Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Onpas paljon yksivaihteisia liikenteessä kaupungilla.

Vittu et vetäisin fiksillä tänään, mutta Pebanthenin levittely menee etusijalle.

https://www.lahti.fi/uutiset/ehdota-nimea-lahden-kaupunkipyorille/

Nonii vitsiniekat, nyt sit pirikellot soiden tänne ehdottelemaan

5 Likes

Piri, chekkonen ja hemohes mainittu

1 Like

tulee lahe kyypeleille kiiru

10 Likes

Tänään maantielenkillä ajoi väärää laitaa vastaan joku vanhus fillarilla, katse suunnattu tiukasti 2m etupyörän eteen. Se huomas mut vasta kun olin ehkä 5m päässä, kun sanoin että “kuulkaas, te ajatte väärällä puolella tietä, pyörällä pitäs ajaa aina oikeata laitaa”. Vastasi että “jooo varmaan” ja jatkoi vasenta laitaa, vaikka huikkasin perään, että siirry vaan oikeaan laitaan. Kova meno aina kyllä tuolla syrjäseuduilla.

Sen lisäksi onnistuin pelästyttämään jonkun bemarilla ajavan mulkvistin, joka lähestyi T-risteystä oikealle kääntyäkseen ja perinteisesti katto vaan että tuleeko vasemmalta autoja, eikä kattonu ollenkaan risteävää kevyttä liikennettä. No, sillä hetkellä kun se käänsi katseensa siellä ratin takana menosuuntaan, mä olin sen edessä suojatiellä fillarilla ja etäisyyttä n. metri. Äkkijarrutus ja väistöliike. Toivottavasti muistaa edes tän kesän että liikenteessä on muitakin kuin autoja.

Ne fiilikset kun:

Onneksi tuo tuli kyllä helposti kotikonstein ulos ja varapulttejakin oli valmiiksi.

Minusta molemmat ylläolevat on sen verta kiinnostavaa asiaa että jotenki aattelis että sopivampiaki topsuja olis ollu.

8 posts were merged into an existing topic: Yksivaihde 2.0 Bugit ja Parannusehdotukset (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

twitterimpää sisältöä kontsun mieliks,

ekan korona rokotteen sain ja täytyy sanoa että toi 5G kirvelee paljon vähemmän kun mitä luulin eikä noi nanobotit viä tunnu silmien takana.

ps. taidat olla uusi täällä on paras meme xD

Olen pahoillani.

itsekin, kaikseta

yksivaihteen menestysresepti värikuvin:

Onko yksikään keskustelu jatkunut oikeassa topicissa sen jälkeen kun sinne on ohjattu keskustelemaan?

Ainakin Läpiakselit-keskustelu on ollut menestyksekäs tässä suhteessa.

3 Likes

Melko ikävää oli ajella näin aamusta ilman sadekamoja ja lokarittomalla pyörällä.

1 Like

Oliks tääl yrittäjyystopia? En jaksa ees hakee koska pöhinä.

Mietin siis et olisko Suomessa saumaa ryhtyy suunnittelemaan polkupyörien ohjaustankoja ja teettämään niitä Nitton tehtaalla kun on joku vapaakauppasopimus Japanin ja EUn välillä?

Aamusta katsoin ulos ja päätin ottaa vanhan cressun alle kun siinä on lokarit ja “sehän rullaa ihan mukavasti”. Eipä oo pitkään aikaan tullu hiki ja jalat väsyneiksi työmatkalla

Onks omniumien valmistus lopetettu? Rarebikes myy instassa melkein uutta paria 280usd hinnalla :smiley:

joo siitä oli joku kansalaisaloite mikä meni läpi ykkösellä

3 Likes

Onha se jo noin vuosi sitten. Iso menetys kyllä, äkkiseltään lyömätön hinta/laatu vaikka moni karsastaa ulkonäköä.

Oon kelaillu että pitäs ostaa Omnium-eturatas varaosaksi nyt kun niitä saa vielä, SG75 tai D-A rattaat on heti yli kaks kertaa kalliimpia.