Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Tässä sivutuille aiheille on kaks topikkia olemassa, mutta et suostu postaamaan niihin koska oot pelaavinas jotain 5d pulushakkia, nyt ilmeisesti osoittaakses että ne keskustelut kiinnostaa mut ainoastaan jos ne on tässä topikissa, mut sähän et näköjään pidä edes niistä vastauksista mitä saat suosikkitopikkiisi niin en ymmärrä miks tää sun ongelma olis ongelma kellekään muulle kuin sulle ja sen sä teet ihan itse itsellesi valitsemallasi tavalla kommunikoida.

mukavaa päivänjatkoa ja asiallisia argumentointihetkiä sinulle.

Ps. Jos haluat LUKEA ja esim. tutustua siihen miten tällaset keskustelut on aiemmin menny ja miks muut ei suorilta osta että paskottu tai pöllitty pyörä ”on vaan materiaa” niin sekin olis siellä nk. Oikeassa topikissa jo.

1 Like

Tosi harvoin näen painajaisia. En edes kerran kuussa. Silloin harvoin kun näen, aiheena on että pyörä pöllitään, tai että kissalle tapahtuu jotain kamalaa.
Päättelen siitä että näen harvoin painajaisia, että elän varsin onnellista ja stressitöntä elämää, ja elo tuntuukin varsin onnelliselta.

7 Likes

Ite täs avattuani lounastauon ratoksi Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter) -topin:

15 Likes

Itte asias oot ollu ignoressa, ni ei oo noi sun postaukset kauheasti ärsyttäny. Mut siis joka tapauksessa…

4 Likes

Mikä se ketju oli, jossa tarjotaan ja pyydetään kyytiä? Mä oon ajamassa keskiviikkona Hki-Oulu ja yks paikka vapaana autossa.

Kimppakyyti tavaralle taipunee henkilökuljetukseenkin :smile:

Korjasin hiukan lähemmäs nykypäivää.

1 Like

Tämä oli oikeasti hyvä ja tarpeellinen :+1: (ei sarkasmia)

Parhain kim jong,

En tule ikinä lopettamaan twitterilankaan postailua.

Peace out brur

Mä oon aatellut, että sulla on elämässä asiat jotenkin paremmin tolallaan, kun oot hirveän paljon vähemmän aukonut jengille päätä silleen yleisesti kuin joskus aiemmin. Ja se on kiva se, jos näin on.

Kyllähän ne elämän kuormitukset tahtoo purkautua vähän sinne sun tänne, eikä vähiten anonyymeihin verkkokeskusteluihin. Itse kullakin siis.

1 Like

ei sitä ole tarvinnu tehdä kenenkään muunkaan, mutta jotenkin mystisesti yv:lle tän vuoden puolella postatuista 25 tuhannesta viestistä suurin osa on löytäny oikeeseen topikkiin eikä siitä oo tarvinnu tehdä kenenkään muun samanlaista numeroa kuin sinun.

Lopeta nyt jo hei. Ei täällä kai ollut kenelläkään muulla ongelmaa kuin sulla.

1 Like

”No u”

En jaksanut lukea tota koko riitelyä, mutta ei semmoisen hiekkamandala-henkisen suhtautumisen tavoitettelu mielestäni mikään huono suunta ole. Tsemii ja zenii tais olla yks vanha foorumisanontakin. Toki zeniä helpottaa jos on varaa hankkia uusi fillari, tai on n-1 -henkinen tilanne, jossa n 1

1 Like

Tää sano ei edgelle ja äxxille

2 Likes

luulin hetken et grantin blogi mut oliki väärä tabi

on kyl ollu jännä päivä, laivalta ulos ja töihin sit kolmen maissa pläräilet vähän yyveetä ja kunnon paskaa suollettu tänne yhden foorumin ehkä nihkeimmän tyypin toimesta.

voidaan vetää vaikka noi nr pariällärit kahdestaan

2 Likes

Oli ja on. Piti oikein ottaa ignore hetkellisesti pois ja ihmetellä et mitä helvettiä täällä tapahtuu.

5 Likes

Kerro toki nyt kun aloitit.

Sama juttu. Ei helvetti. Sakeaa menoa, takaisin piiloon siis.

vittu mikä olo ei saatana

just semmonen pöhnä et lukee kännykän telegramia ja alkaa skriivaa vastausta tietsikan näppiksellä

2 Likes