TBU tosiaan keskiviikkona vai torstaina maashas mashillaan, varma juttu.
Joku tais huudella täysii Lauttasaaren sillan kohdalla. Meni aika kauan tajuta, pitkät piuhat…
^ Jos siitä on sellanen 2 tuntii niin olin varmaan minä.
Eilen keskuspuistossa vastaanotin yllättävän täysiin pyöräillessäni ja kanniskellessani toista pyörää selässäni kuin kilpikonna.
Tänään toivotin täysiit Teollisuuskadun ja Aleksis Kiven kadun välillä kromisen Bianchin kuljettajalle (ja hämäännytin edelläni ajaneen cyclocrossaajan ihan totaalisesti) SEKÄ Pasilan aseman pohjoispäädyn tunnelissa pinkille @Master_Card ille.
Runko selässä kertoi jo kaukaa, että foorumioletettu sieltä tulee.
Khyll, niitten läpyjen jälkee small talk baanal @artpow kans ja sit musatalon portail standby aamiast. Sit oodin edustalle vaihtaa kuulumisii tylan ja @Henristig kans. Sit läpyt töölös @Master_Card kaa. Kunno meno päivä xDD
creepy old man salakuvasin tän iha sikasiistin aika-ajo Bianchin valoussa. harmi kun en saanut kuvaa maailman hienoimmasta tangosta, mut oon melkeen 100% varma, et täältä löytyy joku, jolla siitä on jakaa kuva
Tää tuli vastaan tänään salomonkadulla, katoin kans et ihan törkeen hieno peli!!
Eilen Vaasankadulla täysiit vaihdettu fellow foodoramänin kanssa. Kovaa ajoo
keskustas tuli vastaan joku vanhal cannondalen maantiepyöräl mis FORESEEN tarra. HELSINKI SAVAGERY
olikos muuten @augustus noin, ööö, viikko sitte banskurollerilla ja peräkärryllä Vanhalla Hämeentiellä? yritin siinä irvistelyn lomasta jotain hymyillä keltaisen sinkula-stavan selästä kärryä vetäessä.
Tyylikästä track standia Jyväskylässä k market kympin valoissa vaaleansinisellä rollerilla! Itte ajoin autolla ohi just ja koitin huudella täysiit mut sen sijaan keskityin ihailee pyörää ja ajamaan autoa.
Joku jäbä espalla sinisellä pompinol
joku rautatientorin laidalla mintunvihreellä anchorilla :hearteyes:
joku jotenkin lannistuneen näköne fiksikuski leveellä tangolla ja harmaalla hupparilla sörnäisten rantatiellä.
Luultavasti joo, siellä päin tulee pyörittää!
Torkkelinkadulta Hämeentielle iltapäivällä laskeutuessa vastaanotettu semmoset Täysiit että loppumatka meni kuin lentäen. :') Moi vaan sinnekin!
Sirkukselle Ternin selästä keikkatoivotukset, kun larppasin tommosta urbaania isäelämäntapaa siskonpoika lastenistuimessa.
Ja siis lainapyörä, mut voi juku oli hyvät fiilikset painella 3h jäppisen kanssa pitkin kyliä välillä snäksiä nauttien tuolla turun kesässä
Vastaanotin Täysiit takavasemmalta Pasilassa Palkkatilantorilla aamulla. Sain tuossa vaiheessa työmatkatempoa vastattua enää kädenheilautuksella. Mulla oli alla värikäs Sebu, sulla tajunnanräjäyttävän neonkeltainen 26er. Täysii!