YV musisoi, eli musaprojektit ja speksaus

mulla oli tämmönen ja siinä ei ollut sen enempää hupia kuin potentiaaliakaan lähellekään niin paljon kuin R8:ssa. Se oli kyllä hämmentävän hyvä kapine.

Tällä hetkellä himasetuppina: R-8, Akain s20 ja microbrute :heart:

huijui, laitoin ”etitään bändiä”-ilmoituksen musanettiin. täähän on sosiaalifobiselle fiiliksenä about kuin okcupidiin kirjautuis :grimacing:

3 Likes

en tiiä tarviiko olla kauheen fobinen edes että tommonen homma pistää hikoiluttaan, jos yv:llä on sakiaa jengiä niin eipä sitten muusikoidennetissä

3 Likes

näihässe on. laitoin aika tarkat speksit kyllä mitä ois hakusessa, saas nähdä tuleeko vastauksia :blush:

niin ja sitten laitoin kahdelle tyypille ite viestiä! kerrankin oli muitakin genrejä basso-wantedissa edustettuna kuin metalli ja me-ollaan-kaks-13-vuotiasta-jäbää-ja-vedetään-TÄYSII, (jotka siis on molemmat valideja genrejä mutta ei mun makuun). jatsihommia ja bluegrassia musanetissä, pitihän niille laittaa viestiä!

1 Like

Lauantaina sain haettua tekijäkappaleen tämmöistä muinaista noisecore/hardcore -pläjäystä, joka on julkaistu tripla-LP-formaatissa sisältäen kaikki (100 biisiä) Sekundan äänitteet aikain saatosta. Itse siis vasta 2000-luvun puolella projektiin pyydettynä rummutan 2/3 tuosta materiaalista.
Uskaltaisikohan laittaa pyörimään levysoittimeen jo? =D

2 Likes

paljollako möisiä tuon vinskan

sori, mulla ei oo kuin toi yks tekijänkappale, mut joku tais tehä isomman kimppatilauksen härmään, PiF:llä tais olla bändit-ketjussa jotain säätöä siis. edit: tais olla Hätäapu-records ainakin näissä hommissa.

aah se feelings kun teet helvetin timmin 4bar beatz ja samalla kun toteet sen hyväks tajuat myös et se ei ikinä tuu kokonaiseks kappaleeks

oh well :shrug:

Digitakt myynnissä, 450€
Haluja foorumilla?
Myös Tascam model 12 mikseri/digiraituri samoin 450€

1 Like

Onko muuten joku erityinen syy sille että Dikitakteja näyttää just nyt liikkuvan käytettynä aika paljon? Tästä syystä pitänyt itsekin alkaa googlailemaan että oiskohan tarvetta…

Tuskin. Hyvin noi musta kokoajan kiertää. Toisille iskee, toisille ei. Ihan hillittömän kiva mut ei mulla ehkä aika riitä tällähetkellä musisoinnille ja samplehommat ei oo mun pala kakkua. Digitone ja Minilogue xd jää toistaiseksi

Harkitaas digitakt

1 Like

Ei kellään olis Push 2:sta sopuhintaan Helsingissä?

1 Like

Yhyy piti mennä ostamaan mandoliini mutta meenkin koronatestiin.

Fiilistelen nyt sit odotellessa banjolelejä Thomannin sivuilla.

1 Like

Tehtiin taas kuvaa projektia bändin kaa. Uus musavideo. Vuorkattiin mesta, kannettiin kamat sisää ja sit soitettii. Aluks katottii koko bändin paikat ja aika monta ottoa yhteissoittoa. Tän jälkee yksilöotot vähä eri alueella ja sithän se oli videovelhojen käsissä. Koko päivä men kuvauksiin ja sit muutama kk video- ja audiohommat finaaliin. Onneks meil on ihana tiimi jonka kaa tehä näit.

Jos tykkäät hardcoresta, metalcoresta, metallista, grooveista ja kaaoksesta ni saatat tykätä meistäki. Vaik en tiiä enää ees mitä genreen soitetaan.

2 Likes

Pistetääs tännekin (still-kuvana toki vielä tässä vaiheessa),
Neuvosto-Ukrainan lahja elektroniselle musiikille, Rokton (Formanta) UDS synarummut vuodelta 1986.
Kumi on kovaa, paino on lastulevystä, telinemetalli on pehmeää. Soundimaailma analogisyntikkamenolla tr-808/909 -suunnalta. Lauantaina pääs tyyppaamaan vanhan soittokaverin kanssa vähän, että mitä näillä vois tehdä. Ja white-noiseahan sieltä pukkaa. Tshuuuu, fpiuuuuuu, dönk.

8 Likes

onks noi peken? kaveri lahjotti sille aikoinaan tollaset.

en usko et on samat - tai mistä sitä tietää - mä sain ne yheltä Kaltsulta joskus vajaat 20 vuotta sitten, oli asunnon edellisen omistajan jälkeisiä jämiä varastossa. (enkä tunne kai ketään pekeä)

Speksasin parin vuoden tauon jälkeen sähkökitaran

3 Likes