Projekti: Aurinko nousee idästä, NJS - JNS

Ha haa, toi raamihan tais kävästä mullakin sellaset pari vuotta. Tykkäsin todella paljon, mutta piti päästä palpaa kokeilemaan…

Kunnallisjte - 22:12, 13.12.2013 » Ha haa, toi raamihan tais kävästä mullakin sellaset pari vuotta. Tykkäsin todella paljon, mutta piti päästä palpaa kokeilemaan..
Joo näin mä vähän tota historiaa kattelin, että sulle meni ja sitten jh:lle vissiin ja sitten mulle näemmä!

M-mmmm. Oon itse turhamaisesti allerginen ns.automainosharmaalle/-hopealle, mutta tämä on kyl hieno ei mahda mitään.

kid_scientifik - 21:25, 18.12.2013 » sekä sielucas henk.koht. änjiiäsfeivörittini (paras paitti palli, etunaabelin koko ja kehätarrat): http://www.tumblr.com/photo/1280/trackbicycles/272044197/1/tumblr_ku8xepGxmW1qzimi6
Kröhöm..dura-acet sillalta ja värikästä naabelia vivaloon eiks je?
tudetski - 22:23, 18.12.2013 » Kröhöm..dura-acet [s]sillalta ja värikästä naabelia vivaloon[/s] kannutettuna rosa punani eiks je?
korjailin.

Ei sitä tiedä mitä keksii kun menin ostamaan tommosta Glitter -hilettä askarteluliikkeestä. Kyllä tähän buildiin jotain piristysruiskeita varmaan keksitään, mutta itse rungolle en aio tehdä mitään, älkää peljätkö.

juu älä maalaa :wink:

Kovaa projektia! Kunnallisjtn versio on yks omia hyviä muistoja menneestä. Sen yli speksit.

Ei oo havaintoo Kunnalisjten spekseistä kun en amaa tai projektia löytänyt (lienenkö puusilmä).

Räimästää pari kuvaa kiekkojen kans kun kerta nekin on nyt kasassa. Huom. laittelin ulkonäkötestiin alle tollaset 20mm Panaracerit notta saapahan vähän mallailla. Jotain kestävämpää ja anteeks antavampaa kumia tulee varmaan ajoon sitten:

Kiekoista vielä sen verran, että kombolla ARAYA/Dura-Ace 7600/Sapim (ohennetut) tuli painoa takakiekolle 950g ja etukiekolle 930g tommosen kauppapuntarin mukaan. Speksaus jatkukoon!

katsoin toisesta kuvasta, et onpas todella over sizeä rööriä vivalon viistoputkessa, mut se olikin jatkettu heittovarjolla.

Hoh no niinpäs tosiaan on semmoinen optinen härö.

Nättii.
Toi maalipinta on veikee.

Kyllähän tuo maalipinta on varmasti monella motivaattorina kun pohditaan NJS -raamin ostoa. Such amaze!

20 millisillä aivan liikaa clearancee, näyttää ihan retkipyörältä noilla :slight_smile:

Jeps jeps eiköhän siihen jotkut 25mm gaattorit tai joku muu vastaavat (tanwall) tule alle.

Kammet tulossa. Tupit kotiuettu. Satulan päällystämiseen tarvittava materiaali hankittu (jääpi näemmä tankonauhoihinkin). Stemmi ja tolppa uupuu. Myykää Nittoo, Suginoo, mitä näitä ny on.

Mitäs kammiksi lopulta tuli?
Tänään mun projektiin napsahti luukusta sisään DA:n eturatas ja HKK ketjut.
Ja kammet ja polkimet tuli tullattua.

Sugino75 all the way eli kammet, ratas ja pultit. Ketju tähän myös tulee toki, luultavasti IZUMI.

Tuli väärän väriset kammet (intentionaalisesti) mutta ei hätää, Eldorado -putkihenkilö tuli onneksi apuun: