oonko myyny/lainannu/tmv jotain jotain jotain

muistaako kukaan? en haluis siivota kämppää siivottuani mennä kolisteleen tohon yhteen romulaatikkoon turhaan… :smiley:

pientä editiä

Merkkiksen topicit on kyllä parhaita <3 :slight_smile:

Et oo myyny mulle ainakaan. Hope this helps. Ja jos joudut perustaa tälläsen topikin, tulis mieleen et se siivoominen vois olla just hyvä…

Edit. Tää on melkein yhtä hyvä lanka kun se “En saa kenkiä jalkaan” :smiley:

Ai tämä selvitetään poissulkemalla? Et ole myynyt myöskään minulle.

Mulle myit satulan ja ouryt, mutta et ketjunkiristimiä.

Mulle voisit myydä.

Mulle et ole myynyt mitään. Ei huolta. Paljonko merkkari on tän poissulkevan tutkimuksen otantakoko, jotta uskallat luottaa tutkimustulokseen yv:n nykypopulaatiolla, jos luottamusvälin kerroin on 1,96?

Crusty - 11:18, 27.9.2013 » Mulle voisit myydä.
Olen myynytkin, sellaiset maantiehaarukanpäihin sopivat.
Monarkki - 11:27, 27.9.2013 » Mulle et ole myynyt mitään. Ei huolta. Paljonko merkkari on tän poissulkevan tutkimuksen otantakoko, jotta uskallat luottaa tutkimustulokseen yv:n nykypopulaatiolla, jos luottamusvälin kerroin on 1,96?
No ihan komea ja avoin topic tästä näinkin tuli mutta ajattelin että jos joku olisi sattunut tuon alkup. postauksen näkemään ja kykenisi toteamaan kylmiltä ostaneensa sellaiset... ei vittu ei kai tässä auta muu ku valmistautua henkisesti urakkaan.

Mulla on kolme työkalukategoriaa:

  1. päivittäiset. nämä kulkevat aina mukana. 15mm lenkkiä ja sen sellaista löytyypi täältä.

  2. pyörän purkamiseen ja kasaamiseen tarvittavat. nää on sellaisessa saksan armeijan hinttipussissa.

  3. loput, elikkäs vasarat yms.

Tajusin, että noi ketjunkiristimet saattaa olla tossa kakkoskategorian pussukassa, koska mä käytän niitä ajoittain myös tarpeellisen pikkusälän arkistointiin.

Kuriositeettina (sillä em. tietohan on täysin relevanttia) mainittakoon että kys. ketjunkiristimet olen ostanut nimim. parkerilta.

kun tämmöinen topic on tullut kerran perustettua niin dokumentoidaan nyt sitten vähän lisää. Hommahan meni niin että päätin että haistakaa sitten vittu saatanan ketjunkiristimet, ja olen siitä asti ajanut ilman.

Ilman ketjunkiristimiä meikäläisen taidoilla ja massalla ajamista turhempaa hommaa on ollut enää noiden ketjunkiristimien etsiminen kun lopulta annoin periksi.

Kyseiset vempeleethän ovat siis tämän näköiset:

Jossain tämän asunnon uumenissa ne ovat, mutta ei harmainta aavistusta missä. Eivät näemmä olleet missään noista kolmesta mainitsemastani kätköstä, joten nyt on sitten mancave myllätty ympäriinsä.

Tässä pieni lista asioista jotka olen kuitenkin löytänyt tässä touhutessani:

  • Yksi käyttämätön sisuri 60mm venttiilillä, jonka olisin mielelläni voinut löytää esim. toissapäivänä
  • Monta käytettyä ja käyttämätöntä ja paskaakin sisuria, 42mm venttiilillä tietysti
  • Hdmi - minihdmi (?) adapteri. Tämän olisin halunnut löytää muutama viikko tai kuukausi takaperin.
  • pari muistitikkua
  • aivan vitusti pyörän ketjuja. taidan tehdä niin että hankin sellaisen mittatikun millä näkee kuluman.
  • rikkinäisiä kalsareita ja sukkia jotka olen säästänyt räteiksi mutta joita en ole kuitenkaan käyttänyt, vaan rättiä tarvitessani olen aina uskollisesti kaivanut tuon saman ikean pienen froteepyyhkeen kuin aina ennenkin, joka ei ole miesmuistiin ollut väriltään valkoinen.
  • mainiot spessun lukkogripit, jotka ei kelpaa rolleriin koska nitto
  • irtoremmejä
  • pöydän reunaan kiinnittyviä lamppuja. näitä olen passiivisesti “etsinyt” eli odottanut että tulee joku muu syy tonkia kätköjä ja ottaa nuo, mistä ikinä löytyvätkään, käyttöön.
  • pienen magliten joka ennen kulki kätevästi mukana työkalupussissa jos sitä tarvitsisi, mutta sittemmin on siirtynyt lootan pohjalle murjottamaan ilman paristoja tietysti, niin etten sillä nytkään oikein mitään tee ennen kuin lataan siihen akut.
  • sakset
  • lävistyskoruja
  • isomman viilan jota kaipailin toissapäivänä kun hioin lawyerlipsit vigorellista
  • prikkoja, yksittäisiä kuusiokoloavaimia, shimmejä ym. sälää. nämä painan mieleeni nyt jotta voin sitten vittuuntua kun tarvitsen niitä enkä tiedä missä ne ovat ja kirjoittaa siitä tähän topiciin
  • rintsikoita (koira metsästää niitä tänne ja nostan ne sen ulottuvilta ja lopulta ne hautautuvat vaatteiden ym. rojun alle)
  • a5 piirtopöytä
  • toisen shimanon ajohanskan. sen toisen parin löytäessäni olisin voinut tietysti laittaa sen johonkin järkevään paikkaan.
  • akselirengin
  • käyttämättömät mustat ouryt NIB.

Lista asioista joita en ole löytänyt:

  • no ne helvetin ketjunkiristimet

Saako nä asennettua myös pipoon, jos meinaa lipsua löysälle? Toivottavasti kiristimet löytyy, auttaa ainakin itseä huomattavasti takakiekkoa räplätessä.

Pitäisköhän mun myydä sulle tollaset? Voin ehkä tehdä niin, mikäli löydä ne omasta läävästäni. Aloitan etsinnät…

pikku-antti - 23:17, 3.4.2014 » Aloitan etsinnät....
Näin kannattaa tosiaan tehdä jos ei ole tarpeeksi rintaliivejä tai käytettyjä ketjuja.

jos tästä väkisin pitää edes jotain positiivista keksiä niin nyt saan kummankin vaatekomeron oven puoliksi auki ja kohta täällä voi imuroida.

hyvän mielen topikki

äsken kuin epäuskoisena kattelin about miljoonatta kertaa tuota yhtä sälärasiaa, huomasin että ton yhden mehupurkin takana oli stässättynä dura-ace rattaanpulttien kannat. noistahan on hyötyy jos haluaa vaihtaa omniumeihin kapeamman rattaan. ne ite pultit on epäpyhässä liitossa campyn recordeissa.

edit: olen muuten selvin päin.

löyty muuten cr2032 paristo jota olen etsinyt. montako paristoa menee knogin takavaloon? kaksi. vittu mikä päivä :smiley:

edit: no huhhuh, löytyi se toinen shimanon hanska!

edit2: millanen paristo menee kypärän lediin? CR2025. Vittu mitä paskaa!

myykää tai lahjoittakaa joku merkkarille asap moiset, on se ne kyllä ansainnut.

peltsip - 0:07, 4.4.2014 » myykää tai lahjoittakaa joku merkkarille asap moiset, on se ne kyllä ansainnut.
no mä itse asiassa haluaisin kyllä löytää noi omat koska mulla on vähän sellainen epäilys että siinä samassa kätkössä olis aika helvetisti muitakin muutossa + putkiremonttievakossa huolellisesti talteen pakattuja esineitä...

mites sit etsintätalkoot? naruilla kämppä neliön siivuihin ja ukko per neliö ja ettimään?