oonko myyny/lainannu/tmv jotain jotain jotain

Huhuh, arkkeoloogiset kaivaukset tuolla mancavella olis kyllä.

Mahdun just ja just ite tänne, ja joku kuitenkin pöllis ton savonkielisen hustlerin jonka valehtelin heittäneeni pois muutossa vaikka oikeasti olin laittanu sen tuohon yhteen lootaan. jossa muuten vois itse asiassa olla jotain irtosälää, elikkäs →

edit: koira on näemmä lyöny maate tohon yhteen paikkaan mihin olisin siirtäny vaatekomeron oven edessä olevan pahvilaatikon (jossa oli meiän porakone which is nice) joten taitaa jäädä hustlerin selailu huomiselle.

itse asiassa voisin muutenkin luovuttaa tältä päivältä sillä tässä vaiheessa lienee viisainta nähdä jokin uni missä toteemieläimeni (vielä päättämättä tosin) antaa vastauksen tähän kiperään pulmaan.

tsemppiä, siivoaminen kannattaa, mutta jos eivät oikeastaan löydy mistään niin voisin myydä omat identtiset sulle.

pieni merenneito ja tämä topikki on ihmeellisen valoisa esimerkki siitä, että ihan tavallinen arki ja siihen sisältyvät yksinkertaiset asiat voivat olla seikkailu myös ilman viinaa. Tuli hyvä fiilis, etenkin koirasta joka menee nukkuun just sinne, minne piti siirtää pahvilaatikko, jossa oli kiva porakone. Iso +1.

Tästä tulikim mieleen et kaipais tuo talli siivousta… Ootteko muuten huomannu et ku heittää tavaraa menemään, ihan vaikkaa vaan mutteria ja muuta sontaa jota ei ole tarvinnut piiitkään aikaan, ni se on aika tarkalleen viikko kaks kun sitä sit kuitenki tartteis…

Mut toivottavasti löytyy ja tulee siulle siisti kämppä ja wabi sabi senku henkii ympäristöstä.

paulos - 7:10, 4.4.2014 » Tästä tulikim mieleen et kaipais tuo talli siivousta... Ootteko muuten huomannu et ku heittää tavaraa menemään, ihan vaikkaa vaan mutteria ja muuta sontaa jota ei ole tarvinnut piiitkään aikaan, ni se on aika tarkalleen viikko kaks kun sitä sit kuitenki tartteis...
jep. sit myös töissä oon huomannut että mitä enemmän on erilaista kamaa hyllyssä, sitä suurempi todennäköisyys että just se puuttuu mitä tarvitsisit.

oon kotona ruennut keräämään miljoonalaatikkoa johon viskaan näennäisesti tarpeettomat pikkuhilppeet kun mitään ei uskalla heittää pois.

tekis btw mieli perustaa kolehti että saadaan merkkarille laatikoita ja rasioita fillarikaman säilömiseen. mulla ainakin elämä pelastui kun tein periaatepäätöksen että mitä ikinä tapahtuukin niin jos fillarikama pitää saada pois tieltä, viskaan sen aina siniseen säilytyslaatikkoon. joo potuttaa kaivaa aina sitä just tarvitsemaansa tavaraa kaiken muun seasta mutta toisaalta blissiä kun tietää että yli 99% todennäköisyydellä se mitä tarttee löytyy juurikin sieltä. nyt tosin stäshi vähän paisumassa huomaamatta sillä lailla että kohta on varmaan kaksi sinistä laatikkoa käytössä kun ei meinaa enää laidat riittää.

Itse just heitin 2 miljoona laatikollista tavaraa menemään, pitää koittaa pysyä kaukana kaikista konversio projekteista…

Silloin kun asuinympäristöni oli vielä 30 jätesäkillistä turhaa paskaa tukkoisampi, mulla oli noita pikkulaatikoita aika paljon. ei niitä silloin tullut käytettyä, mutta nyt ajattelin pärähtää tähän skeneen takaisin.

Oikeastaan tuota tavaraa ei ole ihan mahdottoman paljon ja sullomalla vaatteet asianmukaisesti vaatekomeroon saisin vapautettua yllättävän paljon isoja muovilaatikoita - ja sitä kautta pikkulaatikoita - irtosälän arkistointiin.

Harmittaa että mancave jäi eilisen jäljiltä vähän sekavampaan kuntoon kuin missä se oli ennen aloittamista, mutta tämä on välttämätön ja tilapäinen työvaihe.

vittu, että ahdistais jos kämpässä olis jotain ylimäärästä paskaa

mitäs noilla ketjunkiristimillä tekikään? omistin kans joskus sellaiset

ununu - 13:26, 4.4.2014 » vittu, että ahdistais jos kämpässä olis jotain ylimäärästä paskaa mitäs noilla ketjunkiristimillä tekikään? omistin kans joskus sellaiset
mahdollistaa sen ettei joka vitun ylämäessä tai skidauksessa luista takakiekko tai en tiiä, YMMV

vähemmän prässiä

enemmän yv.net

Mua jäi kiinnostamaan, miksei sitä kiekon lipsumista saa aisoihin. Mikä pyörä, millanen takanavan kiinnitys? Jos kyseessä on Rolleri, onhan takahaarukanpäistä poistettu maalit kitkapinnoilta?

Mul on kans tälläset pyörimäs jossain kaatopaikan onkalossa.en oo kokenu tarvetta noille toistaseks.

Löysitkö siivous vimmassasi alkuperäisen Jari Litmanen pyyhkeen.
Voisit lähettää sen hipsterdontlielle jolla sinun Vispisi käsittääkseni on.

Lumikko - 23:46, 4.4.2014 » Mua jäi kiinnostamaan, miksei sitä kiekon lipsumista saa aisoihin. Mikä pyörä, millanen takanavan kiinnitys? Jos kyseessä on Rolleri, onhan takahaarukanpäistä poistettu maalit kitkapinnoilta?
Noh en kyllä vittu soikoon tiedä. Vigorellin normo haarukanpäät ja toiset kiekot jo mitkä luistaa. Ilmeisesti ihan vitun moiselle poskitärinämomentille pitäisi runtata se mutteri, mutta en sitten tiedä miten helvetin paljon kireämmälle muttereita uskaltaa vääntää ennenkuin kierteet korkkaa tmv.

Yks mitä vois kokeilla on että koittais karhentaa jollain noita dropout protectoreita.

krusifixie - 23:40, 7.4.2014 » Löysitkö siivous vimmassasi alkuperäisen Jari Litmanen pyyhkeen. Voisit lähettää sen hipsterdontlielle jolla sinun Vispisi käsittääkseni on.
Se on jari sillanpää, itse asiassa löysin ja sitä pyyhettä ei myydä eikä vuokrata!

Eikä ole muuten näkyny vieläkään ketjunkiristimiä.

Onko sinulla ketju kuinkakin kireällä?

Koivulan dynamo - 0:14, 8.4.2014 » Onko sinulla ketju kuinkakin kireällä?
Yleensä sen verran kireällä ettei missään kohtaa vedä pinkeäksi, muttei missään nimessä ns. ratakireydellä.

Ehkä en vaan anna tarpeeks jakaria noille muttereille?

Kummaa. En itsekään ole neuvolapainoinen, mutta irvistysmomentti on toistaiseksi riittänyt.

Koivulan dynamo - 0:30, 8.4.2014 » Kummaa. En itsekään ole neuvolapainoinen, mutta irvistysmomentti on toistaiseksi riittänyt.
ehkä olen käynyt liian varovaiseksi, en tiedä.