Turku mAYH8M!!11!!1! *La 25.9.*

Kiitos kaikille järjestäjille. Top tube padding oli jo yöllä käytössä!

Kiitos ja kumarrus! Villapaitafiilistellen ajettu kisakin sujui meiltä alustavien tietojen mukaan yli odotusten

Nenä vuotaa, kurkkuun sattuu > kivaa oli!

Mulla on sitten Spessun tankonauha (punainen tai sininen) velokisa parilleni. Reilun minuutin voitto, ja mun ei edes pitänyt ajaa.

Kivaa oli vaikken ajanutkaan… kiitos

Kiitos järjestäjille. Harmi, kun jouduin skippaamaan iltaohjelman…

Olin menossa sushille ja saunomaan eilen puoli kahdeksan aikoihin, kun nopea viiden hengen porukka paineli vauhdikkaasti Kerttulinkatua alas. Taisi olla meihemit käynnissä?

Zigura - 14:39, 26.9.2010 » Olin menossa sushille ja saunomaan eilen puoli kahdeksan aikoihin, kun nopea viiden hengen porukka paineli vauhdikkaasti Kerttulinkatua alas. Taisi olla meihemit käynnissä?
Juurikin näin. Mitäs sille siniselle Open Pro:lle kuuluu, joka sai osumaa poolokentällä?

Kiitoksia vaan järjestäjille ja mukana olleille! Kisan reitti oli tänä vuonna ehkä aavistuksen lyhyempi kuin viimeksi, mutta onneksi tuli itse poljettua sen verran väärässä järjestyksessä rastit että sain varmaan tuplamäärän kilometrejä verrattuna optimaaliseen reitin valintaan.

Niin, ne tulokset…?

Loistokeli, mukavasti jengiä, rento tunnelma ja hyvät skabat. Kiitos tuhikselle, kaikille pitkin päivää mukana olleille turkulaisille, pori-erikille, Helsingin kollegiolle ja Tampereen etuvartiopaavolle. Tässä päivän sekoilujen tulokset, illan älläreiden tulokset jakaa tuhis:

Mukaföritrackstand laiturilla lähellä föriä, kärkikolmikko kisasi yhden jalan trackstandiin asti, jolla järjestys vihdoin ratkesi.

  1. Lauri (on kingi)
  2. Jonni
  3. Antero

Velo Warm Up

  1. Mikko & Jeppe 9:51
  2. Jonni & Henri 11:01
  3. Teemu & Erik 11:20
  4. Kaitsu & Frede 11:44
  5. Paulus & Paavo 13:19
  6. Lauri & Olli 14:23
  7. Sami & Antero 18:08
  8. Samu & Jussi DNF (allekirjoittaneen pieni karttavirhe osoitteen kanssa, hyvityspalkinto jaettu Samulle.)

Pooloakin tietty läiskittiin, muttei missään tuloshengessä, vaan ihan perinteisenä täyskontaktina vain.

Iso kiitos tuukalle ja tuhikselle, oli kivat festarit!

Kiekko odottelee vielä viimeistelyrihtausta. Kaippa siitä vielä poolokiekko tulee.

Kevyt vitutus päällä, keväästä asti odottanut Meihemeitä ja viime viikon alusta asti hajoillut poskiontelontulehduksen ja kuumeen kera… >:(

kiitokset kiitokset itteltäkin, oikein hyvää oli, vaikka väsytti ja kaikkialle kolottikin vielä edellinen ilta. Sauna on bastu!

Kuvaajat laittakaa fotoneja!

Ei tuhiksel suinkka mittä tuloksii illa älläreist o?

Äijä voitti… eikös se riitä? “Tärkeintä on ajo, ei tulokset”, vanhaan aikaan sanottiin.

Ei valitettavasti paikallinen voittanut tänäkään vuonna. Nyt tarkasti lukemaan pojat karttaa ensi syksyä varten. Olkaapa varovaisia kaduilla.

Hei tuupit! Saisko jotain nimilistaa… EI ENÄÄ MITÄÄN. Yksityisviestiä sain jo. Kiidos!