Projekti: Aurinko nousee idästä, NJS - JNS

manuelkala - 2:02, 9.2.2014 »

mitä riseria

Droppi on alkuun vanha Cinelli Pista (terästä) jostain 40-50-luvulta about. Oikein klassinen ratamutka. Vaihtunee johonkin leimattuun Nittoon jossain vaiheessa. Riseri on perus metallin värinen aluraiseri. Liekö tarvetta vaihtaa Nittoon, koska profiililtaan jne. noissa ei mielestäni ole kauheasti eroja. Grippi/tankonauhapuoli on hallussa jo, kiitti kuitenki juhani!

Uskaltaskohan tätä alkaa mallailemaan jo kasaan tulevalla viikolla. Keksin tähän kyllä jo yhden pienen jutun lisää speksattavaks. Rahanmenoa ei voi estää.

Aamupäiväistä testailua. Pahoittelen hieman tummista kuvista mutta menkööt…parempia kuvia sitten AMAssa joskus. Tässä siis droppisetupin värimaailmaa. Raiserisetupissa saman suuntaista mutta räväkämpää.

Hyvät fiilikset kotiviidakosta.

Tuli mieleen hubbabubba noista tankonauhoista.

Kyllä mä ite ainakin tykkään tosta väristä. Antaa aika siron, nätin ja leikkisän vaikutelman. Hubba Bubba on ihan hyvä vertaus. Värimaailmaan vaikuttaa tässä projektissa vahvasti noi dekaalit joista löytyy pinkkiä. Toki musta tai valkoinen olisi ollut konventionaalisempi ja keirinhyväksyttävä, eipähän tästä muutenkaan ole tulossa full NJS.

Miusta toi on kans kiva. Ehkä toi tummempi teippi vähän tökkii silmään :confused:

Mjoo se teippi on ehkä vähän räikeä, mutta linjassa dekaalien pinkin sävyn kanssa. Kahtoo jos esim valkea/vaaleanpunainen toimisi paremmin. Asentaa toiselle puolelle valkealla ja vertailla =)

Näkemättä annan ääneni valkealle.
Tästä tulee hyvä.

DanielBraun - 13:59, 9.2.2014 » Näkemättä annan ääneni valkealle. Tästä tulee hyvä.
Cheers! Syyhyttää jo vähän itseänikin päästä lyömään läjään ja ihastelemaan.

Toi rungon sävy on kyllä siitä hyvä että about mikä väri-iloittelu tahansa toimii. Varsinkin pinkki.

Totta turiset JNS-NJS -veliseni. Jotenki itse assosioin pinkin värinä jostain syystä myös japanilaiseen nuorisokulttuuriin vahvasti. Huomatkaa lisäksi hieman vanhempi yksivaihteinen taustalla :wink:

Pieteettistä jns-kesän valmistelua kyl! Toivotaan, että jengin keirinmantrat tuo kevään ajoissa.

Kovasti oon koittanu hokee ja näköjään just rupes aurinko paistelemaan oikein kivasti. Kevvään merkkejä, kevvään merkkejä!

En ymmärrä miten on mahdollista, että samassa kämpässä on kissa/kissoja ja noin terveen näköisiä huonekasveja

vanttera - 16:18, 9.2.2014 » En ymmärrä miten on mahdollista, että samassa kämpässä on kissa/kissoja ja noin terveen näköisiä huonekasveja
Kuva hämää, kasvit on melko hengettömiä tällä hetkellä, mut johtuu pimeydestä ennemmin kuin kissoista. Kissoille (ja koiralle) maistuu näemmä vain rönsylilja - ja hyvä niin, koska se ei ole myrkyllinen.
DanielBraun - 13:36, 9.2.2014 » Tuli mieleen [s]hubbabubba[/s] NJS kirsikan kukinnot noista tankonauhoista.
Korjasin. Hyvä meininki Saakki-san.

Asiallinen korjaus sensei -tipi-!

Olen nöyrästi pahoillani veljet, sanavalintani oli hyvinkin erheellinen

DanielBraun - 13:44, 10.2.2014 » Olen nöyrästi pahoillani veljet, sanavalintani oli hyvinkin erheellinen
Olette anteeksi annettu. Katumusharjoituksia tulee tosin harjoittaman (=taikamiekkain kiillotus).