Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

röissä

“hei, unohit pistää ton suodatinpussin (juon kohveiinitonta hipokahvii) roskapussiin ennen ku veit sen eteiseen”
“no ei se mitään, laittakaa se uuteen biopussiin”

tämä ei käynyt kuulonkaan. suodatinpussi piti viedä nestettä tiputellen eteisen rogepussiin.

sit ku kategorisesti vittuillakseni vien noita bioroskia jotka ovat syntyneet roskapussien vaihdon JÄLKEEN siihen samaan eteisen rogepussiin, multa kysytään et mitä vittuu mä oikeen teen…

“eihän tos oo mitään järkee”
“ei tässä ole kyse mistään rangaistuksesta”

Phuuh. On tää kyllä. Ei saatana. Onneks on sentään hyvänlaatuinen lääkemania.

1 Like

jos olisin immuunimpi bullshitille niin jäisin kyllä dokumentoimaan tätä absurdiutta.

tossa on kyllä immuniteetti joka ottaa ja antaa

2 Likes

Joo.

I reject fawn-reaction nowadays.

1 Like

Tasapuolisemman kuvan uppoavalta saarelta antaakseni raportoitakoon että on välillä myös ihan kivaa. Oikeastaan koko tammikuu on ollut plussan puolella niin pääsee kuiville maanteille. Tätä kirjoittelen puolivälistä lenkkiä, kahvila on alunperin auennut joskus 1600-luvulla ja sitä pitää kaksi todella riemukasta leidiä. 10 minuutin aikana on ilmennyt että

  • ensi viikolla alkaa joku pussikeittodietti
  • kylässä on alkanut uusi jumppa
  • dietillä voi laihtua jopa 10 kiloa 2 viikossa
  • tänään on mennyt paljon croissantteja
    Lisäksi jokaisen asiakkaan ostokset kommentoidaan heidän poistuttua, ihan hyväntuulisesti kuitenkin.

Kakkupala oli myös ihan törkeän kokoinen, kuten kuuluu, ja kahvi hirveää, kuten kuuluu.

Jaa en osannu laittaa kännykällä kuvia mutta tässä on kakku, sos roll ja sitte se paikka mihin menin puskakuselle kun kahvilan vessa oli rikki


15 Likes

tavallaan mukava tämmönen tapaturman seurauksena tullut varmasti väliaikainen voimakas kipu joka vie huomion pois kroonisesta, ärsyttävästä ja kyllästyttävästä kivusta. ei jaksa enää välittää kummastakaan. oispa vielä pari lavaa olutta niin quadricepsin parannuttua vois vielä darrotella pari päivää.

1 Like

jkl parturit top-3 ilman ajanvarausta?
darban?

Enemmän tai vähemmän kontekstista irrotettujen Joe Rogan -juttujen perusteella päätin laittaa Spotify-tilauksen tauolle. YT-musicilla näyttää olevan kuukauden free trial, joten katsotaanpa ainakin kuukauden verran minkä väristä ruoho on toisen suoratoistoalustan puolella.

5 Likes

Sama käynyt mielessä…

O: CD-walkman

Spotify -riippuvuus on kyllä paha. Kaikki yli kymmenessä vuodessa luodut soittolistat, tallennetut kappaleet ym. Tidal vaikutti kyllä pätevältä kuukauden testijakson perusteella.

Ite oon pitäny soittolistaa vaan kappaleista, jotka oon opetellu soittamaan. Muuten olen aika soittolistavastainen. Ja myös laiska laatimaan sellaisia. Mut vähänhän toi uutinen harmittaa, kun tommonen lihapää-podcastaaja ajaa musiikin edelle. Hesarissa oli hyvä kirjoitus aiheesta.

Tidal mulla oli joskus kokeilun verran käytössä ihan uteliaisuudesta. Sieltä vaan puuttuu niin valtavasti tärkeitä levyjä että ei pystyny siirtymään siihen.

Oon jo tovin pohtinut että pitäisi tehdä oma Spotify, tai siis tutkailla onko jotain helppoja sovelluksia semmoiseen.

Eli verkkolevy joka jakaa omat musat nettiin ja sitten puhelimella yhteys siihen. Uudet levyt kirjastosta lainaan jos haluaisi uutta musiikkia kuunnella.

Varmaan pitäisi mennä nörtteilytopikkiin kyselemään.

Mutta enpä ole jaksanut selvitellä, kun Areenan ja Spotifyn ilmaisversion kanssa on pärjäillyt.

2 Likes

Spotifyn myötä oma musiikinkuuntelu kapeutu aikanaan ihan hirveesti. Ennen spotifya tuli päivät pitkät selattua jotain kämäsiä blogspotteja, jos vaikka löytys jotai uutta puolalaista crustia tai hirveitä blackmetaldemoja. Nyt on tottunu hyvälle ja helpolle mainstreamille.

1 Like

mitä juttuja siis ja mitenkä aiheestaan irroitettuja?

vaikeahan tota jorkkia tosiaan on näiden matolääkeurpoilujen jälkeen nähdä minään muuna kuin newgen alex jonesina

1 Like

6 Likes

Esimerkiksi vaikka noi mediassa isoiten esille nostetut jutut, kuten pandemian kiistäminen, rokotevastaisuus, ivermektiini, ja ilmastonmuutoksen kiistäminen. Ei mua haittaa jos Joen kaltaiset hörhöt haastattelee toinen toistaan harhaisempia vieraita ja tekee podcasteja, mutta minä valitsen olla tukematta alustaa joka määrätietoisesti tarjoaa äänitorven tollaselle vaihtoehtotodellisuuden kylvämiselle.

10 Likes

Ite oon tykänny bandcampista: toimii ok mobsalla, jaettu kirjasto laitteiden välillä, tulee tuettuja artisteja kun levyt pitää ostaa ja aktivoi itteä musankuuntelijana kun musan löytäminen vaatii enemmän aktiivista etsintää kuin passiivista kulutusta

6 Likes

en tiedä pitäisikö tätä sanoa, mutta… tor-selaimella pääsee sen verta pitkälle että voi kuunnella uudestaan ja uudestaan manuaalisesti. soitinhan se ei itsessään tietty oo.

bandcampin haku on kyllä suuri vitsi.

Eiks tää saattas olla hiukan rasistista tekstiä?