Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

tää on jotenkin niin ableistinen tulokulma todellisuuteen että en oikein tiedä mitä sanoa

16 Likes

Sulla oli hyvä pointti.

“Pyörä on liikkumisen väline” on se mitä mäkin alleviivaan. Se on siis väline. Tässä tapauksessa pöllitty pyörä on tosi helppo korvata, koska moni pyörä soveltuu välineeksi liikkumiseen :smiling_face:

Edit: pulun kanssa shakkia. Mä lopetan tähän.

16 Likes

No nyt oli kyllä aika raju väite.

Me vain suhtaudutaan eri tavalla mekaanisiin käyttövälineisiin.

Nii ja täski vakuutukset mainittu, aina tulee rahallisesti turpaan pyörävarkauksis, ei kiitos.

lol

Ja kiintyminen rakastuminen

Hyväksyn pellehkön lollautuksesi, jos kyse on putkiravarasta oman rungon tekemisestä. Mutta siitähän tässä ei nyt lähtökohtaisesti ollut kyse.

Vaihtakaa auto sanan pyörä tilalle, niin näätte miten hassuja ajatuksia teillä on materiasta.

Eli ts. et arvosta oman käden jälkees tai aikaas ollenkaa

Ah. Kiitos yv parhaasta tarjonnastasi taas. Olisko tästä tullut mitäänkeskustelua ja haukkumista sekä lollauttelu, jos olisin postannu unilankaan. No ei olis.

Olipa aivan helvetin ignorantti johtopäätelmä.

Ei lopputuloksen pölliminen pölli matkaa. Mulle matka vaan on tärkeämpi kuin kohde.

Hauskaa, miten rajusti menee tunteisiin materian kutsuminen materiaksi. Totta kai materiasta voi tykätä, ei sitä tarvi häpeillä niin, että hermostuu jos joku tuo esiin näkökulman, joka eroaa omastasi.

Hmm no en tiiä onko noi susanna kosken säästövinkit nekään nyt varsinaisesti asiassa pidättäytymistä ja yhteisymmärrystä tavoittelevia, kun tossa jo kerrottiin että joillakin tekee tiukkaa työkyvynkin puolesta, kuten joskus itsellänikin, jolloin materian katoavaisuus ei ole ollut lohdullinen zen kela ja moisista maallisista huolista irti päästäminen yhtä saavutettavissa kuin nyt kun taas oon kyennyt tuottamaan osakkeenomistajille lisäarvoa

14 Likes

Noniin noniin.

Täs just chillisti toista aamukaffekupillista vetelen ku on 4pv viikonloppu ja Kbp:n jälkijäristyksiä (vittu miten eeppiset dnb kemut muuten) vaikka mitään dokannukkaan. Näköjään setämiesiässä riittää et heiluu tuntitolkulla ja valvoo. Yhh.

Kohta laitan käyrää ja hämökin reppuun. Sit hyppään cromoksi materialisoituneen (aaltofunktion romahdus ntkt) mielitiettyni päälle ja karautan pienelle pakomatkalle babylonista.

Kelitki ihan bliss.

7 Likes

Kuule. Raha ei todellakaan ole este pyöräilylle. Se, että arvostaa pyöräänsä siksi, että se oli kallis, on musta ihan hyväksyttävää, mutta ei se pyöräilyyn liity.

Mun eniten ajamat ja parhaat pyörät on maksaneet luokkaa 200 euroa. Rahallisella arvolla ei ole mitään tekemistä käyttöarvon kanssa.

Taidan kanssa omalta osaltani jättää tähän. Kiva nähdä vähän vanhaa kunnon “mielipiteesi on väärä vitun ableisti susanna koski riistäjä” yv-menoa. Onkin ollut vähän tylsää viime aikoina, kun absikin on rauhottunut jonnekin mökille.

Ei raha yleensä mitään estäkkään, vaan sen puute. Tunnen monta ihmistä jolle toi 200 euroa on tosi iso raha ja sen häviäminen rosvon mukaan ahdistaisi varmasti, ihan ymmärrettävästä syystä.

2 Likes

Onhan tässä muun lisäksi koko lähtöpäätelmä siitä, että painajaisunet pyörävarkauksista juontuisivat siitä, että ”pyörät aiheuttaa niin rajua ahdistusta” vähintäänkin kyseenalainen. Ahdistavien/painajaisunien aiheet nyt eivät mitenkään välttämättä suoraan liity siihen mitä todellisuudessa/valveilla/tietoisesti pelkää tai mitä elämässään pitää tärkeimpänä ja millä tasolla.

8 Likes

No ei tää nyt mikään väitöstilaisuus varsinaisesti ollut, että on ihan mahdollista, että jokin mun ajatus voi susta kuulostaa hassulta.

Sinäänsähän kyllä uni on tärkeimpiä palauttavia tekijöitä aivoille ja jatkuvasti saman ahdistavan unen näkeminen kyllä mahdollisesti kertoo siitä, että jokin sen unen laukaisee uudelleen ja uudelleen. Mutta se lienee eri keskustelu.

Siinä kohtaa kun rakastamastani pyörästä meni runko poikki, piti todeta, että kulutustavaraahan nämä on enemmän tai vähemmän.

4 Likes

Jos pyörä pöllitään, niin jonku uuden paskan pyörän saa sitte ens kuussa. Siinä kuussa sitte syödään puuroa. Siihen asti pönötetään himassa, kun mihinkään lähikauppaa pidemmälle ei pääse. Sitte seuraavat n kuukautta syödään lisää puuroa, ja jo ehkä ensi kesänä pääsee jo pyöräretkelle.

Kuten jossain pyörävaraskeskustelussa mainitsinkin, niin on vähemmän mulkkua pölliä jonkun pyörätuoli, kuin polkupyörä.

8 Likes

Eipä midiksiä, kuumat otot vaatii kuumia ottoja

Enkä mä mitään häpeile, sun kantas tähän on vaa nii outo.

Nojoo, meen outlookin puolelle nostattaan verenpainetta

You got me at

12 Likes

Tässä sivutuille aiheille on kaks topikkia olemassa, mutta et suostu postaamaan niihin koska oot pelaavinas jotain 5d pulushakkia, nyt ilmeisesti osoittaakses että ne keskustelut kiinnostaa mut ainoastaan jos ne on tässä topikissa, mut sähän et näköjään pidä edes niistä vastauksista mitä saat suosikkitopikkiisi niin en ymmärrä miks tää sun ongelma olis ongelma kellekään muulle kuin sulle ja sen sä teet ihan itse itsellesi valitsemallasi tavalla kommunikoida.

mukavaa päivänjatkoa ja asiallisia argumentointihetkiä sinulle.

Ps. Jos haluat LUKEA ja esim. tutustua siihen miten tällaset keskustelut on aiemmin menny ja miks muut ei suorilta osta että paskottu tai pöllitty pyörä ”on vaan materiaa” niin sekin olis siellä nk. Oikeassa topikissa jo.

1 Like