Turku mAYH8M!!11!!1! *La 25.9.*

Onko kimppakyytejä helsingistä?

Mukana!

Mikä meno, mikä meininki?!?

Tampereella kasataan jo SWAT-tiimiä Turun valloitukseen.

Onx pooloo vai not?

Tuukka taisi jonkinnköisenä puuhamiehenä toimia, mutta mies karkasi Helsinkiin, joten pakka taitaa olla aika levällään. Kai nyt jotain pooloa ainakin luulisi järjestyvän.

Itse olen sen verran kiinni perheen ja muiden juttujen kanssa, että nyt ei riitä paukut mihinkään järjestämiseen eikä organisoimiseen, eli heitän nyt tylysti pallon muulle Turun posselle. Osallistumaan pyrin, mutta ei sekään just tällä hetkellä näytä 100% varmalle.

Jebu. Pooloa läimitään ja föritärkstondaillaan. Sitä saunaa ja hengailupaikkaa olisin perännyt, jottei aina tarvi mennä jonnekin discoon näätäilemään. Onkn nyt sitten kukaan paikallinen joka viitsii/haluaa nähdä snadisti vaivaa?

Pitäkääs housut jalassa. Karkuri on kyllä järkkäilyissä mukana sen minkä täältä Hkingistä voi. Vähän tätä etäsäätöä silmällä pitäen muitakin silloin kyselin mukaan eli oletan, että muutkin jatkavat mun kanssa juonimista. Mut enivei. Lisää infoa seurannee.

Pistetääs nyt saman tien pieni tiiseri malttamattomille sieluille. Taltiointi viime vuodelta. Turussa nähdään!

hyvä

Onko Helsingistä menossa jotain kimppakyytiä tai mahtusko pari fillaria jonnekin mukaan? Oliko Mirkalla saatavissa niitä pakuja, jos jotain virittelis?

muistaakseni mirkan paku meni fubar? Mutta voisi yrittää järjestää kyllä jotain kyytejä ukoille ja pyörille kyllä.

kyllä mirkan paku connection hajosi reissun ohessa, plaah, pitäkää hauskaa!

Föri taitaa mennä syyshuoltoon juuri nyt tulevana maanantaina pariksi viikoski.

^ noooyy, olisin hoitanut ton kotiin.

^^ Näin valitettavasti on

ei huolta… keksitään jotain muuta.

Turku kiinnosta eli päivitystä ohjelmistoon.

Klo 14.00 Ryhmäsiirtymä kohti poolokenttää, lähtö Rautatieaseman puistikosta vastapäätä itse asemaa. Matkalla föritrackstandin korvaava mukaföritrackstand. Siirtymän jälkeen yllätyksenä pooloilua.

Klo 17.00 Velo Warm Up. Turun velo, ajetaan pareittain.

Klo 19.00 Turku Mayhem, lähtö kauppatorilta.

Älläreiden jatkopaikka julkistetaan heti kun kiivaat, useamman päivää kestäneet videoneuvottelut on saatu päätökseen. Katto pään päällä, omat juomat + ruoat ja mahdollisesti/toivottavasti sauna.

Jos jollakulla huomautettavaa, huomauttakoon.

Superfreak, she´s superfreak now!

austone - 21:10, 21.9.2010 » ^ noooyy, olisin hoitanut ton kotiin.
Et ois, mä oisin sulle konditionaalit näyttäny ;)

entä jos sataa?

sit kastutaan.

Kastuminen kiinnostaa!