Hauskat havainnot

Nappasin kuvan nostalgian vuoksi koska lapsuuden takapihojen pyöräkatos. Nyt vasta kuukautta myöhemmin aloin ihmetellä, mitä liikkuu ihmisen päässä, joka sijoittaa kahdelta puolelta täytettävän katoksen niin että sitä voi täyttää vain yhdeltä puolelta, vaikka se veisi tasan saman verran tilaa oikein asemoituna #youhadonejob

Ens kerran kun olen lokaatiossa, katos kääntyy 90 astetta

4 Likes

Nyt vasta tajusin miten tarkoituksenmukainen toi teipin pituus tuolla rullassa on. :joy:

Meinaatko, että yrittävät jotain brändisumutusta?

Nopeesti ynnättynä yhdestä rullasta saa yhden 28” vanteen teipattua, niin sitä et varmaan tarkottanu :thinking:

Hauska havainto on myös se, että vain katteen alla on märkä maa.

1 Like

Joskus neljän nurkilla kotimatkalla Arabianrannassa joku tuli vastaan häksättimellä missä oli sivulaukun tilalla sellanen vanhan liiton postilaatikko

Ja löyty myös turvaviiri

Vitu kova

20 Likes

Chicos Viikki, tunnelmavalaistus

8 Likes


Työmatkaa marraskuussa voi lähestyä eri tavoin: 4.80 vs. 28mm :grin:

6 Likes

Itselläkin vielä slicksit vaikka parina aamuna on jo hirvittänyt. Mut mä oon talven tullen aika usein toi fatbike-tyyppi tai vähintään rapistelen täällä nastoilla asfalttia. Ihan erilaiset olosuhteet työmatkan alussa Hyvinkäällä vs. loppumatka harjasuolattua baanaa Helsingin päässä.

7 Likes

Taisin viedä jonkun vakipaikan työpaikan pyöräparkissa.
Klo 10.20 marraskuun 29 päivänä jo kehtaa sen tehdä.

5 Likes

Dentti putkessa just tossa kohdassa kertoo kaiken. :slight_smile:

1 Like

21speed veitsenterotusta

8 Likes

sateenvarjojen teroittamista unohtamatta

Näin eilen kylillä ukkelin, jolla oli ihan kaikki kamat kengistä kypärään hi-viz -oranssia, mutta sen lisäksi vielä sen 26″ runko ja vanteet oli sitä myös. Huikea näky!

5 Likes

17 Likes

Fyllinkiä

2 Likes

Kävin Velosportissa kotimatkalla

8 Likes

…viemässä pyörän huoltoon; thank you for your service officer! :salut:

Oli kyl jotenki komee näky kun oli huollosta tullutta Pinarelloo kuituhävittäjää ja kaikkee ja nää rivissä

Siellon polliisit selkeesti ajantasalla kun vievät pyörät oikeeseen aikaan huoltoon