Pyöräilykengistä

Naapurifoorumillakin oli ehdotuksia. Joitain hienoja italovirituksiä oli niillä tarjota.

http://www.dromarti.com/images/dromarti/medium/sportivo_MED.jpg

http://www.dromarti.com/images/dromarti/medium/storica_MED.jpg

Halvathan noi eivät ole.

basti - 17:34, 10.6.2010 »
jarkko - 16:52, 10.6.2010 » ^^Voisiko olla, että niitä suunnitellaan ja myydään niille, jotka ajavat pyörää?
lm - 16:52, 10.6.2010 » ^^^^

this.
Pyöräilykengissä estetiikka on 23. tärkein ominaisuus. Miksi futisnappikset on värikkäitä ja usein karmealla kuosilla?

pahus - 16:52, 10.6.2010 » Aika omaperäistä, valittaa että pyöräilykengät näyttää pyöräilykengiltä. Seuraavaksi etsitään kypärää joka ei näytä kypärältä.
Haha. Foorumilla missä jengi pistää tsiljoonia siihen, et on värikoodatut pyörät, Rapha on pop ja jengi hinkuaa nopean commuutterin näyttämättä wannabetallikuskeilta alkaa nitinä siitä kun joku toteaa, että tsygäkengät on pääsääntöisesti ihan vitun rumia.. Ajan pyörällä koko ajan. Haluan siihen sopivat kledjut ja remeleet. Mutta se pyörä on liikkumisväline, sen selästä joutuu baariiin, duuniin, kouluun ja uuden anopin luokse syömään. Vasta 23 tärkein asia on se urheilu, tai genre-edustaminen. En siis halua näyttää [kummaltakaan noista.](http://www.robinmooreproductions.com/Performance.html) Hirttää pitäs vitun hopeisten salamoiden sunnittelijat.
Kukas noista lainaamistasi kirjoittajista on mukana mainitsemassasi värikoodausrunkkaamisessa? Jos pyöräilijäksi leimautuminen on ongelma, niin siitä vaan. Ei kai pyöräilykengillä ja lukkopolkimilla saavutettakaan muuta kuin suorituskykyhyötyä, joka on varmaan turhaa muuten kuin urheilumielessä. Mä nyt näytän huppariurpolta joka tapauksessa, joten tähän speksaukseen mulla ei liene suuremmin tarjottavaa.

E: Mainittakoon vielä, että erityisesti tietenkin kolahti se, että joku pillifarkku piti pyöräilykengillä ajavia täysin estetiikantajuttomina.


http://www.marnela.fi/Kuvastot/jeantex_feet_files/J70711.jpg

OLi pakko… länäriä lainaten.
Ai niin: höpönassut.

Mut hei, kyllä mä ainakin näkisin mustat pillifarkut ja Sidin Dominatorit ihan validina yhdistelmänä myös estetiikan kannalta. Sen sijaan kaikki noi über-topatut skeittisämpylätyyliset viritelmäSPDkengät on IMHO hyi saatana aivan käsittämättömän rumia.

Pienijalkaiselle 60 eurolla:
http://www.sjscycles.co.uk/images/products/13352exustar_l.jpg

jussi - 18:13, 10.6.2010 » Mut hei, kyllä mä ainakin näkisin mustat pillifarkut ja Sidin Dominatorit ihan validina yhdistelmänä myös estetiikan kannalta. Sen sijaan kaikki noi über-topatut skeittisämpylätyyliset viritelmäSPDkengät on IMHO hyi saatana aivan käsittämättömän rumia.
Mä en oikein niistä pillifarkuista. Mutta Dominarit on kyllä siistit.

Mulla ollut jo yli kymmenen vuotta tyttöjen farkut käytössä ja Shimanot on ne siniset M183:t. Eikö niillä pääse edes vähän niinq samaan jengiin…?

pahus Kukas noista lainaamistasi kirjoittajista on mukana mainitsemassasi värikoodausrunkkaamisessa? Jos pyöräilijäksi leimautuminen on ongelma, niin siitä vaan. Ei kai pyöräilykengillä ja lukkopolkimilla saavutettakaan muuta kuin suorituskykyhyötyä, joka on varmaan turhaa muuten kuin urheilumielessä. Mä nyt näytän huppariurpolta joka tapauksessa, joten tähän speksaukseen mulla ei liene suuremmin tarjottavaa. E: Mainittakoon vielä, että erityisesti tietenkin kolahti se, että joku pillifarkku piti pyöräilykengillä ajavia täysin estetiikantajuttomina.
Ei aavistustakaan. Puhuin "foorumin jengi" lienee riittävä yleistys, että sitä ei voi henkilöidä. Se, että toivoisi saavansa spedut ilman hopeisia salamoita, on tuskin leimautumisen pelkoa? Mun spedujen hopeiset salamat ei myöskään traumatisoi mua. Ei niitten hopeisten salamoiden käyttäminen ole osoitus estetiikantajuttomuudesta, jos niistä dikkaa, niin asia on ehkä toisin.
lm - 18:37, 10.6.2010 » Miksi futisnappikset on värikkäitä ja usein karmealla kuosilla?
Koska niitä myydään pikkulapsille.

Oikeat nappikset on sitten jotain ihan muuta.

kuningaskengät! Huomenna alkaa!!!

lm - 20:26, 10.6.2010 » Miksi futisnappikset on värikkäitä ja usein karmealla kuosilla?
Ainakin meidän peliporukoissa alkaa välittömästi armoton vittuilu jos joku erehtyy tuleen matsiin jollain kiiltävillä Ronaldo-kengillä. Siihen on syy miksi niitä kiiltäviä bläägiä saa alennuksesta jo keskellä kesää ja kaikista perusmalleistä (ks. esimerkki yllä) on koot loppu tai ei alennuksia.

BTW. Ollaanpas täällä herkkiä tyylijutuille (vrt. lukkokeskustelu). Mielipideasioitahan nämä, ett turha ottaa niin vakavasti. Repesin kyl kun näin ton tyan kommentin ratsastuskypärästä. Osaan vaan kuvitella miltä se näyttäis mun munapäässä.

Noi iivon ekana linkkaamat oli aika kanootit nekin, muttei oranssista huolimatta ihan pahat. Noi kamuleontti popot sopis tweedin kanssa, mutkun ei kuulu omaan tyyliin ja tulis hiki. Ja mustien pillien (=rock succikset?) kanssa ehdottomasti sopis Sidit. En käytä kumpiakaan, ainakaan vielä. Pelottavinta on, että omakin maku muuttuu.

jussi - 20:47, 10.6.2010 Sen sijaan kaikki noi über-topatut skeittisämpylätyyliset viritelmäSPDkengät on IMHO hyi saatana aivan käsittämättömän rumia.
Tää on ehkä just se syy miksi käytän avaruusalus-sämpylältä näyttäviä valkoisia shitmano dxiä niin mielelläni. Samoin kuin musta/hopea/punaisia spessuja. Kengät nahkaa, silmät lasia.

Totta.

Noi “oikeat nappikset” näyttää ihan pyöräilykengiltä. xD

^ Milloin Adidas väsää tasan tolla tyylillä vastaavat spedukegät?

Ostaisin.

Seuraavaksi tulossa: Fillarikenkien näköiset spägäkengät. Mukana stash.

Pikkuhiljaa voisi katsella uusia kenkiä. Giron popoja joku kiroili taannoin, vaan saattoi olla enemmän takuusyistä. Mun lähi- ja suosikkikaupat tarjoavat Spessun kenkiä. Onko niistä kenelläkään hyvää tai pahaa sanottavaa?

Tonnin stiflat.

http://cdn.mos.bikeradar.imdserve.com/images/news/2017/03/23/untitled-1-1490228456784-mufdohlenbji-630-80.jpg

olisko oikee topsua kysyä pyöräilykengistä?

mulla on ajatuksena chromen kurskit, mutta sanovat sivuillaan että ovat vähän kapeanlaiset. mun jalkapöydän levein kohta on 115mm kiitos vaivasen luun niin voisko joku foorumilaine 10.5US koon kurski omistaja mitata minkä levynen pohjallinen siinä on? tai joku omistaja jos olis 10-11 välissä.

tai kuka vaan kuhan kerään dataa et onks lähellekkään vai kattelenko jotai muuta flättipoljinkenkää joka olis vähän tai paljon jäykkä. levee lestiset kiinnostaa

kiitos jo etukäteen

Kurskeista on puhuttu aika paljon täällä:

1 Like

kurskit heittämällä yhteensopivat vaivasenluuni kanssa eli 10.5US kurski sopii 115mm leveään jalkaan olipa kiva yllätys!

1 Like

en tiedä onko tämä yleistä tietoa, mutta Shimanon XC1:t on hyvät kävellä (kolmessa vartissa nilkat alkaa sanoo vastaan, mut mä nyt oon muutenkin rikki) ja ajoperformancen suhteen en ole huomannut puutteita mutta kenkäni harvemmin (mutta joskus) ovat olleet sieltä jäykimmästä päästä. Ja ovat oikein mukavat itelle. Itellä yleensä koko 41 puol (kenkien yleensä kannalta, pyöräilykengät ymmärtääkseni on suomalaiseen lestiin usein vähän päin vittua kokoluokitusten suhteen) ja nää on 43, tähän vaikuttaa tietty myös hyvänlaatuinen virheasento isovarpaassa. Hiukan kantapää tuppaa nousee välillä turhan paljon, mutta se ei ole tuntunut ongelmalliselta ajo-performancen kannalta.

Sträppikiinnitys tietty alkaa failaamaan sit ku se alkaa.