Palpa- ja beater-tarroja skenelle

Jos porilaiset haluaa tarroja niin voin jaella. En kyllä oo ines missään skenes, jos se oli vaatimuksena. Mutta hoitelen kyllä plarit perille jos näin.

hesalaiset älkää sit laitelko mulle yksäreitä ennen ku oon tarrat saanut näppeihin.

Crusty - 16:10, 21.9.2013 » hesalaiset älkää sit laitelko mulle yksäreitä ennen ku oon tarrat saanut näppeihin.
Suosittelen et kun saat tarrat, niin ilmoitat ekaksi noutopaikan ja ajan (oon keskiviikkona tarrojen kanssa molotovissa viidestä eteenpäin tms.) Varmaan helpottaa tota rumbaa aika paljon..

näin tän ajattelinkin tota.

beater-tarra tai pari kiinnostaa ja voin sponssata myös, jos on tarvetta

Mites crusty määrät sitten?

Beater-tarrat kiinnosta, voisin ottaa kaksikin jos mahdollista.

Miten homma sitten käytännössä toimii yksinäisten fiksuttelijoiden kohdalla, kuten esim. omalla kohdallani? PMää lähimmälle tarravastaavalle joka sitten niitä yksittäisiä lähettelee etiäpäin?

MikeNAS - 11:16, 21.9.2013 » Te kaupunkien aktiivit voisitte hiukan miettiä tarvitsemaanne määrää, tuskin pikku kaupunkeihin tarvitsee montaa lähetellä.
No tänne ainakin tasan sata :p Ite tarvisin noin kolme palpa-tarraa ja yhen beater- tarran.

Paljonkos noita muuten on tulossa kaiken kaikkiaan?

Mä voin Joensuun tarrat jaella.

Jupe - 10:12, 21.9.2013 » Tuli kysely tuon Columbus-tekstin vaihtamisesta. Onhan se täysin mielikuvitukseton, mutta en jaksanut lähteä sitä muuttamaan, koska alkuperäisen näköinen fontti uupui.
LOLUMBUS?

Columbos?

GORIDEABUS?

Saakki - 22:39, 22.9.2013 » Columbos?
+1

Colonbus

golunbo.

oisko jottai handbuilt in finland tarraa myös?

tätä mukaillen…

http://outlier.cc/ximages/cannondale-usa-june2008.jpg

Täällä keskustelu aiheesta tovi sitten Columbus decals - image source - Australian Cycling Forums - Bicycles Network Australia

columbus - club sumo, bum locus?

tumputus

Wasto - 20:35, 22.9.2013 » Beater-tarrat kiinnosta, voisin ottaa kaksikin jos mahdollista. Miten homma sitten käytännössä toimii [i]yksinäisten fiksuttelijoiden[/i] kohdalla, kuten esim. omalla kohdallani? PMää lähimmälle tarravastaavalle joka sitten niitä yksittäisiä lähettelee etiäpäin?
Lähimmälle tarravastaavalle viestiä. Idea lähinnä olisi, että tarravastaavienkaan ei tarvitse lähetellä mitään, vaan halukkaat voivat noutaa tarransa ennalta sovittuna aikana.
kyttyra - 20:54, 22.9.2013 » No tänne ainakin tasan sata :p Ite tarvisin noin kolme palpa-tarraa ja yhen beater- tarran. Paljonkos noita muuten on tulossa kaiken kaikkiaan?
Tarroja tulee ilmeisesti jokaista reilut sata kappaletta. Malleja on viisi eli 500-600 tarraa yhteensä.
2mi - 21:01, 22.9.2013 » Mä voin Joensuun tarrat jaella.
Saakki on jo luvannut hoitaa Joensuun jakelun. En vain ehtinyt päivittämään listaa.

Voin hoitaa Vaasan vaikkei tänne kovin paljon tarvitakkaan