Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Musta teema ah! Mulla on tuliketussa vakkarina Dark Reader -lisäosa päällä kaikille sivuille, kyllä tekee hyvää.

1 Like

En muista, milloin viimeksi pk-seudulla olisi tuullut näin lujaa :sweat_smile: Vastatuuleen tunkkaaminen muistuttaa enemmän trackstandaamista kuin ajamista.

Tsemppiä vaan pajatourilaisille tähän päivään.

4 Likes

jooo, myöhään eilen illalla polkasin lounais-espoosta tapuliin ja tuntu et koko matka oli ylämäkee. tsemppiä vaan kaikille ulkoilijoille, tänään taitaa tuulla vielä kovemmin.

2 Likes

Kerrankin oli Kulosaaren sillalla myötätuulta aamulla kun idästä polki. Aurinkokin pilkahti mukavasti niskaan.

7 Likes

taisin jopa korjata tästä CSS:ää sen verran että toimii jotakuinkin yhtä vähän huonosti kuin vaaleekin

3 Likes

No nyt on sen verran poikkeava sääilmiö, että huolestuin ilmastonmuutoksesta.

7 Likes

Saavuttiin tänää Gdanskiin ja 10 ajopäivää sateita ja pelkkää vastatuulta on vieny aika hyvin mehut.

11 Likes

Vittu mikä päivä. Kolme kunnon yhteenottoa pysäköinti-perseilijöiden kanssa. Karmeet kierrokset. Tää ei tee mulle hyvää…

6 Likes

Haha… kokemus tämäkin. Seisoin melkein 10 min autoletkan kärjessä, että tikkumies laittaa aja-komennon päälle. Kun ajorataa tulin niin ajorataa pitkin sinne mihin olin aatellutkin, tosin asfaltinpoistohimmelit oli tietty tukkinu sen ainoan pyöräasfalttiväylän joten ihan rauhassa mietiskelin siinä maailman menoa.

Makaa riippumatossa ja juo kaljaa #back2basics

3 Likes

En tajunnut tästä viestistä yhtään mitään :thinking:

2 Likes

En mäkään, tunnelmassa oltiin selkeesti :grin:

“I am a stick man / I am a walrus” tms?

1 Like

ootteko ikinä nähny tietöitä?

2 Likes

Meillä lähiössä on vaan sorateitä

ja niitä ei tietenkään rassata ikinä :slight_smile:

1 Like

#vantaa

Mulla tuo yhdisty edelliseen Lammyn viestiin ja näin mielessäni, miten Lammy on tien tukkeena, koska on pysähtynyt ihmettelemään väärin pysäköityä tietyön takia syntynyttä autojonoa tajuamatta, että on itse tukkeena. Vieressä Tassu odottelee, milloin Lammy tikku-ukko laittaa ns. menovaihteen päälle.

4 Likes

Heh - tajunta virtailee ja välillä virrat yhdistyvät.

3 Likes

Pitäs Lintsille lähteä. Matkapahoinvointilääkkeet u/m?

Pysyt poissa Viikinkilaivasta, ni kaikki ok.

5 Likes