Pooloa Turussa

Kuten myös! Mutta olen valitettavasti launtaina kahdeksaan saakka töissä. Sunnuntai olisi vapaa. Ja ilmatieteenlaitoksen mukaan kuiva myös.

Sama täällä, paitsi oon viikonlopun poissa. Jos on mailoista pulaa, niin mulla on kaks, jotka voi ennen viittä hakea lainaan tästä torin läheltä. Vaan taitaapi olla pelaajista enempi pulaa.

Löytyyköhän muita Hessun lisäksi viikonloppulle pelailemaan?

Periaatteessa sunnuntai käy. Edellytyksenä on toki, että on kuivaa ja hyvä sää, eikä ilmaannu muuta tärkeämpää tekemistä. Aika monta muuttujaa vielä on, mutta jos sovitte jotain aikaa, niin katellaan sitte uudestaan.

ei kyllä sunnuntai onnistu. tänään olis kyllä käyny oikein hyvin. ehkä ens viikolla? mulle ainakin käy ti-to iltapäivällä, ehkä myös pe. toivottavasti ois kuivaa et pääsis pelaamaan…

Mulle käy myös ti-to -iltapäivä. Esim. tiistai voisi olla jees. Ainakin tällä hetkellä säätiedotus lupaa kuivaa.

hitto, ku en oo ollu taas koneen ääressä. mennään tänään pelaa neljältä, jooko? jos saadaan pelit aikaiseksi, niin lähetätkö tuhto mulle vaik tekstarin, koska en oo netin äärellä ennen iltaa.

Mie oon koko viikon iltavuorossa. Lauantai tai sunnuntai sopisi, jos muutkin pääsisivät… Teemu…? Kaupoi…?

Mulle käy tällä viikolla koska tahansa, paitsi lauantaina 12-14.

Mä oon siirtäny fillarin talviteloille ja tuon crossarin kanssa ei viiti tulla sinne pyörimään (vaikka fiksi onkin). Keväällä jatketaan. Over and out.

joo, kevääseen ne seuraavat pelit taitaa mennä…mut siihen mennessä ehtiikin hyvin väsäämään paremmat mailat. :slight_smile:

Jaahas, poijaat.
Pitäiskö tätä Turun toimintaa alkaa elävöittämään heti näin alkukeväästä? Tuntuu ainakin, että tälläkin palstalla aika monta turkulaista pyörii, joten fiksipopulaatio lienee kasvamaan päin. Meikäläinen ainakin kaipaisi jonkinlaista yhteistoimintaa.
Pooloa vois pelata, kylillä kruisailla (onhan meillä noita mäkiä), velolla kellottaa ja jopa vähän lenkkiä ajaa. Jotakuta voi kikkailukin kiinnostaa, mutta sitä touhua voin tulla sitten kattomaan.

Pitäis varmaan sopia jotain kiinteitä päiviä, kellon aikoja ja kohtaamispaikkoja, niin helpottais hommaa, eikä aina tarttis sopia erikseen. Tyyliin tiistaina pooloa (missä), torstaina kruisailua/veloa ja viikonlopun jompana kumpana päivänä vaikka lenkkiä.

Häh?

Mie kyllä ajan aina, kun vaan olen töistä vapaalla. Vielä kuukausi on aikaa ennen kuin pääkaupunkiseutu imaisee miehen taas omakseen.
Varmaan ensi viikolla saattaisi olla mun uusi fiksi ajokunnossa. Silloin sitten.

Teemu - 20:36, 1.4.2009 » Jaahas, poijaat. Häh?
Samaan suuntaan oon itekin ajatellu. Toi yks golfmailan varsi suorastaan vaatii rakentamaan itsestään poolomailaa, vaikka lääkäri kielsikin sählyt (en oo kyllä pelannutkaan) ja vastaavat äkkiliikkeet välilevyriesan takia. Mut jos ihan vaan smuutisti. Ehdotin pooloa joona_llekin, mutku ei. Mulla on duunit näin kaudella seiskaan, mutta vapaapäiviä vois aina tähdätä niihin vakiopäiviin.

Hei, mäkin voisin liittyä jengiin sosialisoitumaan, sikäli mikäli ajat natsaavat. Ensi viikko erityisen hyvä iltojen kannalta.

Jos uusia otetaan mukaan niin voisin mielelläni tulla, ainakin ajelemaan…Alkaa kadut olla jo mukavan puhtaita, velolla näytti olevan vielä lunta.

Mää kans jos ookoo. Pallopelit ei oo koskaan ollu mun vahva alue, mut ei kai se haittaa.

Hienoa, jos saataisiin uutta porukkaa! Meidän Turun maajoukkue ei viime vuonna kamalan vakavasti pelaillut muutenkaan, joten rohkeasti mukaan.

kyttyra - 7:51, 2.4.2009 » Mää kans jos ookoo. Pallopelit ei oo koskaan ollu mun vahva alue, mut ei kai se haittaa.
Joo, minäkään en varmaan tajua siitä poolosta a) hevon b) v****a. Ja fiksilläkin olen ajellut vasta neljä kuukautta. Mutta kerrankos sitä.

Enempi meikäläistäkin tuo ajeleminen kiinnostaa ja taitaa pooloareenat olla vielä märkiä, että senkin puoleen joudutaan vielä oottelemaan. Mutta oisko ens viikolla sitten vaikka jonkun näköiset kokoontumisajot. Esim. Varvin torilla (siinä alatasanteella) torstaina klo 18.