Nähty kaupungilla:

Perjantaina Unioninkadun itäpuolella vähän Liisankadun ja Pitkänsillan välissä joskus puoliltapäivin nuori pyörälähetti ajamassa samaa oranssia bullittia, jota itsekin olen joskus ajanut. Ja hetkeä myöhemmin ikinuori @tudetski samaa kohtaa.

4 Likes

Eilen iltapäivällä spottasin tän aurajokirannassa, aika komee ilmestys kieltämättä vaikkei hirveesti kerrenny kattelemaankaan.

Hirrrveesti fiksuttelijoita ja sinkuloitsijoita joita lähinnä öögasin epävarmana kun olen uusi pk-seudulla.
Jotain maantiepyöräilijää sentään tervehdin vahingossa seiskan jälkeen Hermannin rantatien työmaahelvetissä kun nostin kättä väistävälle autoilijalle. Piti sanoo et helvetin hieno ajopaita!

3 Likes

Teakin valoissa Sörnäisten rantatiellä trackständättiin kilpaa eri puolilla katua, minä voitin - Lisää vaa treenii!

6 Likes

ainii oliko se tiistaina ku joku yritti heittää läpyt sörnäisten rantatiellä ja mä vaan feidasin.

sori siitä

1 Like

tartti matkustaa keskustaan kirjastoon skannaamaan ja palauttamaan kirjoja ja siinä Unioninkadun ja Kirkkokadun kulmassa taas joku young gun tutulla oranssilla bullitilla veteli Kirkkokatua itään joskus 12.30 aikoihin.

ja sitten jotain vaille kolme Fabianinkadun mäessä täysittelin, kun näin tutun PAScamo-kuosissa olevan Sebun ja uuden omistajansa. sweettistä, että toi on edelleen kovassa ajossa.

2 Likes

meikä poika ajanut oranssia bulsua täs nyt lähiaikoina ihan kyllästymiseen asti hemmetti

2 Likes

Kuvarasteileva @Grobian muulilla tuli vastaan Ruissalos. Tajusin vasta ohiajettua enkä ehtiny mylvimään mitään. Moro!

Elikkäs varmaan teitsi sitten molempina kertoina. Oon kyllä itse tuon fani, kun sillä on niin kliffa ajaa.

Oi niitä aikoja, kun olin jossain Runalla rullailemassa sillä leppoisasti menemään, ja sitten dispä soittaa, että nyt superia noutamaan Verkkokaupasta Kasarmitorille. Ja ei siinä mitään, uukkaria vaan, avuste päälle ja sotkemaan. Siitä minä nautin.

3 Likes

Moro! Itelläkin jäi tervehdys kurkkuun, kun ehti justiinsa huomata että yksivaihteilijaa tulossa.

Tällä kertaa en kyllä ollut edes rasteilemassa, mietin sen potkurin hakemista, mutta jotenkin arvasin että on mennyt, enkä sitten avannut foorumia ennen kuin nyt.

Matkalla Ruissaloon tuli kanssa pari mahdollista foorumilla olijaa vastaan Puutarhakadulla. Moro vaan, jos näin.

1 Like

Jossain kohti ogelin ja viikin väliä ekaks musta rolleri ja minuutin sisään keltanen🤙
Refleksiläpyt vähä myöhäs banaanin kans, mut täysii!

1 Like

Kenenkäs kaunokainen?

Onko muuten joku täältä jonka yksivaihdepyöriä on usein Lapinlahdenkadulla koulun kohdalla pyöräparkissa? Aina ihailen niitä kun meen töihin, ja oma fillari kans siinä pitää seuraa lähes päivittäin.

@da3bal aamulla risteävällä linjalla, nyökkäysmoikkaus.

Tää on salee mun frendin Lankku! Välitin terveiset! :grin:

Eilen kahdet hyvät läpsyt Kumpulanlaaksossa, mutta en kunnolla ehtinyt huomata, että kenen kera, kun siinä ajatuksissani poljin ja liskoaivoilla vain vastasin ojennettuihin käsiin :smiley:

Oliko @Carl toinen? Lämmitti kyllä mieltä.

2 Likes

kuka just ajo kauheeta vauhtia mäkelänkatua autojen välissä kitara selässä vihreällä ysärikonalla :oD salut

1 Like

Joo!! Mä ja Leo ajettii sua vastaan sit oli kyl hyvät peräkkäiset läpyt, salee aik rare ilmiö oikeest! Mun kädes tuntu läpy kyl mont minuuttii sen jälkee :joy: :hot_face:

1 Like

Kyllä joo tuntu handussa :smiley: Ja oli kyl ekat tuplatläpsyt itselle!

1 Like

Ujot läpyt kehäkakkosen rampin lähellä hetki sit. Siistii nähä et jengi ajaa asiallisen leveillä tangoilla :pray: