Vaatteet

Eikä aihe ole ollut vaatteissa hetkeen. Missä jatkot?

No voihan sitä omaa postaustyyliään varmaan vähä miettiä jos tulee liian herkästi flagia tai en tiiä?

6 Likes

vai rajattaisko siinä skene skenen ulkopuolelle?

voi olla että tässä pojat on vähä poikaillu

sii skenestä täällä puhutaan!?

Miten tämmönen helposti hikoileva joka kaipais jotain ohkasta pakkautuvaa takkia joka pitäis tuulta ja ehkä pientä tihkua.

Patagonialla olis pari eri vaihtoehtoa ja arcteryxillä myös kehuttu Incendo Hoody. Melkein mieluiten ostaisin ton arcteryxin mutta sen saatavuus on tällä hetkellä aika heikko. Mutta kokemuksia näistä patagucceista kuulisin mielelläni:

Patagonia Airshed Pro

Patagonia Houdini

Tosta Houdinista on myös Air versio joka on vissiin vähän paksumpi mutta mukavampaa materiaalia, joten sekin vois olla vaihtoehto vaikka vähän tyyriimpi onkin. Myös muut vaihtoehdot kiinnostelee!

Tulossa ihan kommuutti/lenkki/ulkoilukäyttöön hätävaraksi taskuun/reppuun ja tosiaan hengittävyys varmaan se eniten painava valintaperuste. Kuoritakit on sitten erikseen.

Mites tää, jos koko sopii? Toki muuhun kuin pyöräilyyn tehty takki varmaan sopii pyöräillessä paremmin kuin pyöräilyyn suunniteltu takki missään muussa käytössä mutta toi ei taida olla mikään hirveän ihonmyötäinen kuitenkaan.

Ei kyllä 184/85 senttikiloiselle mahdu ainakaan kauhean mukavasti. Enemmän tykkään vähän väljemmästä fitistä.

Eniten varmana tulee käytettyä tihkusaiteisilla juoksulenkeillä tai siihen mä vähän oon rotsia hakemassa.

No toi Houdini ei tuu sillai hengittämään niinku haluat. Se on enemmän single layer DWR kuoritakki. Kiva jos alkaa ripsimään kesken kommuutin mutta imee hien tehokkaasti ja suolakristalleja jää koko takin pintaan joka surkastaa entistä enemmän tota hengittävyyttä.
Rabin Vital Windshell aikalailla samanlainen ominaisuuksiltaan.

Mulla on jostain outletista viime vuonna ostettu North Facen ohkanen joka menee nyrkin kokoiseksi. En tiiä mallinimeä mutta Windwall lukee hihassa. Se on tosi miellyttävää pehmeää hengittävää matskua, ihan huippu nyt aamuisin kun on kiva olla rotsi mut pistää avainnipusta roikkumaan iltapäivällä.

Löytyykö suosituksia kollarit- tason kotiröhnötysmukavuuden omaavista housuista jotka ei tuhoutuis turhan nopeesti pyöräilystä kuten monilla kollareilla tapana?

Raphalla on ainakin jotkut Transfer Sweatpantit, mut sivuillansa ei sanota mitään ajoon soveltuvuudesta.

Mulla on itseasiassa ollut nyt käytössä just North Facen kevyt anorakki jossa myös maininta “windwall” ja enpä nyt oikeestaan keksi miksi en jotain sopivamman muotoista rotsia tosiaan hommais samasta matskusta nyt kun tuli puheeksi. Kiitos silmien aukaisusta.

Eiks juoksupuolelta löydy mitään valmista ratkaisua, mä ostin joskus Aleksin Top-Sportin loppuunmyynnistä Niken Impossibly Light -rotsin, pakkautuu rintataskuunsa ja painaa 80g. Ei kyl näytä saavan enää mistään, enkä mitään vajaata satasta tämmösestä maksaisi, mutta luulis että olis joku kilpaileva tuote olemassa.

Arcteryysyn squamishille täys suositus

PSA: Farkkukankaiset munashortsit on paras vaate mitä on keksitty. Kesä on täällä.

Tiedote päättyy.

2 Likes

Uusia maantiepöksyjä speksaillu, ja mieluusti ostais taas kerralla kestävää jne.
Tällä hetkellä ykkösenä ois Raphan Core cargot Semmosta vaan että onko nuo Raphan ajokamppeet hintansa väärtejä, vai onko hinnassa katteetonta brändilisää?

Luhdan outletista tuli ostettua Rukkan takki ja shortsit. Suuri upgrade tämän hetkisiin HM:n kangas shortseihin vaikkeivät mitkään viralliset “ajohousut” olekkaan

En suosittelis ajoon näitä.

1 Like

Blockquote`[quote=“Tinpe, post:6466, topic:321, full:true”]
Uusia maantiepöksyjä speksaillu, ja mieluusti ostais taas kerralla kestävää jne.
Tällä hetkellä ykkösenä ois Raphan Core cargot Semmosta vaan että onko nuo Raphan ajokamppeet hintansa väärtejä, vai onko hinnassa katteetonta brändilisää?
[/quote]

Mulla on perus Core bibsit kestäneet 3-4 vuotta ja oon kuullut tosi paljon hyvää noista Core cargoista, ottaa vaan päähän että naisten mallin ilmestyminen vaan venyy ja venyy.

Kävin eilen vähä sovittelee ku ajattelin päivittää markettibibsit vähä parempiin.
Jopa XL kokoiset bibsit puristaa reisistä mutta lepattaa takamuksesta.
Nää on varmaan tehty keski-eurooppalaiselle lyhtypylväs fysiikan omaavalle ajokoiralle
Heillä varmaan XL tarkoittaa pituutta…

Vai oisko sulla niin, että polkeminen menee vain reisillä ja pakarat huilailee? :thinking:

T: vasta tänä keväänä oon saanut pyörälenkit tuntumaan kankuissa…