Palpa- ja beater-tarroja skenelle

mutta eihän kovin moni pyörä ole handbuilt in finland. Ehkä ennemmin crowdcurated in internet?

Kevyesti - 14:09, 29.9.2013 » Voin hoitaa Vaasan vaikkei tänne kovin paljon tarvitakkaan
Hoida vaan. Laita PM:llä yhteystietosi ja arvio tarrojen tarpeesta (kpl).

Tarroja ei ole vielä näkynyt, mutta kai ne sieltä tulee…

E: Ja jos joku loppujakelija ei ole vielä laittanut yhteystietojaan / toivetta tarrojen määrästä, niin laittakaapa tulemaan kunhan ehditte.

en oo laittanut tarrojen määrää, mut kai hesalaan voi jonkun verran niitä laittaa.

Saakki - 22:39, 22.9.2013 » Columbos? http://www.libraryforsales.com/Graphics/articles/Columbo.jpg
http://www.velo-pages.com/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=45607&g2_serialNumber=5

^^Hesalaan sais lähettää varmaan kaikki 600 tarraa eikä siltikään riittäis. Voin kattoo jonkun sopivan setin jos ei ole lukuja heittää Hesalan tarpeesta. Kaikille Hesalan fiksi-Pettereille ei tarroja kuitenkaan tule riittämään.

Mites nää?

elikkäs tarttis nyt ilmeisesti tämmöitteesen palpa tarran tota

Niijoo, pitäs varmaan liimata nää pyörään. Sininen siniseen runkoon vai punainen sittenkin?

Omat tarrat on jo paikallaan pyörässä, mut noi kaupungin skenelle jaettavat…?

joo, mä kovasti haluaisin beater-tarran mun pyörään.

tutam - 10:49, 21.10.2013 » joo, mä kovasti haluaisin beater-tarran mun pyörään.
X2

Onko hesalassa noita jollain jo “jaossa”, kiinnostelis?

ilkki - 11:07, 21.10.2013 » Onko hesalassa noita jollain jo "jaossa", kiinnostelis?

Ei oo tarroja näkynyt

Skenelle jaettavia tarroja ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut. Ollut sen verran dippatyökiirettäkin, ettei tää oo ollu ihan päällimmäisenä mielesssä. Pitääkin laittaa samantien viestiä ja kysellä, että mikä mahtaa olla tarrojen tilanne.

E: Jaetaan Crustyn taakkaa sen verran, että myös Miglos tulee jakelemaan Helsingin tarroja.

Jupe - 11:50, 21.10.2013 » Skenelle jaettavia tarroja ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut. Ollut sen verran dippatyökiirettäkin, ettei tää oo ollu ihan päällimmäisenä mielesssä. Pitääkin laittaa samantien viestiä ja kysellä, että mikä mahtaa olla tarrojen tilanne.
_b
Jupe - 11:50, 21.10.2013 » E: Jaetaan Crustyn taakkaa sen verran, että myös Miglos tulee jakelemaan Helsingin tarroja.
mutta paljollako Miglos ostaa tarrat sisään ja myy ulos? :D

Ostaa kalliilla ja myy halvalla, eiks se näin mene.

zykkeli - 12:30, 21.10.2013 »
Jupe - 11:50, 21.10.2013 » E: Jaetaan Crustyn taakkaa sen verran, että myös Miglos tulee jakelemaan Helsingin tarroja.
mutta paljollako Miglos ostaa tarrat sisään ja myy ulos? :D
tärkeä huomio ja ehdottomasti oman topicinsa arvoinen

Tarroja ei ole kuulemma vielä tehty - firmassa on ollut työvoimavajetta MikeNasin lähdettyä ulkomaille. Tarrojen leikkuulinjat suunnitellaan tänään ja tarrat tulevat koneesta ulos kun on sopiva väli.

Hommaa nopeutetaan jättämällä jokin tarrojen päälle tuleva kalvo pois. Jos tarra joutuu hinkkaukselle alttiiksi niin väri saattaa haalistua, muuta vaikutusta tuolla ei ole tarran kestoon. Enpä usko, että tämä on mikään ongelma.