Pärskistä

Nii että Euroopan Yhdysvalloissa sama meno?

Mites sen sikapiikin kanssa silloin meni? Jätettiinkö kaikki sivuoireiset oman onnensa nojaan?

Eilen päädyin tilastoihin, reilu viikko kotiarestia. Vähän tuntuu keuhkoissa ja räkä lentää, aika perseestä homma.

aikalailla maitoisin homma toi testi mitä nyt itse oon neljä kertaa käynyt


Hienosti sijoitettu tää kyltti

4 Likes

Jaa mitä?

Hä? Kyllähän foliohattuväen teorioilla ilkamointi aina piristää. Mua kyllä nauratti.

Että korona-sisältöä twitteriin, kun se sinne paremmin kerta sopii. Kunhan vittuilen tästä offtopic-peppukipuilusta-peppukipuilusta.

1 Like

No nyt minäkin ymmärrän. Ja kannatan!

Saispa rokotuksen.

no voeehan kikkelis kokkelis nyt kyllä tempun tein.

comirnaty, biontech-pfitzer ei oo muutaman tunnin aikana servaillu mitään oloja tälle riskiryhmä kakkoslaiselle. ei ees jumalaisessa haukkarissa tunnu.

Mulla kipeytyi pistetyn käden olkavarsi ja hämmentävästi myös saman käsivarren ranteen ja sormien nivelet. Meni ohitse alle vuorokaudessa. Lähipiirissä myös yksi kolmen tunnin 39 asteen kuume ilman muita oireita, ja toinen nivelsärkyinen.

AZ on sitten aiheuttanut sen klassisen yhden päivän paskan olon aika useillakin. Itse kärsin samasta aina influenssarokotteiden yhteydessä, joten aika normaaleilta vaivoilta kuulostavat.

Ilmeisesti 5G-ominaisuus on Pfizerissä, ja AZ:n mukana tulee säröpedaali. Ainakin 5G on vilkkunut luurissa enemmän, joten ihan hyvä päivitys.

3 Likes

Tarviin

1 Like

flow peruttu kiitos jeesus

1 Like

Sputnik production does not come with smooth welds? Replication-competent adenovirus still included :grinning:
https://blogs.sciencemag.org/pipeline/archives/2021/04/28/brazil-rejects-the-gamaleya-vaccine

Täätänään Kiitos.

Oli kyllä niin pieni neula, että ei mahdu 5G chippi saatika muu elektroniikka siitä läpi.
Jääkö siis Stravan automaattisynkkaus vaan haaveeksi?

jaoin tiedon rokotteesta kaikissa someissa, että tietää varmasti kaikki tahot aktivoida uudet ominaisuudet päälle.

1 Like

Tänään kun kävin kivijalassa, niin unohdin laittaa maskin naamalle. Noloo!
Anteeksi te ketkä siellä töissä olette, jotka luette tätä foorumia.

1 Like

Viikon paras asiakkaan maskisuoritus: maski päässä ulkona, otetaan se pois kun tullaan liikkeeseen. Jep.

koivud-19

2 Likes