandem-kuski stoker ja näin ollen itse järkeilen että kyseessä siis parisuhteen tiensäpäähäntulo.

Jos kyllä niin senppiä. Jos ei niin senppiä siltiki.

7 Likes

Sama. Minullekin tuntematon ilmaus, mutta kuulostaa kyllä todella ikävältä, joten voimia waltolle.

2 Likes

Mainostan täälläkin, vaikkei nyt pyöräilyyn oikeastaan mitenkään liity, mutta meidän tutkimushankkeemme valokuvanäyttely aukesi tänään. Pandemian ja saavutettavuuden vuoksi verkossa, eli osoitteessa: https://www.ihmisenjaljetmaisemassa.fi/

Näyttely kuvaa elämää, elinkeinoja ja ympäristön muutoksia ns. luonnonvararajaseuduilla Indonesiassa ja Papua-Uusi-Guineassa.

edit! Paitsi liittyyhän tämä tietty mun Land Cruiser -AMA-lankaan!

15 Likes

Todella super mielenkiintoista, salut

1 Like