Vaatteet

PSA: Farkkukankaiset munashortsit on paras vaate mitä on keksitty. Kesä on täällä.

Tiedote päättyy.

2 Likes

Uusia maantiepöksyjä speksaillu, ja mieluusti ostais taas kerralla kestävää jne.
Tällä hetkellä ykkösenä ois Raphan Core cargot Semmosta vaan että onko nuo Raphan ajokamppeet hintansa väärtejä, vai onko hinnassa katteetonta brändilisää?

Luhdan outletista tuli ostettua Rukkan takki ja shortsit. Suuri upgrade tämän hetkisiin HM:n kangas shortseihin vaikkeivät mitkään viralliset “ajohousut” olekkaan

En suosittelis ajoon näitä.

1 Like

Blockquote`[quote=“Tinpe, post:6466, topic:321, full:true”]
Uusia maantiepöksyjä speksaillu, ja mieluusti ostais taas kerralla kestävää jne.
Tällä hetkellä ykkösenä ois Raphan Core cargot Semmosta vaan että onko nuo Raphan ajokamppeet hintansa väärtejä, vai onko hinnassa katteetonta brändilisää?
[/quote]

Mulla on perus Core bibsit kestäneet 3-4 vuotta ja oon kuullut tosi paljon hyvää noista Core cargoista, ottaa vaan päähän että naisten mallin ilmestyminen vaan venyy ja venyy.

Kävin eilen vähä sovittelee ku ajattelin päivittää markettibibsit vähä parempiin.
Jopa XL kokoiset bibsit puristaa reisistä mutta lepattaa takamuksesta.
Nää on varmaan tehty keski-eurooppalaiselle lyhtypylväs fysiikan omaavalle ajokoiralle
Heillä varmaan XL tarkoittaa pituutta…

Vai oisko sulla niin, että polkeminen menee vain reisillä ja pakarat huilailee? :thinking:

T: vasta tänä keväänä oon saanut pyörälenkit tuntumaan kankuissa…

Ei ole poissuljettu

Tai itse asiassa en ollut spesifi. Muuten ihan ok mutta nämä helmat on tehty liian tiukoiksi mun makuun.

SNAG-0111

mikkä on munashortsit?

Skenevaate. Best.

liittyykö siis uroksen sukuelimiin jotenkin esim, että korostaa “pakkausta” vai onko tosi lyhyet että “muna” tulee lahkeesta esiin? pienet kireet shortsit vai niinku hot pants? koitan hahmottaa ton vaatteet muotoo

Houdinin ehkä unohtaisin jos hengittävyys pääkriteerinä. Parhaat puolet tuossa rotsissa tuntuvat olevan tuulenpitävyys, keveys ja pakkautuvuus pieneen tilaan. Itellä tuo on kyllä päivittäisessä ajossa ja eri tyytyväinen kyllä, ei haittaa vaikka vähän soijaa pukkaa. Välillä tosin mietityttää olisiko houdini air sit kuitenkin parempi jos se kerran on saman takin hengittävämpi versiointi kuten olen ymmärtänyt.

Porttipuiston Partioaitta-outletissa kaikki huomiseen asti -15%, Tierran Move Hoodeja oli ainakin M-koossa 99e eli 85e ton alen kanssa, ja jotain Keb-housujakin oli alessa.

Mulla on muutaman vuoden ikäinen Houdinin anorakkiversio käytössä ihan kaikessa touhussa. Tykkään kun siinä ei ole mitään painavia vetskareita jne. vaan muutama neppari, voi silti vetää päälle kypärän yli ja mahtuu vaikka farkkujen takataskuun eikä paina yhtään mitään. En ole huomannut hengittävyydessä mitään ongelmia sen kanssa ja oon kyllä aika hikinen. A+ lempitakkini!

Kaikki farkut menee pilalle, kun hanuriin tulee hankausjäljet satulasta. Onks mitään kikkakolmosta, millä estää tuo? Onko esim joku satulatyyppi, joka ei tekis tota?

Ota satula pois. Ei siihen taida muu auttaa.

4 Likes

Mikä jakkara

Kikka kakkonen olis tietty ottaa vaan ne farmarihousut poijes. Satula on ainaski oman kokemuksen mukaan ihan kohtalaisesti ajonautintoa edistävä ja merkittävästi pitkäkestoisemman polkemissuorituksen mahdollistava komponentti.

Totta puhuen, en kyl tiiä voiko olla semmosia farkkuja, jotka kestäis äärettömän hurjia ajokilometrejä kulahtelematta.
Muutamat täyspuuvillaiset päällihousut kyllä kestäneet mystisesti vuosikausia suhteellisen aktiivista - aika ajoin jopa perin intensiivistä - vetämistä.

2 Likes

Ehkä drop that raw denim ja liity fibre synthétique -gang.

3 Likes