Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Meikäläinen pyöräkellarissa jäisissä klosseissa:

5 Likes

Onkohan Alexaan/Siriin semmoista kielipolisi/besserwisseri äppiä, joka korjaisi sanomisia ja pätisi tiedoillaan tilanteen tullen? Se varmaan toimii tekstisyötön sulavuudella ja keskeyttää aina random tokasuilla.

Sepäs onkin muuten nihkeetä jossei kopistele klossin ympärille kasaantunutta paakkua kunnolla pois ja menee kiiltävälle kivilattialle sekoilemaan, huh.

Just viime viikolla kirosin kyttiksen Nesteellä ku kehtasin ajaa sen 20 metriä jalankulkijoiden puolella Nesteen risteyksen yli. Taksikuli koitti ajaa päälle ja huus ettei siinä saa pyöräillä. Joo, tein väärin, mutta hän ilmeisesti ajatteli et on ok ajaa niskaan jos rikkoo liikennesääntöjä… Tampereella kieltämättä aina välillä aivan aunuksesta polkijoiden kunnioitus, kolmionkin takaa saa ajaa eteen.

Puuvillatankonauhat näyttää tosi hyvältä mutta en tiedä onko mun käsien nahka valmis tuohon touhuun

1 Like

Pääsispä jo vetämään kapeakumisella pyörällä

4 Likes

Jos tätä foorumia on uskominen niin johan sitä on jo vedetty (32mm nastat alla).

1 Like

Pääsispä jo vetämään käristyskupolissa järveltä järvelle ja pötköttelemään järvessä vailla hypotermianpelkoa.

4 Likes

Pääsispä jo vetää hiki päässä pooloo…

2 Likes

sisurii alle ja puuvillateipit päälle

3 Likes

Puuvillanauhat best. Ikääntyy myös kauniisti.

Tämä kyllä eittämättä voittajan valinta

Yhyy. Menin tänään töihin metrolla ensimmäistä kertaa vuoteen, koska toinen ranne vihoittelee melkein-pannujen jäljiltä alkuviikosta.

Pystyspä huomenna jo ajaan, ei houkuta tuubi kyl enää yhtään.

1 Like

sisuria?..

oon laittanu vaan kaistaleen tankoteippia yleensä alle ja se on ihan jees poks

Slaissaat sisurin semmoseks parin sentin siivuks ja wrappaat tiukalle tankoon. Päälle sit halutessasi kangasteippi.

1 Like

Tota sisuria ihmettelin myös itse. Siitä tulee ihan hiton kova, ei vaimenna yhtään. Jotain perus korkkiteippiä alle ja cottonit päälle.

Niijoo. No onhan tää vähän tyte&hard tyyli elää

7 Likes

Kyllä minä niin mieleni pahotin, ku @px ei alkanu postata uutta kuvarastia, ennen nukkumaanmenoaikaa😔 Ois ollu mukava käydä pikku iltalenkki.

Voisko joku myydä mulle 27,2 millisen super record tolpan?