Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Joku vuosi sitten olin ajamassa mökille pilkkopimeätä kasitietä Porista Kristiinaan keskellä yötä ja sain kuutamossa älynväläyksen sammuttaa autosta valot. Näkökenttä laajeni saman tien kapeasta valokeilasta koko ympäristön laajuiseksi eikä tarvinnut spennata pimeydestä dyykkavia hirviä ollenkaan. Ajelin pimeänä niin pitkään kuin ei ollut vastaantulijoita, joka tapauksessa luokkaa useita kilometrejä. Kunnon hevosrekiajelutakauma.

Odotan aikamoista ristiinnaulitsemista ilman valoja ajamisesta. Vai onks autoilijoille eri säännöt?

1 Like

Damn. Dibs yhelle xt takavaihtajalle kunhan päätät jonkun myydä

#yksivaihde2021

Hommasin kanssa just Humuhumuun uuden 10s ketjun ja pakan kevättä odottelemaan mutta sitten sainkin ajatuksen että laittais sen taas sinkulaksi. Tämän luettuani ei nyt harmita yhtään että on noita ylimääräisiä vaihdeosia varastossa odottelemassa pakoa babylonista.

ei kyl oikeastaan edes harmita tässä vaiheessa ostella grx paaluilla sitte ns. sähköjopoa kesäks

m: faran 2.0 58T

Ei muuten tuu foorumilla enää speksaus vimmaa, kun asuu eri maassa eikä halua vaivata postituksilla.

2 Likes

siellä taas kiusataan jaloamiestä :(((((((

2 Likes

ja joo hyvä ku ei oo ees pysyvää osotetta, ni ei tuu tilattua sitäään vähää mistää. :smiley:

2 Likes

Bob Jackson lopettaa…
ei lopeta…
lopettaa…
ei lopeta

2 Likes

Voi sentään! Kuka voisikaan unohtaa lentävää patagonia-vauvaa vuodelta 1995! Klassikko!

1 Like

konsta sano mulle, että aikuiset on sen lempisarja

1 Like

Ei voi pitää mitenkään paikkaansa koska en oo koskaan puhunu sun kanssa tv-sarjoista sanaakaan.

Sarjat jotka on jossain elämän vaiheessa päässy mun lempisarjoiks on
-nalle luppakorva
-maailman ympäri 80 päivässä
-macgyver
-katuhaukka
-robin hood
-salkkarit
-sopranos
-skam
-vakoojaverkosto

1 Like

-aikuiset

South Park tai Kylmä Rinki varmaan vikat sarja, jotka vois laskee lempisarjoiksi. Siis semmoset jota tuli katottua TV:stä sillon kun ne ilmesty. Omaan aikatauluun sovitettuja DVD-bokseja tai striimausmaratoneja ei sit lasketa. Kyllä mielitekojen eteen pitää vähän uhrata vaivaa että ne on sen nimen arvoisia.

Mennääks meille kattoon Band of brothersia vai TV-topiin? Televisio ja muut hässäkät

2 Likes

oho, viime jouluna tuli 8 vuotta fixed gear elämäntapaa täyteen. onnea vaan: minulle

8 Likes

Kenenköhän valkoista fixie-baikkia kokeilin koffarissa ehkä vuonna 2008? Jotku isot dekalit viistoputkessa oli. Brakeless tietty. En muista siitä kauheesti enempää, koska. Noh, koffari ja meikä junkunen 2008

Olipas Pienen Merenneidon JYDi topsu hauskaa luettavaa.

Mulle taitaa tulla tänä keväänä kun 2013 keväänä rekkasin yv foorumille.

Perhana ku tekis mieli ostaa seksikkäitä vintage ratarunkoja yms shittiä mut kukaan ei myy.

On. Harmittaa kyllä, että JYDin mainosvideo on kadonnut kokonaan internetistä. Youtubestakin löytyy vain Sylvester “Junkyard Dog” Ritterin elämäntyöstä kertovia pätkiä, kun hakee All Cityn JYDiä… Toisaalta, mä oon ajanut JYDin ja Goblin Shamanin perässä Paldiskin rannoilla auringonlaskussa, eli en voi valittaa.

Oma suosikkini merkkarin topsuista on tietty Fausto Coppi City Master, joka on kyllä kunnon full hd tykiting feat. The Hella alusta loppuun.