Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

en tiedä kumpaan topiin postais ni postaan tänne: tärkeää asiaa fasismista

Just tässä joitain aikoja takaperin lueskelin isommankin kasan vanhoja lankoja eri hahmoilta. Aivan hymyilytti,
Noin muuten aika hiljaista tässä on pidellyt ja kunnon ajotkin olleet naurettavan vähäistä verrattuna vanhaan normaaliin. Se on heti kun ei tuota työmatkaa tule niin droppaa. Ikinä kun en erityisesti lenkkeilyn ystävä ole ollut ihan vaan sen lenkkeilyn suhteen. Mieluummin aina jonnekin menossa, uusia paikkoja tutkien tai sitten kisaten.

Kuromorilta löytyis

Tääki on hyvä joo.

Joo, mut vähä turhan tyyriitä.


Tänään kävin kivijalassa ostamassa käpyä. Myyjä ei tajunnu mitä mä haluan, enkä ite muistanut mikä se oikea nimi on. Sain lopulta kävyn kuitenkin.

2 Likes

Siis eikö sen oikea nimi ole käpy?

1 Like

Tähtimutteri :point_up:

2 Likes

Aivan niin onkin. Käpy kyllä paljon parempi

3 Likes

Näki varpuspöllön.

On se pieni <3

6 Likes

Mä en ole ikinä nähnyt, vaikka olen yrittänyt! Oon kade.

Kohtahan taitaa olla taas pöllöin soidinaika, eli voisi pitkästä aikaa mennä jonnekin yöretkelle huhuilemaan.

5 Likes

Honkasuon metsissä olin eilenillalla kuulevinani huhuilua.

4 Likes

Lehtopöllö ja huuhkaja huhuillee jo näihin aikoihin :slight_smile:

5 Likes

Kiitos 00610, olit tähän mennessä paras postinumeroni. Muutto teki aika pitkään tuloaan ja luulin löytäväni uuden numeron vähän lähempää, mutta katellaan vuoden ajan uusia kuvioita alueella 40600.

4 Likes

40600 aivan hyvää aluetta kyllä. :+1:

2 Likes

Nyt vois muuten kannattaa ajatusta pyöräkaistasta legoihin. Täytyy tosin luoda tili tuonne Lego Ideas -sivustolle, että onnistuu.

Tästä Vergen aihetta koskevasta jutusta bongasin.

3 Likes

Tuliko jo jollekki langalle tää?

Mukavata, että Tamperetta käytettiin esimerkkinä paskasta pyöräilijöiden huomioinnista suomessa.

1 Like

Pitäiskö se sitte siirtää itsensä ja perheensä Ouluun… Olis asunnotkin halvempia kun stadissa.

Joo kyllä täällä kelepaa. Vähä meinas ittee hymyilyttää tossa pätkässä se, kun oli tälle vuodelle kuvattu ja tuota pyörätien merkintäprojektoria ja kevyenliikenteen seurantatauluja mainostettii siihen malliin ku oisivat kauanki ollu olemassa. Molemmat huikeista innovaatioista on tältä talvee…

1 Like