projekti: Aventon Track

eli sitä lähikuvaa tosta muhvin saumasta. tästä saa toivottavasti paremmin selvää kun aiemmasta kuvasta. kertokaas jos tää nyt johtuu huonosta saumasta ni miten se käytännössä vaikuttaa kestävyyteen/ajettavuuteen…

ajettavuuteen ei mitenkään, kestävyyteen tuskin mitenkään. mun mielestä toi näyttää maalikuprulta. voithan sä ajankuluksesi lähettää noi kuvat sinne aventonille jos huvittaa ja kysyä että kai tää on vaan kosmeettinen teidänkin mielestä. ne varmaan sanoo että joo on vaan kosmeettinen, ja sit voit tallentaa sen mailin ja vedota siihen siinä äärimmäisen epätodennäköisessä tapauksessa että se joskus hajoaisi tosta kohdasta. että hei kattokaa, mä tein kaiken voitavani ilmoittamalla teille mutta te vakuutitte että tossa ei ole mitään vikaa mutta oli silti.

…tai sit vaan laitat osat kiinni, ajat etkä huolehdi turhia

Eiköhän tuo johdu kahdesta päällekkäisestä hitsaussaumasta, alempaan huonompi tunkeuma toisella kerralla ja näkyy nyt hionnan jälkeen. Eli kasaan vaan ja ajoon.

Maali saattaa kuplia tuollain jos sauma on vähän räkinyt tai sitä ei ole putsattu kunnolla ennen maalausta. Edes sun suihkuturbiinisäärillä et polje tuota saumaa auki, todennäköisemmin se runko murtuu tuosta sauman yläpuolelta, pystyputkesta, missä materiaali on ohuinta.

Et helvetti vie tuota minnekään liikkeeseen laitettavaksi, mulla on rautasahassa uus terä ja momenttiavain, jota en ole vielä käyttänyt lähellekään tarpeeksi.

tya - 19:23, 21.7.2013 »

…tai sit vaan laitat osat kiinni, ajat etkä huolehdi turhia

Näin.

^näin sen ajattelinkin tehä. en vaan tiennyt miten vakavasti tuohon kupruun piti suhtautua. nyt kuitenkin osaa hankkimaan ja saatteleen tätä tielle.

Moi, mikä tilanne?

Voit lainata multa kiekot, tangon, stemmin ja varmaan keskiön sekä kammetki 13. päivän kuolemanajoihin.

Alkaa lähennellä pakko-osallistumista, man up!!

tättärää… tilanne on se että no money no funny. opiskelija joka asuu vanhempien talossa eikä ole saanut vielä töitä tälle syksyä. voitte vain kuvitella miten vähän on rahaa speksata.

vähän tässä olis kyllä enää tehtävääkin. kiekot ja tolppa on enää puuttuvia osia sit ois kasaaminen.

normaali - 20:31, 19.8.2013 » Voit lainata multa...
seriously mään..? aiemmin totesin et ei mitään jakoja saada tätä ajokuntoon ennen kisoja mut viimepäivinä alkanu niin kuumottaa et pakko yrittää jostain kiskoo kasaan sen verran et ajamaan pääsis. jos nää puuttuvat palaset sais jostain niin ois aika määtsikal.

.img .img .img!!

jebu. tulee huomenna. ohjainlaakeri asennettu, ohjaamo kasassa. kun opintolaina pärähtää tilille ni alkaa tapahtuu. criterit jää kyllä väliin mut toki käydään tsekkaan meno.

Paljonko lie haarukanpäillä paksuutta?

thomson ja cinelli pista. mennään aluks tällä lelumiinikekellä. sitten kun rahaa, sitten kuitua. ohjainlaakerin asensin itse. hämmästytti kun ylälaakeri piti vääntää aika lujaa DIY-prässillä mutta alalaakeri meni käsin painamalla. on nyt kuitenkin paikallaan ja pyörii smuutisti. kun opintolaina tulee niin keskiö rotsaukseen, kammet kiinni ja kiekot hankintaan. penkiksi tulee aluksi ainakin san marco laser jonka päällystin uudestaan mustalla nahalla. meinasin speduja tähän mutta nyt kun ensimmäisiä kertoja niillä ajanut konversiolla ni totesin että sen verran kuumottavaa hommaa et en taida fiksiin laittaa. ja kuva:

en taida fiksiin laittaa.

mulle ainakin lukot tuo sen turvallisuuden tunnun.

kyllähän ne tuo turvallisuutta mut kyl se kuumottaa. toisaalta häkit on rumat enkä haluis sellasia tähän. ehkä mä opettelen ajaan speduilla ja lyön ne kiinni.

mull dundane meinaatko siis paksuutta vai leveyttä vai mitä? paksuus kiekon akselin suuntasesti siis on 7mm.

HOIL - 16:52, 10.9.2013 » ohjainlaakerin asensin itse. hämmästytti kun ylälaakeri piti vääntää aika lujaa DIY-prässillä mutta alalaakeri meni käsin painamalla. on nyt kuitenkin paikallaan ja pyörii smuutisti.
kysäisen nyt kun pisti silmään, eli siis prässäsit laakerin kupit runkoon? aiemmissa kuvissa näytti siltä, että ne olisivat olleet jo paikoillaan..

e. täsä siis:

http://i.imgur.com/Mwze3QN.jpg

Lukot on pyllyst. Häkit tai sträpit ja vanssit fo life <3

Tästä tulee kyllä kova. Oispa itelläkin rahaa speksata muuta ku halvinta.

skidi noi oli rungossa jo sen tullessa. niiden sisään tuli sit konelaakerit. oliko tää site se puoli-integroitu ohjainlaakeri? sanoo ken tietää.

Coocos - 17:14, 10.9.2013 » ...muuta ku halvinta.
tää on halpa.

e. kyl mä taidan ne lukot silti laittaa. en todellakaan haluis häkkejä tähän saati sträppejä. ja joffe biltsuhäkit 4ever!