Projekti: Aurinko nousee idästä, NJS - JNS

EIKÄ

mä oon ettiny värikkäitä 75-kampia…

Nyt on kyllä väärin tehty…

Vai että väärin tehty! Kyllähän noita ebayssa liikkuu. Sitä tiirailemaan. Tai täältä tarjouksesta:

pabs - 20:57, 26.1.2014 » EIKÄ mä oon ettiny värikkäitä 75-kampia...
Et oo ettiny tarpeeks. Putkari pelastaa, tämä on hyvä näin.

JNS - täällä tehdään kaikki väärin! Väärin on uusi oikein hähää!

Saakki - 20:48, 26.1.2014 » Tuli väärän väriset kammet (intentionaalisesti) mutta ei hätää, Eldorado -putkihenkilö tuli onneksi apuun:
voi juma :DDDD

mites ois ollu V: ilmoitus

hhuh, onneks oli väärän pituset

Izumin kultaa vaa kehii.hyvin rutisee!:slight_smile:

Liian helppo ois ollu vaihtaa. Kilikoli ja kotianodisointi on keksitty myös jos haluaa suorittaa suorittamani prosessin takaperoisesti:

http://www.timohapponen.net/anodisointi/

Noi siniset pultit voisin vaihtaa vielä pinkkeihin jos jollain sattuu olemaan.

Nii ja siis ostin kammet käytettynä relatiivisen halvalla rattaineen päivineen jos joku ihmettelee tätä toimintaa.

Pinkit pultit olis melko kivat.

Saahan noita Suginon pultteja pinkkinä mutta en ole vielä jaksanut tilata kun ovat sen verran kalliit. Suginon pölykuppejakin saap pinkkeinä.

Juu, tullut speksatessa vastaan.
Harmi kun Giro ei oo pinkki. Ennemmän pinkin ja vaalean violetin välimaastossa.

^Sun giro o bääärasss!itekki muistaaksee luuppasin sitä ku ol myynisä.

Giroo kai kantsis käyttää myös pääss.Tämmötteen käsityksen olen jostain saanut.

Aattelin notta mustaa on jo muissa pyörissä ihan tarpees niin vois kait tuota tähän vähän jotain väriä mausteeks tosiaan. Puuttus vielä stemmi, lukkorengas ja ketju nii vois kasata. Ehkä jotkut toiset kumit myös kuin nuo 20mm panaracerit. Nii ja kesä ois kiva.

Saakki - 21:37, 26.1.2014 » Aattelin notta mustaa on jo muissa pyörissä ihan tarpees. --- Nii ja kesä ois kiva.
Väriä pitää maailmassa olla enemmän...

Kesä tosiaankin vois tulla. Joutunee amakuvat ottamaan lumihangessa.

DanielBraun - 21:41, 26.1.2014 »
Saakki - 21:37, 26.1.2014 » Aattelin notta mustaa on jo muissa pyörissä ihan tarpees. --- Nii ja kesä ois kiva.
Väriä pitää maailmassa olla enemmän... Kesä tosiaankin vois tulla. Joutunee amakuvat ottamaan lumihangessa.
Siltähän tuo vähän näyttää. Ens torstaina näyttäs olevan -26 c.

Jeps jeps jaappania delivers:

Homma on evolvoitunut siten, että tähän tulee luultavasti kaks setuppia mitkä on värikoodattu satulan ja grippien värien mukaan. Toisessa setupissa raiseri/kumigripit ja asiaankuuluva satula joiden värit mätsäävät. Toisessa taas droppi/itse ommellut tankonauhat ja itsepäällystetty satula joiden värit mätsäävät. Jatketaan.

Juuh droppitankosetupin kamat olis about siinä. Kiitti tipi. Raiserisetuppi tarvii vielä pientä piristysruisketta. Myykää hopeinen IZUMI tai vastaava mulle halvalla.

näyttää lupaavalta!

mul ois ylimääräiset valkoiset keirin-gripit. oisko tarvetta?

oon vähä kade täst projusta.

ps. mitä droppia oot speksaamassa