Palpa- ja beater-tarroja skenelle

^Okei, myöskin se on nyt laitettu eteenpäin.

No se oli nopeaa! Tuli kysely tuon Columbus-tekstin vaihtamisesta. Onhan se täysin mielikuvitukseton, mutta en jaksanut lähteä sitä muuttamaan, koska alkuperäisen näköinen fontti uupui.

Jos joku haluaa itse teettää erikoisempia, niin multa saa kyllä kysyessä nuo pohjat.

Crusty ottaa Helsingin jakelun hoitaakseen ja varmistaa siinä samalle itselleen beater-tarran?

mä voin hoitaa jakelun juu

Beater tarra kiinnostaa, vois ottaa heti useamman! Mun huumorintajuun kolahtaisi jos tuota tarran lintua modaisi rujommaksi esim. laastarilla/silmä ruksiksi tms. :smiley: mutta menee näinkin.

Mää voin ottaa Turkkusen. Jupe, peeämmää osoitteesta tulossa

Mä voisin ottaa Salon, vaikka ei täällä montaa yksvaihteelaista taida ollakkaan.

Siistejä tarroja! Mä voin ottaa Lahden.

Palpatarrat kiinnostaa, en valitettavasti espoon postittelua voi hoitaa koska muutan lähiaikoina niin liikaa säätöä elämässä…

E: helsingissä olikin jakelija niin menenee samassa?

Biitteritarroja ootelles.

Lappeenranta toimii sit miun kautta, pistäkää pm jos on tarve.

Te kaupunkien aktiivit voisitte hiukan miettiä tarvitsemaanne määrää, tuskin pikku kaupunkeihin tarvitsee montaa lähetellä.

Tota mites tää ny menoo? Vieläkö jupelta saa sen 2 tarraa kolmella ekellä? Voin kyllä odottaa et crustyltäkin saa nuita. Kertokaa!

Hienoa! Palpa betalar!

haluisin yhen beater-tarrasen. pori. luetaanko rauman lähialueeksi?

Mä käsitin et ne kaupatut tulee niiden lunastaneille ja tää on ihan oma keissi?
Ainakin itse ootan parii tarraa…

Edit: kotkan alueelle pyöreest kymmenen tarraa riittäneen…

MikeNAS - 11:16, 21.9.2013 » Te kaupunkien aktiivit voisitte hiukan miettiä tarvitsemaanne määrää, tuskin pikku kaupunkeihin tarvitsee montaa lähetellä.
Jees, pitikin juuri tulla infoamaan samaa. Eli jakelijat voisivat laittaa osoitetietonsa ja ilmoittaa samalla [i]realistisen arvion[/i] tarrojen tarpeesta. Kaikille tarroja ei varmastikaan riitä kaikille, mutta kokeillaan jakaa tarroja mahdollisimman monelle YV:läiselle.
ylikowski - 11:36, 21.9.2013 » haluisin yhen beater-tarrasen. pori. luetaanko rauman lähialueeksi?
Yksittäisiä tarroja en ala lähettelemään, resurssit ei yksinkertaisesti riitä. Eli olkaapa yhteydessä kaupunkinne jakelijoihin kunhan tarrat saadaan liikenteeseen. Jakelu esim. tapahtumissa/massatapaamisessa lienee suositeltavin tapa.

Ylikowski voi tietysti alkaa Porin jakelijaksi? Tai sitten Pori luetaan Rauman lähialueeksi.

JvG - 11:30, 21.9.2013 » Tota mites tää ny menoo? Vieläkö jupelta saa sen 2 tarraa kolmella ekellä? Voin kyllä odottaa et crustyltäkin saa nuita. Kertokaa!
Multa saa edelleen ne aiemmin tilatut/maksetut tarrat. Jos haluat perua tilauksesi muuttuneen tilanteen vuoksi, niin ota meikäläiseen yhteyttä. Myymieni tarrojen tuotoilla katetaan osa uusien tarrojen lähetyskuluista.

Mä otan ja sponssaan sua :slight_smile: eli mennää jo sovitul diilil.

Skene kiittää :slight_smile:

josbanse - 11:02, 21.9.2013 » Palpatarrat kiinnostaa, en valitettavasti espoon postittelua voi hoitaa koska muutan lähiaikoina niin liikaa säätöä elämässä.. E: helsingissä olikin jakelija niin menenee samassa?
Jos joku tuntee, että Espoossa on riittävästi tarvetta omalle jakelijalle, niin saa ilmoittautua. Muussa tapauksessa Espoo ja Helsinki määritellään samaksi yksiköksi (kohta saan vihat niskaani).

Laitetaanko haluamista tarroista tänne vai kaupunkihoitajalle peeämmää??