Pooloa Turussa

Mestoilla, tosin omaa mailaa ei ole. Pitää varmaan ottaa projektiks askarrella semmonenkin.

Mestoille, myöhässä, ei mailaa:)

Mulla on lastenhoitovuoro, joten I´m out. Torstaina sitten.

Tsii… Näyttää vähän pahalta mailatilanteen suhteen. Neljä mailaa tarvitsisi lisää, jotta voisi pelailla (tai kolme, jos hessun maila on toimintakunnossa).

EDIT: Täytyy jättää sittenkin väliin. Venähti maantielenkki oletettua pidemmäksi.

Mites nyt torstaina? Meenkö yhtiökokoukseen, vai onko hyvä syy olla menemättä, kun pitää lähteä porukalla ajelemaan? Jotain työkalujen/osien vaihtoa ainakin pitäisi suorittaa (tuhto, HeikkiP).

Eli huame, klo 18, Varvintori. Anyone?

Mä oon tulossa, ja jos sakkia riittää, niin yli tunniksikin. Olis siinä taideakatemialla yks sirkusesitys… mut toisaalta on vielä pe. Tiedoksi, Varvintorilla on viidestä eteenpäin Polkuauto Grand Prix-opiskelijatapahtuma, joten väkeä voi olla paljonkin (tai olla olematta). Noh, kait fikseilijät erottuu massasta :smiley:

Mä en pääse taaskaan teatteritreenien takia, mutta tulossa kyllä kunhan ajat natsaavat. Niin, ainakin viime vuonna tuo Polkuauto Grand Prix valtasi ihan sen koko Varvintorin. Todistin ikkunan takaa.

Entäs sunnuntai? Kävisikö silloin vaikka kello 14.00?

voisin ainakin yrittää tulla sunnuntaina pojan kanssa. saa nähä pääseekö sitä pelaamaan sit ollenkaan, mut ainakin mun maila voi olla muiden käytössä…

Jaa-ha. Oliko tämä torstai nyt tässä sitten. Jos ei sinne ole muita kuin Heikki tulossa, niin sittenpä taidan minäkin jättää väliin ja lähteä maantielenkille.

Pistän Heikki sulle PM:ää, niin sovitaan se carrierin vaihto.

Meikäläinen tulossa ja pari muuta sälppiä myös eli jossain Varvilla klo 18??

mä tuun ainakin kattelee menoa, kuitenki asiaa sinnepäin.

Ihan vaan selvyyden vuoksi. Moneltako löytyy maila/mailoja?

Mulla on yks ja yhellä kaverilla, joka ei tänne kirjottele, on kans yks maila.

Huomenna pooloa?

Mä pääsen huomenna millon vaan. Ja mulla on kaksi mailaa.

jää sittenkin sunnuntain poolot väliin, priorisoin lapsen.

^ Saisko sulta mailan kuitenkin lainaan? Voisin tulla hakemaan sen.

Mihis aikaan jengi on menossa? Pääsisin joskus iltasella (vasta).

Jos kaupoille (ja mullekin) sopii mikä aika tahansa niin heitäpä tudetski joku aika ilmoille.