Nähty kaupungilla:

Eikö jokaiselle tämän tyyppisen keskustelufoormille kuulu tää threadi?

Bongattu kaupungilla pyörä/kuski.

Aloitan:
Eilen meidän pihassa Vallilassa ensin Randomm ja Motobecane-koversio. Sitten SanttuT ja harmaa Steamroller.
En tosin tiedä lasketaanko näitä, 8)

Tänään alkuillasta Mechelininkadun ja Caloniuksenkadun risteyksessä tuntematon pitkä kaveri punaisissa Addun verkkareissa ja kypärä päässä mustalla/harmaalla Steamrollerin näköisellä pyörällä. Ilman jarrua. Katu-uskottava skid-stoppi ja päälle trackstandi autojen välissä keskellä risteystä.

1 Like

Hahah! 180 cm pitkä?

Vittukuvituttaa, saman reissun kotimatkalla jouduin sanaharkkaan autoilijan kanssa, ku ohitin sen punaisissa valoissa… jahtas mua kurvista talvipuutarhalle asti.

Damn, oon katu-uskottava!

nooh, ainakin sä näytät aika pitkältä pyörän selässä seistessäsi.

eilen illalla myöhemmin spottasin vielä Munkkisaarenkadulla tummiin pukeutuneen kaverin valkoisen fixed gear-tyyppisen pyörän kanssa chromen laukku selässä. pelottavaa tässä oli se, että kaveri näytti aika lailla ikään kuin omalta doppelgangeriltani…

Koffin puistossa oli joukko epäilyttävästi lähetin näkösiä kavereita ja stadissa jotain fiksikuskeja tuli bongattua. ainoo joka jäi mieleen oli joku jätkä jolla oli ihan fiksin näkönen pyörä mut se olikin sinkula jalkajarrulla…

näin kans monta stadionin parkkiksella ja uimastadionin edessä. lasketaanko?

laskitko?

10?

Kesäillan hämärtyessä, Taivallahdessa, Merikannontieltä Kesäkadulle kääntyi joku Paddywagonilla(?). Dropeista ei tainnu sojottaa jarruja, mikäli oikein näin, joten kiinteellä taidettiin mennä.

Eilen neljän korvilla junarataa seuraavalla pyöräteillä Käpylän assan kohdalla vastaan tuli kookkaan näköinen Binachi Pista.

Eilen Tampereen Hallituskadun Lidlin eteen lukittu, komeesti kiiltelevä Peacemaker. Stongassa ei grippejä, aika rääd.

Jarkko, jos kaverilla oli olkalaukku ja valkoinen pikee, niin se tais olla meikäläinen. Pista on kyl kokoa 55, eli tikkaita ei vielä tarvita. Käpylä-Keskusta-väli on erittäin täynnä sunnuntaikuskeja. Onko se suoraan ajaminen niin vaikeaa?

Saattoi hyvin olla, en ehtinyt painaa mieleen juuri mitään muuta kuin pyörän ja kypärättömyyden, kun piti juurikin yhtä vanhaa mammaa varoa samaan aikaan. Mä olin eilen liikenteessä mustalla Cross-Checkillä niin ikään valkoisessa paidassa.

Tänään aamuvarhaiselle Sörnäisten rantatiellä ihan o-i-k-e-a boxdeliveryn pyörälähetti bianchin harmaalla fiksi-konversiolla, maantielippis päässä ja kaikki. Vaihdettiin kuulumiset ja uhkasin leikilläni haastaa kilpa-ajoon, huumorimiehiä kun olen. Ei tullut kisaa mutta jäin silti jälkeen.

Oisko ollu tnts:n pista romanttisesti kietoutuneena valkoseen sinkulaan puoli seiskan aikaan (illalla) tennispalatsilla?

Ja omistajat yhtä romanttisesti kietoutuneina tennarissa kyynelehtimässä Ian Curtisin kohtalokasta elämää ja elämää suurempaa musiikkia.

No kokeillaan: Lauttasaarentiellä kuuden aikaan oranssi fixi, muoviset flätit.

Porthanian eteen viralliseen fiksi-aitaan kiinni lukittuna kromin värinen Pista peruskonfiguraatiossa tänään lounasaikaan.

Näinköhän mäki joskus viikko pari sitten tuon oranssi fiksin flättipolkimilla. Hitaasti se meni, mut silti pelottava ajatus…

Kuka ajo isoroballa takaperinympyröitä viime yönä? Keskiyön maissa, ehkä.

tya - 1 hour ago » Kuka ajo isoroballa takaperinympyröitä viime yönä? Keskiyön maissa, ehkä.
Minä luulen, että ne kaverit löytyy tuolta "pro-palstalta". :D