Pyöräily ja skeittaus

makko - 13:57, 12.8.2019 » Tämmönenkin topi olemassa. Oon itekin miettinyt että pitäisi ehkä 15 vuoden tauon jälkeen mennä rikkomaan nilkat. Ehkä voidaan asbin kanssa perustaa joku vantaan vanhukset-skedetiimi. Saiskohan jostain nettikaupasta mitään tolkun kompliittia halvahkolla?
Suosittelen. Kokkolassa aloitettu samaa projektia viime viikolla ja hauskaa on. Joka paikkaan vaan sattuu.

Vanhus tai ei silti kehittynyt viikossa enemmän kuin junnuna parissa vuodessa kun on muutakin kuin tasainen asfaltti missä skeitata.

F. Kaeppae - 16:29, 12.8.2019 »
e@e - 15:32, 12.8.2019 » Pitäny mennä wammaa mut ei oo saanu aikaseksi
Tervetuloa vaan! Pitäisköhän tehdä varjotreenit yksivaihteen urheilujengin treeneille...
Tää

Joka vuos pitää mennä svits heeli

accro - 18:21, 12.8.2019 » Joka vuos pitää mennä svits heeli
Nollie hienompi 8)

Fakie kovin!

F. Kaeppae - 16:29, 12.8.2019 » Pitäisköhän tehdä varjotreenit yksivaihteen urheilujengin treeneille...
Mietittiin tätä jossain vaiheessa einon kaa

Kiinnostelee

joo mukana ollaan

khyl

Huhujen mukaan klo 18.00 urheilujengi aloittaa.

Maanantaiset kello kuuden wammasessarit? Matalan kynnykset toimintaa, voin tuoda himasta toisen komplarin jos sulla ei ole. Tai vaikka kaksi.

sani - 20:12, 12.8.2019 » [Yksivaihde Pro Skate (YVPS)](https://www.yksivaihde.net/old/28898&page=6) ja joo, skedehommat kiinnostaa
Just kun menin tekemään uuden [topaasin](https://www.yksivaihde.net/old/34716)

Kerta vielä ja salettiin uskallan ottaa rokkarin alas.

Ja kolme lonkkari-olliee putkeen. Mun streetti ei oo koskaan ollu näin kovilla leveleillä.

Löysitkö asb Andersonin dekkiä kotomaasta (tai muualta). Oon ihan varma, että se saisi minut rohkeammaksi ja taitavammaksi, joten voisin sellaisella itseäni helliä. Ainut missä verkkoetsinnän perusteella löydän sitä olevan tarjolla on sickboards .nl

Just niitä tuli taas Powellille varastoon. Rapeat 56 dolsua rahti satasen dekille. Ihanan kallista. Käyn hakee jonku saman levyisen blankin ja vaihdan, kun noita saa Euroopasta fiksuun hintaan. Se dekki myy kuulemma nopeemmin, ku mikään Powellin malli ikinä… Voi olla, että menee hetki ennen, ku niitä riittää pohjolaan.

Ponkesista kannattaa kysäistä jos voivat tilata. Luulis onnistuvan.

Pakko sanoa tähän väliin, että jos puhutaan Andersonista pelkällä sukunimellä, niin sillä tarkoitetaan Briania.

wtpooh - 15:50, 26.9.2019 » Löysitkö asb Andersonin dekkiä kotomaasta (tai muualta). Oon ihan varma, että se saisi minut rohkeammaksi ja taitavammaksi, joten voisin sellaisella itseäni helliä. Ainut missä verkkoetsinnän perusteella löydän sitä olevan tarjolla on sickboards .nl
Sama havainto joten tilasin sieltä kun oli pakko saada. Tuntuu ihan hyvältä, tosin n. 27 vuoden tauon jälkeen ei vertailupohjaa oikein ole kuin yhteen toiseen dekkiin. Ollie ainakin lähtee tolla kipakammin kuin edellisellä jolla ei kovin montaa kertaa tullut rullailtua. Kaikkiaan nyt joku 10-15 tuntia skedeilyä alla ton "pienen" tauon jälkeen joten saa nähdä mitä tästä tulee. Intoa ainakin taas on :-) https://live.staticflickr.com/65535/48800144061_7ff31f2224_c.jpg

E: Pienempää Andy Andersonia saa Titukseltakin jos se kiinnostaa. https://www.titus-shop.com/en/powell-peralta-deck-flight-pro-shape-289-andy-anderson-heron-multicolored-0262343/?gtp=s

Jeh. Ikämiestyyppisenä ratkaisuna otin yhteyden lopulta paikalliseen kauppiaaseen ja sieltä se on nyt sit tilattu saapuvaksi. Noin 2vkoa ottaa kuulema. 25€ menee kivijalan suosimiseen, ja se on tässä kohtaa minusta ihan jees. Real Deal Oulussa on mahdottoman kiva kauppa.

Mie tiiän, että en tule olemaan ko. dekin kanssa juurikaan sen kummempi kuin nykyisellä 9+” Santa Cruzin Salba re-issuella. Mut eka kerran ikinä oon tykänny jostakin tietystä tyypistä skedemaailmassa ja varsinkin siitä miten perusteltu ton dekin muotoilu on - hänelle.

Nyt vaan on hankittava myös nykystandardien mukaiset trukit. En kehtaa ton hintaluokan lankkuun porailla lisäreikiä mun Indyihin joilla ikää sen 30 vuotta.

Suosittelen ACE merkkisiä trukkeja, mutta nää on näitä makuasioit…

wtpooh - 6:57, 27.9.2019 » Jeh. Ikämiestyyppisenä ratkaisuna otin yhteyden lopulta paikalliseen kauppiaaseen ja sieltä se on nyt sit tilattu saapuvaksi. Noin 2vkoa ottaa kuulema. 25€ menee kivijalan suosimiseen, ja se on tässä kohtaa minusta ihan jees. Real Deal Oulussa on mahdottoman kiva kauppa. Mie tiiän, että en tule olemaan ko. dekin kanssa juurikaan sen kummempi kuin nykyisellä 9+” Santa Cruzin Salba re-issuella. Mut eka kerran ikinä oon tykänny jostakin tietystä tyypistä skedemaailmassa ja varsinkin siitä miten perusteltu ton dekin muotoilu on - hänelle. Nyt vaan on hankittava myös nykystandardien mukaiset trukit. En kehtaa ton hintaluokan lankkuun porailla lisäreikiä mun Indyihin joilla ikää sen 30 vuotta.
Toihan se fiksu tapa ois ollut mutta taas oli hätä kun ostopäätös oli tehty. Kyllä mä kuvittelisin että monikin homma on tolla helpompaa kuin noilla re-issueilla. Nyt kun muutamia sessioita on saanut Andersonilla alle niin tuntuu tälläselle kasarilla skeitanneelle just passelilta. Vähän samaa fiilistä kuin noissa vanhoissa mutta modernilla otteella. Niin ja toi flight deck homma vaikuttaa ihan pätevältä. Ylipäätään vaan aika tavalla opeteltavaa ja outoa kun ei silloin aikanaan mitään mestoja ollut, parkkeja, pooleja, bowleja ja mitä näitä kaaria nyt on. Se vaan on hauska kuinka ne vähät temput on aikanaan lihasmuistiin hakattu, niin että pienellä herättelyllä alkaa palailla näinkin pitkän tauon jälkeen.

Sehän tässä just kiehtoo, kun on rakennettuja paikkoja jossa harrastaa. Oulusta löytyy piemenpi ja isompi pooli jotka kylläkin pääosin turhan isoja ainakin vielä. Ei vaan pää kestä koittaa ja kaatuilla niissä liiemmin. Sellaista hyvää ajelua niissä toki saa aikaan. SuperParkissa on just sopiva mini mun kyvyille. Melkoisia heureka-hetkiä kokenu siellä, kun yhtäkkiä onnistuukin asioissa joita siel betonilla vaan haaveilee.
Ei ollut vuonna -89jne. tällaisia systeemjä ja siten kehittyminen yhtään miksikään jäi kesken.

Trukeissa oon kait pinttynyt Indymies vaan pitääpä tarkastella vissiin muitakin. Leveintä mahdollista aikalailla saa alleen hakea.