Speksailuongelmaiset - tukikerho

mites tota, vähän menee OT, mutta speksailuongelmaiset ehkä tietää parhaiten vastata tähän:

miten perustella itselleen kolmas ratapyörä? hnnng

nutip - 12:34, 26.11.2014 »

miten perustella itselleen kolmas ratapyörä? hnnng

Ite mietin välillä kolmatta rolleria.
JeeJee - 12:44, 26.11.2014 »
nutip - 12:34, 26.11.2014 » miten perustella itselleen kolmas ratapyörä? hnnng
Ite mietin välillä kolmatta rolleria.
http://reactiongif.org/wp-content/uploads/GIF/2014/08/GIF-Amused-funny-laugh-laughing-LOL-GIF.gif

Ite mietin usein kolmatta ovalia.

jätin just halvan ja hyvän maantiepyörän ostamatta iha vaa tahdonvoimalla.

mun ongelma ei oo rahanmeno vaan ajatuskapasiteetin ylenmääräinen tuhlaus pyörien miettimiseen ja ajan tuhlaaminen ebayn selaamiseen vaikka en mitään ostaskaan

mannine - 0:24, 15.11.2014 » ^^ 1 ok, 2 ajattelematonta, 3 hoardausta
normaali - 11:19, 26.11.2014 » Mun mielestä speksailuvammaisten omaisille pitäis kans olla tukilanka. Nina vois aloittaa sen.
fillarispeksaukset kun ei vois atm vähempää kiinnostaa niin taloon tippuu rannekelloja jo itteäki ihmetyttävää tahtia, ihan oikein että siitä saa kotonakin välillä kuulla.

Miltä kuulostaa yhden käden taputus kello ranteessa?

Tai no en minä ihan ongelmavapaa ole.
Tykkäilen kaikista lähettitaktisista tuotteista laukuista lähtien. Onneksi laukut ovat sen verran tyyriitä, että niitä ei kaapeissa ole kuin ne mitkä on vakituisesta käytöstä poistettu, mutta sen sijaan pussukoita, holstereita ja vyölaukkuja on melkoisen monta.

Toi palstalla myynnissä oleva Mordecai kuumottelee luvattoman paljon. Samaten AC JYD. Ihan citymaasturiksi vaan, koska varsinaiseen maastoajoon löytyy jo kaikki tarvittava. Temppuja en osaa paitsi jos trackstand lasketaan, keuliminenkin sujuu vaan muutaman metrin. Oikea tarve: 0

Lumikko - 14:06, 26.11.2014 » Toi palstalla myynnissä oleva Mordecai kuumottelee luvattoman paljon. Samaten AC JYD. Ihan citymaasturiksi vaan, koska varsinaiseen maastoajoon löytyy jo kaikki tarvittava. Temppuja en osaa paitsi jos trackstand lasketaan, keuliminenkin sujuu vaan muutaman metrin. Oikea tarve: 0
Eiku katoppa [tilanne](https://www.yksivaihde.net/old/10973/505204) Deth fish langassa ja toimi. Voisin tehdä Hki-reissun sitten. :P

tuliko tässä nyt sivunvaihtoropleema, mihin katosi viesti? e: no niin

mustAfa - 13:05, 26.11.2014 » mun ongelma ei oo rahanmeno vaan ajatuskapasiteetin ylenmääräinen tuhlaus pyörien miettimiseen ja ajan tuhlaaminen ebayn selaamiseen vaikka en mitään ostaskaan
Tämä! Joskus mietin mihin mun päivät työttömänä häviää. Se netissä pyörien katsominen/miettiminen on ajan musta-aukko. Speksaamisesta en henk koht pidä, ennemmin mieltä lämmittää jonkun itemin monikäyttöisyys ja se kuinka pitkä sen elinkaari käyttöesineenä on. Tänään laitoin vanhaan runkoon massat sisään ettei suola syö talvella puhki ja joudu speksaa uutta paskaa tilalle.
negaatio - 12:11, 26.11.2014 » Kaipa sitä kuratointinautintoa voi purkaa. [b]- osien ja tarjousten ettiminen, lähetysten odottaminen ja unboxailu/hiplailu[/b] [b]- tulevien buildien tiisailu ja tästä mahdollisesti saatu huomio[/b] - itse rakentaminen [b]- pyörän kuvaaminen ja kuvien postaaminen ja tästä saatu huomio[/b] Näistä ainakin kaks on oleellisesti yhteisöllisiä.
sanoisin kylläkin että nää kolme on yhteisöllisiä.

kuten FF tossa tokas, niin tarjousten postailu kavereille on ihan kivaa. kiva jeesata - tällanen ajattelutapa ehkä pahentaa tätä ongelmaa meille joilla ongelma on. muualla myynnissä, ostoksilla, vaatteet, spd-kengät, hanskat jne topsut on varmaan mulla eniten luettuja, ja ehkä siten myös eskaloi mun omistamisen haluja ja speksausta. tietyllä tavalla tän foorumin ihmiset myös luo tarpeita tuomalla esille omaa varustautumistaan - eihän mitään voi haluta ellei tiedä sen olemassaolosta.

kyllä siinä on puolet jeesausta ja puolet suolausta jos postaa jotain halpaa ja ihanaa =D

sain taas tänään jonkun ostamaan jotain

mut kyllä palstaläheisten tarpeet ja koot aika hyvin muistissa säilyy ja sit kun jotain tulee vastaan ni jakoon. eipä kyl onneks ole samaa kokoa olevia kavereita vaatteissa tai rungoissa et suurimmalta osin välttyy eturistiriidoilta.

pahin morkkis tulee työnteosta, joka vie aikaa elämästä ja ajamattomuudesta. rahan kuluttaminen osom bikeihin tai soittokamoihin tai vaatteisiin ei ole ongelma. Myös rahattomuus aiheuttaa harmittavan tyhjiön, joskin myös ihanan vapauden.

Rahasta viis, paljonko aikaa menee speksaukseen? Liikaa hyötyyn nähden? Todennäköisesti

Hyötyyn?

Kuinka monta C:llä alkavaa alumiinista ratarunkoa yksi ajaja tarvitseekaan? Entä monellako pärjää? Milloin on liikaa?

Speksaus ja GAS ongelman iso osa on mulle helvetinmoinen arpominen. Tiedän että ostan, se tunne et haluun ton ja ton täyttää koko mielen.
Sen huomaa et siirtelee jotain ostosta ostoskoriin ja pois ja taas takaisin. Täyttää tiedot ja pakittaa just viimehetkellä. Mimmi tietää sen minusta kun oon saanut jotain päähäni hankkia. Ei sitä oikein mikään estä. Oston jälkeen tulee melkolailla heti euforia joka muuttuu nopeasti ostokrapulaksi. Syvä morkkis rahan tuhlaamisesta. Hyvä fiilis palaa sitten kun pääsee kyttäämään lähetyksen kulkua.

Oispa projekti.