Pyöräily ja skeittaus

Vittu et muute oli hankalaa. Mul oli mökillä mini, jonka suunnittelin sillälailla siirrettäväksi, että tein sellasia puisia litteitä puolikaaren kehikkopaloja ja niistä mini kasattiin niin, että taitekohtiin vedettiin vaakaan kakkosneloset ja näihin sit taas vedettiin kiinni vanerit jotka sai puolikaareksi. Kumpaankin päätyyn vinojäykisteet. Näistä sit kaaret kasaan ja sitte ne soviteltiin keskenään ja väliin sitte vanerit. Ton ois siis purkanut käytännössä isoon avoperäkärryyn tai isoon pakuun (ehkä takaovet auki).

Sit ku meni mökki myyntii ni tarjoilin miniä ilmaseks moneen paikkaan, mutta ei kelvannu… Esim granin kaupungilleki tarjosin ku se nuorisotoimen johtaja oli mun frendi, mutta sitä ei voitu ottaa, koska se oli puuta ni voitas polttaa… Meni sit kaatikselle tonnin edestä kamoja (lähinä vanerit maksaa)

kuva ois kiva niin vois antaa arvion ministä

e@e - 13:46, 25.11.2016 » kuva ois kiva niin vois antaa arvion ministä
voin kaivella himas, ei taida olla nyt upittuna netissä ollenkaa. Toi oli siis toka mini, joka duunattii, ekan tein faijan kans ku olin aika skidi ja ton sit toteutin ite suunnittelun ja pitkälti rakentamisenki osalta, eli noi kaikki yksittäiset osat duunasin ite mut sit kasauksessa ja vanereiden vääntämises tarvittii kahta. Haettii kilsan päästä paikalliselt sahalta muutama sata metriä lautaa jossai 5m pätkissä sillai et otettii kaks mummiskaa ja heitettii mummiskastongien päälle siihe kouruu laudat ja talutettii mökille :D makso 120*20 höyläämätön lauta 0,2€ metriltä muistaakseni.

https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/vp/087a323c2bd6648985795ebb409879da/5BB1E3ED/t51.2885-15/e35/34325804_448077702286314_198788085939437568_n.jpg

Postaa, kun Natas on fillarilla. Muuten ei ole tarpeen.

Kostonin setuppi ei hivele silmää ei.

speissereit ehk liikaa ja pullo vääräs putkes, mut muuten vahva 4,5/5 kaupunkipyörä

Poistaisitko tuon “bike futurist” -attribuutin sigustasi? Ei voi olla, jos vuonna 2018 antaa 4,5/5 pyörälle, jossa on mekaaniset levarit.

oh snap! totta :smiley:

tekevälle sattuu

Myyks kukaan Powellia Stadissa? Lamina listaa, mut ei niillä oo mitää myynnissä. Aattelin alottaa taas ja mennä tällä kertaa ihan fanboy-meiningillä.

en osaa vastata, mut fiilis pätkä kyl

Ennen haettiin Powellin minilogo dekit Top Sportista, mutta ei näyttäis ainakaan mainittavan sivuilla mitään skeittauksen suuntaistakaan.

Ponkesissa näytti olevan jotain kaladekkiä PowellPeraltalta.

Tämmönenkin topi olemassa. Oon itekin miettinyt että pitäisi ehkä 15 vuoden tauon jälkeen mennä rikkomaan nilkat. Ehkä voidaan asbin kanssa perustaa joku vantaan vanhukset-skedetiimi.

Saiskohan jostain nettikaupasta mitään tolkun kompliittia halvahkolla?

e: sai

Minkä ikänen on vanhus laudan päällä? Musta tuntuu että suurin osa ihmisistä laudan päällä joita ite näkyy kuuluu sinne +30-v kategoriaan (ja itse myös) ja kaikki junnut vaan scoottaa.

asb - 9:35, 12.8.2019 » Myyks kukaan Powellia Stadissa?
Ponkesista löytyy. Kelasin kyllä itse hakea sen punamustan ripperin... Skeittaako jengi wammassa?

Mulla olis tämmönen lauta ylimääräsenä Tikkurilassa. YV hinta vois olla vaikka 20e jos kiinnostaa ite kasata kompliitti

Pitäny mennä wammaa mut ei oo saanu aikaseksi

On kyl aika helvetin kuumottavaa lähteä kylmiltään vetään kun on taukoa se 10 vuotta. Poika vaati, että pitää dropata jostain kaksmetrisestä bänkistä ja pakkohan se tietty oli vetää. Ehti siinä silti jo miettiä, että tässä voi sattua jotain. Ihan jo pelkkä olliekin hakusessa - lähtee vinoon ja ajoitus ihan hukassa. Rupean ymmärtään longboardiakin pikku hiljaa eli kauas on tultu.

Itse käynyt Tapulin/Tullikirjurin parkilla ilta-aikaan muksujen mentyä koisaa, mut illat alkanu jo hämärtyä.

e@e - 15:32, 12.8.2019 » Pitäny mennä wammaa mut ei oo saanu aikaseksi
Tervetuloa vaan!

Pitäisköhän tehdä varjotreenit yksivaihteen urheilujengin treeneille…