Varastetut pyörät

eli jos tulee alle huntilla myyntiin kompliittina niin kaikki voittaa!

Eipä ole tullut edes osia myyntiin Toriin, Fillaritorille tai FB:n Marketplaceen. Olen vähän rajojen ulkopuoleltakin haravoinu mielenkiinnosta.

Epäilen, että tää on jossain jemmassa ”viilenemässä” ja päätyy varkaan ittensä tai kaverinsa ajoon. Saa nähdä missä kaupungissa tämä sitte bongataan.

Kokkolassa pöllitty pala paikallista käsityötä viime yönä. Ilmoittakaa jos näkyilee jossain torilla.

Tunnusmerkkeinä ainakin brooks, hienot kiiltävät muhvit, hieno käsintehty stemmi…

1 Like

Sain FB:n Varastetut Pyörät -ryhmän kautta vinkin pyörän sijainnista. Oli yhden lähistöllä olevan talon pihalla. Menin ja hain pois.

59 Likes

Ei helvetti! Mikä onnellinen käänne. Jopa mun päivä muuttui hieman paremmaksi.

3 Likes

En pysty ihan käsittämään miten voi tällainen tuuri toistua.

Multa joskus ennen YV-aikoja ehkä 2009 pöllittiin Jopo ja löysin sen viikkoa myöhemmin ku sattumalta kävelin kadulla ohi. Otin silloinkin vaan takaisin haltuuni.

10 Likes

Oliko lukko kiinni? Olikohan toi niitä keissejä että nopsaan roudattu kauemmas alkuperäisestä varkauden paikasta siinä ajatuksessa että kelmi voi “rauhassa” siellä kauempana sitten löytöään tutkia ja suunnitella ja toteuttaa parhaan lukonmurtomenettelyn ja/tai tulla myöhemmin hakemaan pois.

Oi voi. Mä edelleen tutkin kadulla näkemiäni mustia Jopoja siinä toivossa että se olisi multa ehkä 2007 tms. varastettu yksilö. Vielä ei ole tullut vastaan. Nyyh.

Loistavaa! Toi FB-ryhmä on kyllä ihan bäst.

3 Likes

Lukko oli jo tuhottu mutta muuta vauriota en löytäny. Oli vaan kumollaan maassa.

Amatööri.

3 Likes

Saat sen kuulostamaan jotenkin niin huonolta jutulta että asialla oli amatööri. Nythän se oli hyvä asia!

Asioiden tekeminen hutaisten on mulle joka tapauksessa ongelma. Vaikka se koituisi mulle eduksi, tää ei katoa vaakakupista.

Jos pyörävarkaat toimisi huolellisemmin sekä varastaessa että luukuttaessa, ehkä fillareita pöllittäis vähemmän.

Rikoksen tekeminen huonosti on tavallaan loukkaavaa uhria kohtaan. Ikään kuin hän ei olisi pätevän suunnittelun ja toteutuksen arvoinen.

9 Likes

Kukin tyylillään!

Tämäkin sai onnellisen lopun ja löytyi prismalta nojailemasta facebookin avulla.

11 Likes

Yllättävien käänteiden kautta hyvän mielen topikiksi.

1 Like

No nyt on asia postauksia.

1 Like

joskus tekis mieli postaa tänne parhaat lailliset ostoksensa

Sattuuko kellään olemaan hukassa BLB:n musta fiksi? Tanko aikamoisella taivutuksella ja jarrukahva oikealla. Meidän pihalle Maunulassa (Helsingissä siis) ilmestynyt moinen lukittuna johonkin romupyörään, ja nää harvoin on talon asukkaiden omia.

Turussa joltain kateissa Schindelhauer Viktor? Ollut Ruisrockin jälkeen samassa paikassa lukittuna vähän kehnosti.

Tämä juuri kasattu itselle rakas alumiiniterässekoitus on 17-18.7 välisenä yönä varastettu Ruusulankatu 5 osoitteesta Töölöstä. Ja vielä rappukäytävästä! Jos näkyy kaduilla tai markkinoilla niin pistäkääpä viestiä!

:>