Turku mAYH8M!!11!!1! *La 25.9.*

pam pum poks! Blammo! Läiskis! Mash! Turussa taas tutkitaan katunumeroita ja ratkaistaan Da Vinci-koodimaisia laskutehtäviä. Perinteisesti seistään föritrackstand. Toivottavasti olisi myös muuta hölmöilyä pyörän päällä. Yksityiskohtia julkaistaan kun niitä tulee.

Tänä vuonna lupaan alustavasti harkita lähtöä jos roadtrip on tarjolla!

et silleesti, juna turkuun lähtee silleesti päiväsellä, suunnistus iltasella… perinteisesti. Muut yksityiskohdat ovat auki.

Roadtrip-tyyppinen ratkaisu kiinnostelis!

Niin, joo. Minkälainen kööri olisi lähdössä. Pakettiautoa, majoitusta… vielä voi laittaa passiiviseen muistiin, on heinäkuu, mutta tuumikaapa.

Kyllähän tuonne vois lähteä palloilemaan.

Turku kiinnostaa.

Hesehotelli varaukseen!

Kiinnostaapi kyllä. Onkos noi junat Turkuun mallia kolme pyörää per juna? Periaatteessa voisin yrittää pakua duunista mutta kun se pitäisi ajaa vielä takaisinkin :smiley:

Mulla on varmaan myös mahdollisuus tuommoseen pakun lainaamiseen…kunhan joku muu ajaa sillä :wink:

Mä voin kyllä ajaa.

Vain jos sulla on Speedot jalassa :smiley:

Hyv’-

Muistankohan mä nähneeni oikein, jos sanon Parkinkentän asvaltilla olevan tänä vuonna rullalätkäkaukalo?!

Sama havainto, eli kyllähän sieltä kaukalo löytyy.

Siinä taitaa olla asvaltin päällä vielä joku pinnoite? Muovinen?

^ Terävästi on-topic: Siinä on sellasta sinistä muovipalapeliä. Vähän saman tyyppistä ku joillain on mökkisaunan lattialla tjsp.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs271.snc4/39880_421792509650_585204650_4607665_5012974_n.jpg

H8M! Hate’em!

Ougei TKU! Nyt alkaa tämä piinaaminen. Onko mitään uutta/lisätietoa mitä lauantaina tehdään… muuta kuin ajetaan MAOL-taulukon kanssa pitkin kaupunnia?