Pooloa Turussa

Mä tuun kanssa. Ens torstaina ehtisi. Ja jatkossa tiistai-poolot Parkilla ja torstai-keirinit Kupittaan hornankattilassa sopii myös.

Kuinkas tuo velodrome Turussa toimii? Ilmeisesti se siellä kupittaalla on.
Minkälaisin ajoin se on auki, jotain pääsymaksuja yms.?
Varmaan joskus vois siellä turussakin tulla pyöräileen. Eihän täsä piilaaksosta kauaa sinne polje, saa pienen lämmön päälle. :wink:

Jos ei siellä ole seurojen treenejä menossa, niin ei muuta kuin pyörä reunan yli ja polkemaan.

Juu, poolo kiinnostaa, kunhan nuo loputkin lumet sulaa. Parkin kenttä toimi mun mielestä viime vuonna mainiosti pelipaikkana. Mitäs muut on mieltä Parkin kentästä? Pitääkö sieltä varata vuoro jos haluaa päästä varmasti pelaamaan? Tietääkö joku? Tiistai sopii mulle poolopäiväksi ja 18.00 olis hyvä aika. Just tänään tulikin väsäiltyä uutta mailaa… Rieskalähteentien Ekotorilla oli vielä ainakin kaks paria alumiinisia laskettelusauvoja, jotka on hyviä aihioita poolomailaan. Kustansivat 5€/pari. Hakekaa pois!

Aku pärähtäkää Pyryn kanssa mestoille joku päivä…vai onko Pyryllä jo joku polkuri alla?

Ruippa - 7:27, 3.4.2009 » Aku pärähtäkää Pyryn kanssa mestoille joku päivä..vai onko Pyryllä jo joku polkuri alla?
Osat on tilattu ja niitä alkaa tippumaan postiluukusta pikkuhiljaa, rungot on kanssa tilattu mutta niillä oli pitkä odotus aika eli taitaa mennä toukokuun alkuun.

Kinnostaisiko ajelu nyt viikonloppuna? Esim. sunnuntaina vaikuttaisi olevan ihan kohtuu kiva ilma tulossa…

Tulee nyt vähän hätäisellä aikataululla, mutta huomiseksi luvataan sen verran rajua vesisadetta, että pitäiskö kokoontumisajoja aikaistaa? Eli siis tänään sama aika ja sama paikka. Onnistuuko, vai olenko yksin Varvintorilla pyörimässä?

Et täysin yksin. Mie pääsen kyllä.

Scheiss! Ehdin buukata täksikin illaksi jo menoa. Toinen kerta sitten.

Ilta menee töissä…Kuka ajeli eilen valikoisella fixillä vähä hämeenkadun päässä olevien keltaisten kerrostalojen sisäpihalle (Tyksin vieressä) ja jätit pyöräsi parkkiin…kattelin vaan ikkunasta komeata menopeliä, jota en mallilta tunnistanut.

Oli varmaan mun rakentama peli, jota kaveri nykyään ajelee. Yritän saada tämän mukaan ajoihin illaksi (hää kyllä lukee tätä palstaa aika todennäköisesti itsekin).

Edit: Tuo kaverin pyörä on tehty vanhaan tunturin katupyörän runkoon.

Jepjep.
Olihan meitä sitten kaikkiaan neljä eilen mestoilla. Pyörittiin kylillä, eikä sitten paljon muuta. Meikäläinen jäi kauden ensimmäisen kerran auton teilaamaksi, joten ei nyt ihan turha reissu ollut. Meikä on ens viikon reissussa, mutta oli vähän puhetta, että jos tuo torstai saataisiin jatkossa kiinnitettyä ns. vakiopäiväksi. On se sitten velodromin kiertämistä tai takaperin ympyröiden ajamista, niin päivä olisi tuo torstai. Jos jatkossa saatais vähän enempi väkeä paikalle, niin ideatkin alkais lentelemään varmaan vähän kovemmin.

Kävin eilen klo 18 Varvintorilla, mut ei siel ollukkaan enää ketään :frowning:
EDIT oho, olinkin 24 h myöhässä. No, kiva ramppi siellä kuitenkin oli.

Mitenkäs tämä 16.4. tortai? Porukkaa paikalla?

Mie en pääse. Vasta sunnuntaina voisi ehkä onnistua.

Mulle torstai ei vaan käy ollenkaan. Torstaisin on DIY-pyöräpaja Aurinkotehtaalla klo 16-20 ja mä oon siellä töissä…

Pooloa? Sunnuntaina? Maanantaina?

Kyllä mulle sunnuntaipoolot käy mainiosti. 16.00 parkinkentällä? mun maila ei kylläkään ole kunnossa…ehkä sen sais väsättyä ennen neljää kuntoon.

Mulle käy su, kello 16 ja mulla on kaksi mailaa. Mutta olisi kivaa saada muutama lisäpelaaja. Anyone?