Varastetut pyörät


Turussa kaverin pyörä vietiin pyörävarastosta. Cnc-träkin tyylinen runko, kannutetut kehät ja diy-tarakka, helppo tunnistaa. Lukottakaa jos näkyy ja viestiä täällä mulle tai pyörän omistajalle +358 50 4343136

Tampereella tänään päivällä Ratinan alta pyöräprarkista (12.6.2022) varastettu veljen Kona Process 153 se. Kuvan mukainen, keltaiset polkimet. Jos näkyy niin viestiä tai soittoa mulle +358505957741.

Nyt on sit vaihteeks lähteny 26" hopen xc takakiekko stansin vanteella ja HEDin etukiekko. Yv:tä vaan mulle jos näkyy missään :’ (

Ja alumiininen sininen gt edge pääasiassa 7400 osilla.

Löytöpalkkio varkaaseen johtavista tipseistä.

vmp

Noniin, nyt oon saaut varaston melkein tyhjennettyä omista kamoista. Oli siis tarkoitus tällä viikolla kun palasin lomalta niin siirtää kaikki pyörät uusiin paikkoihin, mutta pyörävaras ehti ensin. Huomenna vien vielä loput talteen.

Nistin saldo on seuraavanlainen:
Gt Edge pääasiassa 7400 sti osilla. Niillä 7400 uudemmilla dual pivot jarruilla. Musta flite joka on 6400 tolpassa. navat on myös 6400 mavicin vanteilla. Paitsi että takakiekko on oletettavasti musta shimanon 5800 napa, mustalla noname vanteella ja 28t 11spd pakalla. Tämä kiekko otettiin mun maantiepyörästä johon vaihdettiin GT:n tricolor 6400 8-lehtinen takakiekko.


Kuvassa on siis vanhat kiekot, tolppa ja satula.


Tässä on kuva takakiekosta, joka on oletettavasti GT:ssä. Renkaana grand boisin 26mm cerf.

Rock Lobsterista vietiin takakiekko joka on 26" ztr crest vanne hopen xc navassa jossa on 160mm xt levy ja oisko joku schwalben xc rengas. 34t 10-pakka.

Sit myös pursuitista vietiin 650c HED syvä kuitu ironman avovanne uudella Schwalben ultremo renkaalla. Alumiininen jarrupinta. Tästä en voi kyllä syyttää muuta kuin itseäni, mutta muut kyllä vituttaa.

Ketjulukot oli leikelty, mutta U-lukkoja ei edes yritetty.

Eipä pääsekään tällä viikolla välttämättä maantielenkille, kun 5800 sti kahvat ei vaihda ihan hirveen sulavasti 8-lehtisellä pakalla. Ostetaan: kohtuuhintainen 11spd 28t maantiepakka.

Löytöpalkkiota tosiaankin tarjolla.

Surly Steamroller viety tänä aamuna 7:45 Nokiantie 2 edestä sillä välin kun olin pari minuuttia asiakkaalla. Lyökää lukkoon jos näette. P. 0440513176


Kokokuvasta on vaihtunut ohjainlaakeri mustaksi, takalokari uuteen vähän ryhdikkäämpään, ja etuhaarukassa =) ja ISO RATAS -tarrat

2 Likes

Perhanan perhana :weary_cowboy:

1 Like

oisit pinkassu siitä suoraan mäkelänkatu 50 odottamaan pyörääsi

tbh just eilen teki mieli tehdä samat jalkakäytävää hetkeä ennen sähköjopolla terrorisoineelle woltinkuljettajalle mut sit joku toinen boomeri ehti huutointegroimaan sitä

1 Like

Sinne siitä ekana ryntäsinkin. Yksi henkilö siellä jopa kiinnostui asiastani ja lupasi auttaa, soitti myöhemmin että se olis myyty Sturenkadun Alepalla.

Raleigh Maverick viety la-su aikana Hämeentie 69 pyöräkellarista. Jos näette, niin lyökää lukkoon ja rimpauttakaa 0407450627. Tankonauhat ja jarruvaijerit vaihdettu mustaksi.

1 Like

Bianchin Via Nirone 7 varastettu sisävarastosta (Töölönkatu 56) 4.-28.6. välisenä aikana. On varmaan jo uudella omistajalla, koska lojui varastossa lukittuna käyttämättömänä on niin pitkään. Lukitse jos löydät!

Tarkemmat tuntomerkit: valkoiset juuri vaihdetut ohjaustankoteipit (heikohkosti kiinnitetty tangon päistä), (4.6. asti) ajamaton ketju, kulumaa runkomaaleissa (erit. ylätangon valkoisessa maalipinnassa), (4.6. asti) ajamattomat Contin season renkaat ja huonosti vaihtava/jäykkä etuvaihtaja (ellei varkauden jälkeen fiksattu). Runkonumero kysyttäessä.

Havainnot: 044 500 66 35. Kiitos!

Kona Paddy Wagon 2009 varastettu 6.7.-7.7. välisenä yönä Kallio/Harju, Helsinki. Viety sisäpihan pyörätelineestä, lukittuna hyvin, mutta pyöräteline katkaistu/leikattu…

Kuvista poiketen katoamishetkellä pyörässä oli musta specialized riva satula, ja pienet halpis etu ja takavalot

Tuntomerkkeinä lisäksi; eriparikahvat, pieni klommo vaakaputkessa ja about 3cm viilto tankonauhassa oikean puolen alaotteella.

Havaintoja? nolla viis nolla 5256456
Kiitos!

kuvat linkeissä:
https://drive.google.com/file/d/1qEGkVjLMrOQIJKobRhQsz6Y_nP9SoCGo/view

https://drive.google.com/file/d/1_6y0gAhRAz-kYIlDU1IbgJPEVdpU-mQy/view

Pickenflick lähti viime yönä Malmilta. Kamerat kuvasivat mut ei sellasesta huppu päässä tyypistä oikein saa selkoa.

Rungosta eteenpäin itse kasattu:

On One Piclenflick L-koko
Enve gravel keula
Sram Force 1x11
Enve tanko
Enve stemmi
Syntace p7 tolppa
Brooks b17-satula
Hope pro2 evo-navat
DT Swiss db481-kehät

EDIT: löydetty!

Viime yönä lähti 60 cm Mash Work keltaisilla renkailla Viikistä.

Vinkit tänne/yv, kiitos.

Kuvasta poiketen kiinni oli Redshiftin stemmi ja voimakkaasti reachia lisäävä ohjaustanko mustilla gripeillä.

Tää lanka on kaamiaa luettavaa.

14 Likes

Toisaalta, selailin lankaa tuolta ylempää vähän pidemmältä ajalta ja ilahduin kovasti ilmaisusta “piripiipari” johon en ollukkaan vielä törmännyt. Aijjai jotakin ilahdutusta sentään.

1 Like

Ostoilmoitus Toriin tehty jos varas kävisi täkyyn.

Mitäs muita varastetun tavaran myyntipaikkoja kannattikaan pitää silmällä?

1 Like

Tori.fi, fillaritorissa joskus näkynyt, huuto.net, facebook marketplace, facebookin kirppisryhmät.

Kannattaa laittaa oma etsintäkuulutus “Varastetut pyörät”-facebookryhmään jossa on aktiivista väkeä pitämässä useita myyntikanavia silmällä. Tätä kautta löytyy viikoittain oikeita omistajia pyörille.

8 Likes

Osto ilmoitus on aika pätevä, vuosi sitten etsin Unitia, viisi varastettua pyörää löysi takaisin, vaikeinta oli tavoittaa kaverit joilta pyörä oli viety, kun ei ollut puhelin numeroita, eivätkä olleet aktiivisia ilmoituksen foorumilla, kolme jäi matkan varrelle.
Eikä yksikään niistä pyöristä ollut Unit mallinen.

3 Likes

Mä arvelen, että tää ei ole ihan ammattimainen keikka mutta ei myöskään semmonen että pöllii mitä vaan ja laittaa äkkiä myyntiin. Ehkä tarkoitus on säilöä pyörä ”viileäksi” ja ottaa sitten maalattuna ite ajoon tai luukuttaa kaverille?

Kyllä 60-senttisen Workin ilman takajarrua tunnistaa kuitenkin, joten pitkälle tää ei PK-seudulla tule ajamaan.

6 Likes