Surlyn Katurata Maasturi

esim. rolleri ja karate monkey ovat yhtä järkeviä/tyhmiä polkupyöriä kaupunkiajoon?!

nytsaatana.

kid_scientifik - 14:40, 30.10.2013 » ootteko tosissanne?! e. vai ymmärrettekö ratapyörällä tarkoitettavan tässä yhteydessä oikeita performance-ovaaliajomankeleita (vrt. kuitutäpärit maastopuolella)?
Ratapyörällä ymmärsin tarkoitetun vehjettä jossa ratarunko (jäykkätiukka, tiukat clearencet, pystyt kulmat), 622-koon kiekot, kapeat nakit joissa vitukkovat paineet, ohjaamona raiseri tai ei. Tällaista menopeliä ymmärsin arvotetun funktionaaliseksi kaupunkiajossa 4/5.

Rolleri on ratapyörä?

kuitutäpäri mainittu.

kid_scientifik - 15:00, 30.10.2013 » esim. rolleri ja karate monkey ovat yhtä järkeviä/tyhmiä polkupyöriä kaupunkiajoon?! nytsaatana.
Sulla on kai joku perustelu sille, mikseivät ne olisi?

vaikapa nopeus, ketteryys, toimintavarmuus, huolettomuus ajossa.

vain viimeinen menee maasturille, kolmas ehkä 50/50.

olen minäkin käyttänyt itselleni perusteluina kanttari- ym. pointteja parituumaisilla renkailla ajamiseen. sitten lopetin itsepetoksen.

kai lähettien kiintsarifiksaatiossa on vähän fiilistelyaspektiakin mukana, mutta ei kaikki siihen kuitenkaan tyhjene.

Dude. Please.

Konsta - 14:12, 30.10.2013 » Sun "perustelut" vie tilannetta kiusallisemmaks hetki hetkeltä. Luovuta suosiolla skidi.

hyvä väri! mut maasturiin (ja cx:n) kuuluu nappularenkaat.

nyt saatana jos katurataYRBÄNfixxieskidder on kuitenkin tallissa ni sitten sillä ajetaan silloin kun halutaan päästä kovaa ja ketterästi jonnekin ja jos halutaan vaan ajella kruissaillen ja huolettomasti niin paksut slicksit maastopyörässä on oikein hyvä valinta! Mitä vittua te taas meuhkaaatte jotain joutavaa amalangassa menkää vaikka tonne chattiin riehumaan jos ei muuta tekemistä ole!

edit. Niin joo ja tykkään pyörästä. Väriin en ois kiinnittänyt ees huomiota varmaan jollei omistaja ois ruvennut puhumaan maalauksesta, mut sekin on ihan hyvä kummin päin vaan!

snaamari - 15:12, 30.10.2013 » nyt saatana jos katurataYRBÄNfixxieskidder on kuitenkin tallissa ni sitten sillä ajetaan silloin kun halutaan päästä kovaa ja ketterästi jonnekin ja jos halutaan vaan ajella kruissaillen ja huolettomasti niin paksut slicksit maastopyörässä on oikein hyvä valinta! Mitä vittua te taas meuhkaaatte jotain joutavaa amalangassa menkää vaikka tonne chattiin riehumaan jos ei muuta tekemistä ole!
joo mut maastopyöräl saa ajaa vaan metäs tai talvel paitsi talvelkaa ei saa ajaa ku 30mm kumit riittää ihan hyvin ku helsinki on talvipyöräily bliss

pitäkää te kiinni oikeudestanne hankkia maastopyörä katukäyttöön niin minä pidän kiinni oikeudestani sanoa, että se on tyhmää.

Ja se oli sitten siinä!

kid_scientifik - 15:07, 30.10.2013 » vaikapa nopeus, ketteryys, toimintavarmuus, huolettomuus ajossa. vain viimeinen menee maasturille, kolmas ehkä 50/50.
Slickseillä varustetun maasturin hitaus verrattuna rolleriin kiinnostaa. Väitän, että ero on mitäänsanomaton. Vai oliko sun tarkoitus mittailla sekunnin kymmenyksistä velolla?
kid_scientifik - 15:17, 30.10.2013 » pitäkää te kiinni oikeudestanne hankkia maastopyörä katukäyttöön niin minä pidän kiinni oikeudestani sanoa, että se on tyhmää.
Sä puhuit avauksessasi funktionaalisuudesta. Funktionaalisuus pitää kyetä perustelemaan. Nytkö onkin kyse sun fiiliksistä?

Ihme vänkkäämistä. Ei ole absoluuttista totuutta, vain henk.koht. mieltymyksiä.

Silloin kun mulla vielä oli Mariatsi niin 2.35 Omput, kapea tanko (nousukaffat tietty) ja 36/15 oli oiva city bike -setuppi, ugh.

kid_scientifik - 15:17, 30.10.2013 » pitäkää te kiinni oikeudestanne hankkia maastopyörä katukäyttöön niin minä pidän kiinni oikeudestani sanoa, että se on tyhmää.
Sovittu.

Ja anteeks, en halua dumailla mitään. Mun mielestä olit vaan niin kovin ehdoton 4/5 versus 2/5 -mielipiteessäs.

Ja anteeksi FF. Tykkään edelleen pyörästä.

asb, ällärit vois olla ok paikka testata?

Voisitte lopettaa tämän.

kid_scientifik - 15:21, 30.10.2013 » asb, ällärit vois olla ok paikka testata...
...pyörän funktionaalisuutta jokapäiväisessä kaupunkiajossa

hitaudesta puhuit. ota sinä vuoripyörä, minä otan rollerin. ok?!