oonko myyny/lainannu/tmv jotain jotain jotain

Toisaalta, pare olla varovainen, ku runtata siihen poskitärinämomenttiin. Alumiini on kovaa, mut kuitenkin pehmeetä. Riippuen tietty paljon on ruista ranteessa, eli missä kohtaa ne posket alkaa tärisee. Itsehän runttasin sen verran reippaasti takakiekon kiinni, että pultit söi molemmille puolille montun johon rengas nyt asettuu. Ja sit ketju on löysällä. :frowning:

Et kannattaa ehkä jatkaa viel niitä etsintöjä. :wink:

Avaimen varren pituus vaikuttaa kans siihen, paljonko se käsiin sattuva ja poskien tärinää aiheuttava momentti oikeasti on.

MORO!

Asialinjalla jatketaan taas! Elikkäs tänään Oikean Elämän Aarteenetsijät tekevät arkeologisia löytöjä tommoseen laatikkoon, jonka sisältöä ei kai ole juurikaan koskaan jaksettu selvitellä, eikä sen sisällä ollutta laatikkoa myöskään.

Ulommassa laatikossa oli pohjimmaisena kenkiä joista suurimman osan heitin kylmästi menemään, sekä on-onen merinobuffi ja musta puuvillainen ski-mask! Näiden kahden jälkimmäisen kohtalo on usein tutkijoita ja perehtyneempiä maallikkoja pitkään askarruttanut, ja se selvisi nyt sitten kertalaakista.

Näiden upeiden esineiden lisäksi korjasin tyytyväisenä talteen Karhu Harlem Airit, yhä kaipaillen eräitä puma hi-topseja joiden oletan kadonneen johonkin tänne asuntooni.

Vähemmän edesottamuksiani seuraaville tiedoksi, että tämän operaation syyhän on siis se, että olen hävittänyt asuntooni Olympuksen akkulaturin.

Vaikka ajattelinkin tilata tarvikeakkuja ja usb-laturin Amazonista, on minun tehnyt jo pitkään mieli vähän räpsiä kuvia, ja sitä varten tuo kamerassa mölllöttävä akku tarvitsee virtaa.

Pari ilmeistä vaihtoehtoa eliminoituani on luottoni valitettavasti kovin suuri siihen, että löydän mancavestani tämän kallisarvoisen kapineen kunhan vain siivoan, joten taas mennään.

Toinen syy siivota on tietysti tehdä tilaa eräälle tuhoontuomitulle projektilleni jota ajattelin jatkaa kunhan täällä mahtuu taas kääntymään polkupyörän kanssa ympäri kaatamatta mitään.

Menen nyt jatkamaan tuonne tätä prosessia ja palaan kertomaan mikäli muita mielenkiintoisia esineitä nousee esiin.

Yst. Terveisin,
Pieni Merenneito

Noniin, etenee. Nyt löytyi taas kaikenlaista muuta mitä olen tässä ehtinyt jo vähän kaipailla, esim. kalsonkeja, housuja ym. Vastaavia objekteja myös menossa roskiin hyvä määrä.

Sain raivattua jonkinlaisen kulkuväylän pyöränurkalle ja koirakin otti osaa toimintaan löytämällä yhden tuollaisen ohuen valkoisen nilkkasukan joita olen kaipaillut.

Se, että tie on auki lähes huoneen jokaiseen nurkkaan tarkoittaa sitä, että on mahdollista tutkia sellaiset paikat, joihin on mahdollista töniä ne monet kiireessä varomattomasti rakentamani korttitalomaiset tornit, joiden rakennusmateriaaliksi tuo laturikin on saattanut jossain elämänvaiheessa muuttua.

Se mikä tässä erityisesti itseäni vaivaa on viimeisen kahden kuukauden aikaikkuna jonka sisään tuo on kapistus on oletettavasti muuttunut osaksi tätä alati muuttuvaa labyrinttia - en yleensä käytä tuota laturia juurikaan, sillä en ota niin usein kuvia että tarvitsisin sitä kovin usein.

Jos joku haluaa ostaa W38 Dickiesin mustat shortsit, sanokaa hep, 30 eurolla lähtee. Käyttämättömät mutta vähän pölyiset.

Joo elikkäs tilanne osittain ohi. Laturi löytyi tietysti eteisestä, elikkäs nyt vituttaa melkoisesti tilanteen ollessa mancaven osalta tavallaan pahempi kuin aloittaessa. Koska suurin motivaattori raivata täällä tilaa on poistunut, on projektin jatkaminen kuin tervaa joisi. Hyvälle alulle tämä kuitenkin lähti, joten ehkä jatkan käymällä läpi nämä seuranani muutosta asti täällä möllöttäneet kuusi muovilaatikollista vaatteita ja vaihtelevanlaatuista irtotavaraa.

Löysin myös toisen hammockini treehuggereista.

Voin ostaa noi dickiesit parin vuoden päästä kun oon eka lihonnu tarpeeks.

JvG - 21:29, 17.7.2014 » Voin ostaa noi dickiesit parin vuoden päästä kun oon eka lihonnu tarpeeks.
ostin kolmekasit dickiesit just pari vuotta sitten ja sillon ne tuntu liian isoilta. Nyt ne on ihan sopivat joten otin noita shortseja kahdet sen kummemmin sovittelematta ja oishan niiden pitäny olla 40. Mut mitä vittua, noissakin on niin valtavat lahkeet sitte reisien osalta, että millaset teltat ne 40:t on?

Ite en kyl osta vittu enää mitään dickiesin kledjuja, sillä ne paidatkin on sellasia, että koko on jotain yli 9000 aurinkoa ja silti kuristaa jos paat ylimmän napin kiinni.

Mä taas en valitettavasti oikein muuta kampetta halua ostaa. Housut on kyllä parasta mitä on. Ei kyl pysty ostaa erikoisempaa kamaa ilman sovittamista ja siinä tapauksessa meen viiskulmaan käymään. Sopii toisille ja toisille ei.

pieni merenneito - 10:50, 27.9.2013 » muistaako kukaan? en haluis siivota kämppää turhaan... :D
mielestäni tämä pitkällinen prosessi ja eeppinen lanka päättyi viime viikonloppuna hyvin kun merineitsi kävi velobiassa.

voin hyvin.

pieni merenneito - 0:02, 8.4.2014 »
Lumikko - 23:46, 4.4.2014 » Mua jäi kiinnostamaan, miksei sitä kiekon lipsumista saa aisoihin. Mikä pyörä, millanen takanavan kiinnitys? Jos kyseessä on Rolleri, onhan takahaarukanpäistä poistettu maalit kitkapinnoilta?
Noh en kyllä vittu soikoon tiedä. Vigorellin normo haarukanpäät ja toiset kiekot jo mitkä luistaa. Ilmeisesti ihan vitun moiselle poskitärinämomentille pitäisi runtata se mutteri, mutta en sitten tiedä miten helvetin paljon kireämmälle muttereita uskaltaa vääntää ennenkuin kierteet korkkaa tmv. Yks mitä vois kokeilla on että koittais karhentaa jollain noita dropout protectoreita.
krusifixie - 23:40, 7.4.2014 » Löysitkö siivous vimmassasi alkuperäisen Jari Litmanen pyyhkeen. Voisit lähettää sen hipsterdontlielle jolla sinun Vispisi käsittääkseni on.
Se on jari sillanpää, itse asiassa löysin ja sitä pyyhettä ei myydä eikä vuokrata! Eikä ole muuten näkyny vieläkään ketjunkiristimiä.
Jartsa ja Vispi kuuluu yhteen. Pyyhe tänne. "Vispi ja Jari, mikä pari, valonlapset käsikkäin" tai en tiiä hemmetti

terve taas.

tässä on tullu vähän luolassa riehuttua taas ja äsken löytyi ainutlaatuinen artefakti, elikkäs 10mm spaceri alkuperäisestä vispistä. tälle on kai jo etelässä ottaja, mutta mikäli osoittautuu myöhemmin omistajalleen tarpeettomaksi, annetaan tämä eteenpäin, esim. ns. takaisin kotiin hipstersdontlielle.

sitten mä löysin kans vihdoinkin ton mun KRNKY avainlenkin. tiedättekö kuinka paljon mua on oikeasti vituttanut ettei mulla ole yli vuoteen ollut mitään käsitystä missä toi on ollut?

noh, nyt tiedän ja se otetaan välittömästi käyttöön.

Viime viikonloppuna muuten muistin yllättäen, RME:n mikserisoftan nähdessäni, joskus omistaneeni niiden jonkun tuotteen ja voi veljet sitä pähkäilyn määrää kun yritin kaivaa mieleni syrjäisimmistä sopukoista vuosia sitten tapahtuneita asioita.

Lopulta selvisi tarkka mallikin, mutta nämä ketjunkiristimet ovat yhä mysteeri ja sellaisena pysynevät kunnes olen käynyt viimeisetkin muutto- ja romulaatikot läpi. Johan täällä on kaksi kertaa asuttu, ennen ja jälkeen putkiremontin, että jos pikkuhiljaa yrittäisi.

Minullahan oli aika pirun takakireä luokittelu tavaroiden ja laatikoiden suhteen jossain vaiheessa parin vuoden takaista muuttoa, mutta en ehtinyt kovinkaan kauaa nauttia sen hedelmistä ennen kuin kiireessä annoin periksi tärkeistä periaatteista ja aloin laiminlyömään laatikoiden merkintöjä ja merkityksiä.

Nykyisellä elämänhallinnalla tällaista tilannetta ei ehkä pääsisi syntymään, mutta ei myöskään ihan noin vaan lähdetä sitä korjaamaankaan.

Ajattelin kuitenkin napata tuosta kohtapuoliin yhden lootan ja vähän tutkia sen sisältöä, sillä eräs ostamani etuvalo ei kestänyt ensimmäistäkään talvea ennen kuin siitä antoi kumilärpäke periksi, ja muistin juuri että sen mukana toimitettiin jonkun sortin kypäräkiinnike.

Ei minulla kauheasti ole mielenkiintoa taiteilla sitä kypärääni, mutta ehkä pienellä viekkaudella sen varmaan saisi viriteltyä edes tankoon. Olen myös funtsinut saisiko siihen tehtyä sisurista uuden kiinnitysremmin tjsp.

moiccu

Missäköhän toi pyyhe muuten tällä hetkellä huitelee. Meillä on kaikki pyyhkeet jossain häviksissä, epäilisin että jos kävisin makuuhuoneen vaatekomeron läpi, saattaisin löytää niistä käytännössä jokaisen.

siis jaripyyhekö?

FF - 18:51, 11.10.2014 » siis jaripyyhekö?
niin!

^ootko yrittäny soittaa siihen?

Euforinen raivon ja ilon sekainen tunne, kun kauan etsitty asia tipahtaa naaman eteen. Löysin tänään keskiötyökalun, joka on ollut parin kuukauden verran kateissa.

Hachio - 19:00, 11.10.2014 » Euforinen raivon ja ilon sekainen tunne, kun kauan etsitty asia tipahtaa naaman eteen.
Sanos muuta. KRNKY:n avainlenkin lisäksi löytyi muuten CR2032 paristo jota voisin kokeilla tuohon lezynen etutuikkuun joka oli jo ostaessa selittämättömästä syystä erittäin heikko. Ehkä se vaan on paska? EOS. Hätävaravaloksi sen hommasinkin mutta valoteho alittaa jopa ne parin euron kumilärpäkkeet mitä saa kaikkialta.

rojekti muuten jatkunu taas jonka seurauksena lähti itäroskaa myyntiin ja tuli tämä topsu mieleen kun tajusin että vihdoinkin pääsee idän toverin turhasta irtaimistosta eroon.

alkaa olla kohta mancave siinä kuosissa missä pitäisikin mutta paljon on vielä työnsarkaa sitä ennen ja kun yksistä rojuista pääsee eroon niin uutta pukkaa tilalle mutta näillä mennään v. 2015 ja katsotaan mihin se riittää.

nyt en ole kotona vaan juon olutta kampin rotterdamissa ja mietiskelen että mitähän kaikkea hilua käyttökelpoisen fillariromun nurkkauksesta löytyykään kunhan saan raivattua tieni sinne asti!

väläyksittäin palaa mieleen yksinäinen 28mm rando, pari 32mm randoa, yhdet cxnappulat, tankoja, grippejä, stemmejä, tankoteippiä ja vaikka mitä upeaa tavaraa!

Eniten kiinnostaa että tuleeko tämän projektin myötä vastaan esimerkiksi nämä topikin ketjunkiristimet, sillä minulla saattaisi olla niille ehkä vähän ehkä käyttöä kohta taas!

ai niin! aiemmin mainitsemani kypäräkiinnikekin löyty! ei ollu todellakaan siellä missä ajattelin sen olevan joskaan minulla ei kyllä ollut mainittavia ennakko-odotuksia sen sijainnista.