Nähty kaupungilla:

Kiitos fujimimmille joka särmästi auttoi onnettemuustilanteessa sekä mopopoikia että yliajettua illalla Viikissä.

Terveisiä päivystyksestä, still alive and kicking :sunglasses:

37 Likes

Nopeet fillarijutskailut eilen mustan pekan edessä fixed gear tyypin kanssa, vaikka en oo foorumiaktiivi niin aina kiva vaihtaa pari sanaa muiden kanssa :slight_smile:

Ai vittu mun koti ja pyörä lol

10 Likes

Sotkamon S-marketilla oliko yv-Kuningaskulkuri, riser-tanko ylösalaisin ja kylän ipanat ihmettelemässä? 100%

Joku ilmeisesti foodora asuun pukeutunut kuski huuteli mulle täysiit tossa hesarin ja manskun risteyksessä kun tykittelin punasia päin, täysiit sinnekin! Lamaannuin täysin jo kyseisestä tervehdyksestä vieraantuneena kun eksyin pitkästä aikaa kamtakaupungin suuntaan fillarilla.

2 Likes

Joo, näytit vähän hämmentyneeltä

Semisti tutun näkönen pitkä ukkels 26er mønstercörssaamassa jokirannassa tänään iltapäivällä. Siistin näkönen tsygä alla, näytti ehkä Markon vanhalta niklatulta Orangelta tai joltain ihan muulta kromatulta aihiolta.
Pan’ kuva!

Nähtiin pablon kaa etu-töölössä papan vanha velomyyjäis-scott. hyvältä näytti meno!

Tänää täysiit ja nopee juttelu Runeberginkadulla! Sori olin awkward, must oli hauskaa ku sanoit et eka kerta ku näät trackmachinen liven :blush:

1 Like

Pitkänsillanrannassa nähty eka Sippo, uli-uli. Sit musta vielä kiiltävä rolleri ja sen kuski.
Toisella linjalla @ein0.0 . Ei nähty, vaan kuultu, koska paskat lasit ja vastavalo.

6 Likes

Joutu hetken miettii et kukahan huutaa ja mitä, ku niin lumoutuneena musat korvilla, oispa aina kesä ja sais vaan kiitää pitkin kaupunkia. T. Mustan kiiltävän rollerin kuski :wave:

2 Likes

Nousiaiste kirko vaiheil hieno Peugeot, eli tais olla nimim. mikko_n

Kukas rullaili just Ompulla Aleksis Kiven katua myöten? Foorumilaisia?

Keneltä täysiit kisahallilla ehkä joskus puol ysiltä? Ruskee rolleri tms. :smile:

1 Like

Mä ja kakkaquillirolleri!

3 Likes

@basti ja rolleri tulossa junaan.

1 Like

@Lossi full send pelotonilla köydenpunojankadulla! Puoliso hoiti täysiit apukuskin paikalta :rofl:

1 Like

Oli hauska, tein työtä käskettyä :metal:

Kukas eteni tossa alkuillasta Eerikinkatua mageella oranssirunkoisella (?) brakeless-oletetulla, bullhornit ja kaikki? Mä ihailin siitä Théhuoneen terassilta käsin, en kehannut ruveta mölisemään täysiitä.

Jumalauta BLB LONDON vai minä olikaan british racing green raami valkosilla syväprofiilikehillä :salut_smoker: never stop the madness young ones

1 Like