Hauskat havainnot

5 Likes

Pehmeä ajotuntuma tässä

1 Like

3 Likes

14 Likes

Snowflaket ja selkänojan pleksi kruunasi kaiken. Taka-akselista olisi mielenkiintoista nähdä kuva kun siinä on kaikenlaista. Hintalappuko tossa etukaaressa roikkuu vai mikä?

oliskohan ollut vaan merkattu varastoa varten, en oo varma. voin kuvata taka-akselin kunhan taas joskus käyn ns. apajilla :eyes:

Varnaankin tällanen peli

2 Likes

Vielä ku noi etulyhtyjen kotelot ois vedetty mattakullalla, kuten näemmä vissiin(?) toi trike-konversio-himmelikin.
Metallinhohto-luumu + mattakulta on kyl kowa kombo, joka ollu mm. jonku vuosimallin 29" Inbredin rungossa. :metal:

Höhöhö

9 Likes

Tapanilassa olis tarjolla kiskodiskot ilman ratikkaa lähimailla

8 Likes

3 Likes

Selvästi Velocio toiminut esikuvana

ostarilla Rambler merkkinen sähköistetty pyörä, jossa takana n. 40 mm nasta, edessä läskinappula, hillitön eturieska ja laminoidusta mehukattipurkista tehty lokarit sekä eteen että taakse.

3 Likes

image

mmhm, maantiellä yleensä vedetään


Kevät tulee, jee?

4 Likes

joutsenetkin jäätyy kiinni jaloistaan

2 Likes

Jes jopa minä voin sittenkin päästä skeneen!

12 Likes

Eka mun piti ehdottaa että joku pistäis pystyyn Skenen kuvarastit kun oli jo kaks postausta jossa näkyy skene.
Mut sit tää muuttu hauskasta havainnosta outoon koska nyt en löydä sitä ekaa postausta jossa oli skene? Mun mielestä se oli aroheina vai mikä nyt Joukon nimimerkki onkaan mut se on aivan mystisesti hävinnyt???

1 Like

Voisko olla siellä googlebongaussäikeessä? Olin melko varma että tää on vanha rasti, mutta niinhän ne kiertää samat kohteet vuodesta toiseen

E: jaa ei kun pyörämatkailussa varmaan? oispa

Tää eka skenepostaus oli Instagrammissa.