Turku mAYH8M!!11!!1! *La 25.9.*

Kastuminen kiinnostaa!

Onkos Helstsingistä jotain kyytipolitiikkaa vai mennäänkö julkisen kyydissä?

tudetski - 12:37, 22.9.2010 » Turku kiinnosta eli päivitystä ohjelmistoon. Klo 14.00 Ryhmäsiirtymä kohti poolokenttää, lähtö Rautatieaseman puistikosta vastapäätä itse asemaa. Matkalla föritrackstandin korvaava mukaföritrackstand. Siirtymän jälkeen yllätyksenä pooloilua. Klo 17.00 Velo Warm Up. Turun velo, ajetaan pareittain. Klo 19.00 Turku Mayhem, lähtö kauppatorilta. Älläreiden jatkopaikka julkistetaan heti kun kiivaat, useamman päivää kestäneet videoneuvottelut on saatu päätökseen. Katto pään päällä, omat juomat + ruoat ja mahdollisesti/toivottavasti sauna. Jos jollakulla huomautettavaa, huomauttakoon. Superfreak, she´s superfreak now!
Lisätietoa pukkaa! Älläreiden jatkot Olympiasaunalla (Turun urheilupuistossa) noin klo 21-> aina klo 01.00 asti, jonka jälkeen halukkaat voivat siirtyä jonnekin. Tilava sauna, hengailutilaa, jonkinlaista äänentoistoa + omat juomat ja ruoat. Varautukaa saunamaksuun riippuen porukan koosta.

Supafriik.

http://www.olympiasauna.fi/

Edit: Saako tulla pyörällä jossa on jarrut ja mahdollisesti vaihteita, jos nyt saan ne toimimaan. Voidaan sitten porukalla ihmetellä mitä pitää vaihtaa, jotta saadaan sellainen muotipyörä aikaiseksi.

bc hellsinki yrittää hoitaa jotain juomaa omakustanteena myyntiin, mutta kandee tosiaan jokusen annosta ottaa mukaan. Helsingistä joo kimppakyyti kiinnosta.

^^
Mulla olis sellainen ultramuodikas fiksipyörä myytävänä. Osta se.

Teemu - 18:02, 22.9.2010 » ^^ Mulla olis sellainen ultramuodikas fiksipyörä myytävänä. Osta se.
+1
Teemu - 21:06, 22.9.2010 » ^^ Mulla olis sellainen ultramuodikas fiksipyörä myytävänä. Osta se.
Mä hiukan toivoin/pelkäsin myyntiä talvella...
tudetski - 1:55, 23.9.2010 »
tudetski - 12:37, 22.9.2010 » Turku kiinnosta eli päivitystä ohjelmistoon. Klo 14.00 Ryhmäsiirtymä kohti poolokenttää, lähtö Rautatieaseman puistikosta vastapäätä itse asemaa. Matkalla föritrackstandin korvaava mukaföritrackstand. Siirtymän jälkeen yllätyksenä pooloilua. Klo 17.00 Velo Warm Up. Turun velo, ajetaan pareittain. Klo 19.00 Turku Mayhem, lähtö kauppatorilta. Älläreiden jatkopaikka julkistetaan heti kun kiivaat, useamman päivää kestäneet videoneuvottelut on saatu päätökseen. Katto pään päällä, omat juomat + ruoat ja mahdollisesti/toivottavasti sauna. Jos jollakulla huomautettavaa, huomauttakoon. Superfreak, she´s superfreak now!
Lisätietoa pukkaa! Älläreiden jatkot Olympiasaunalla (Turun urheilupuistossa) noin klo 21-> aina klo 01.00 asti, jonka jälkeen halukkaat voivat siirtyä jonnekin. Tilava sauna, hengailutilaa, jonkinlaista äänentoistoa + omat juomat ja ruoat. Varautukaa saunamaksuun riippuen porukan koosta. Supafriik.
Huomenna siis! Onkos Helsinki/Tampere akseleilta tulossa minkä verran porukkaa kesäiseen Turkuun?

Niin ja tosiaan:

  • klo 17 alkavassa Velo Warm Upissa kannattanee jo pitää Turun kartta mukana.
  • posse tuo omat poolomailansa + muut kilkkeet. allekirjoittanut kun ei muistanut edes omaa mailaansa roudata mukaan.

EDIT. Kappas, foreca ainakin antaa jo aika paljon toivoa paremmasta.

Ei paase ajamaan sateiseen turkkuseen.

Helsinkistä ainakin kolme varmaa.

Pappa, Ukki ja Kuningas.

tsihih.

jos ollaan 14 jälkeen metsoilla, mihin soitetaan ja kysytään mihin tullaan?

Missäs päin poolot on, jos ei jouda vielä rautatiepuiston kokoontumiseen? Kupittaalla?

^^ Jos junalla ootte tulossa, niin ideana on odottaa se klo 14 juna Hkingistä. Muuten nol-viis-nol 49 15 133 / Tuukka.

^ Poolot todennäköisimmin Kupittaalla, päivitän sään mukaan aamulla vielä.

Sää näyttää ihan hyvältä!

tudetski - 5:12, 25.9.2010 » ^^ Jos junalla ootte tulossa, niin ideana on odottaa se klo 14 juna Hkingistä. Muuten nol-viis-nol 49 15 133 / Tuukka.
Näillä näkymin tullaan saastuttavalla autolla, mutta meidän on käytävä Pohjolan kaupunninosassa hakemassa majoituksen avaimet ja silleesti. Soitellaan.

Jeps, sää näyttää siltä, ettei ainakaan pahasti kastuta. Siispä poolot Kupittaalla, monsuunin mahdollisesti yllättäessä katsotaan päästäänkö ghettoparkkihalliin jollain vippaskonstilla.

Meitsi kiittää ja kuittaa. Ny on vähän huono olo.

aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggghghhhhhhh!
Kiitos tuukalle ja tuhikselle, oli kovat kapat ja lämmin sauna.