Palpa- ja beater-tarroja skenelle

Jes, pistetään oma lanka tälle tarratehtailulle.

http://farm8.staticflickr.com/7327/9839175315_333b0afe02_z.jpg

Homman nimi on siis seuraava: MikeNAS kokeilee tehdä noista mun huonoista kuvista lisää tarroja, jotka jaetaan eri kaupunkeihin. Kuinka monta tarraa / kaupunki selviää myöhemmin kunhan saan ensin tarrat. Ajatuksena on jaella tarrat ilmaiseksi.

Hommahan meni niin, että ehdin laittaa puolitahattoman myynti-ilmon tarroistani kun en tiennyt, että niitä voitaisiin teettää massaerä ilmaiseksikin. Nyt nouseekin esiin seuraava kysymys: Tarroja tulee ilmaiseksi (ehkä) saataville, joten oletko enää halukas maksamaan myymistäni tarroista? Jos haluat edelleen maksaa, käytän tarroistani saamani tuoton uusien jakeluun ja saat respektiä skeneltä, koska olet tukenut tätä toimintaa. Jos et halua tukea toimintaa, niin ota yhteyttä ja mietitään tilanne uusiksi kohdallasi.

Voisin ottaa vastaan alustavia ilmottautumisia henkilöiltä, jotka ovat halukkaita/kyvykkäitä hoitamaan kaupunkinsa tarrajakelun. Haussa siis ns. skenehahmoja, jotka ottavat aktiivisesti osaa kaupunkinsa tapahtumiin. Jos ylläpito sallii, niin tehdään ilmottautuminen tässä langassa, jolloin kaikilla on reaaliaikainen tieto onko kaupungissasi jo jakelija vai ei. Listaan kaupungit/jakelijat tähän aloitusviestiin. Lähdetään liikkeelle siitä, että yksi jakelija per kaupunki. Ilmoita samalla realistinen arvio tarvittavasta kappalemäärästä! Tarroja tulee olemaan yhteensä viittä erilaista: kolmea erilaista Palpa-tarraa ja kahta erilaista Beater-tarraa. Jokaista mallia reilut 100 kappaletta.

Ja disclaimer vielä: Jos tarroja ei saada tehtyä, niin niitä ei saada tehtyä.

Kaupunki / jakelija:
Tampere / Jupe
Oulu / Mull Dundane
Ateena / rokpete
Kotka / DanielBraun
Rauma ja lähialueet / Dr.Jones
Jyväskylä / jOffE
Barcelona / takaperin
Helsinki / Crusty ja Miglos
Lappeenranta / paulos
Turku / kyttyra
Salo / Pistola
Lahti / penario
Pori / ylikowski
Joensuu / Saakki
Vaasa / Kevyesti

Tasajako ei ole taktiikkaa, mutta huomioidaan myös CrMo-kuskit tässä tarra-asiassa.

http://farm8.staticflickr.com/7455/9842619246_04ecd26cb6_o.png

MikeNAS lupasi tehtailla myös näitä tarroja.

Voin ottaa Oulun jakelun hoitaakseni.
(En ole skenejeesus, mutta tää on mulle nyt helppoa.)

Hyvä hyvä. Muut kaupungit voisivat ottaa mallia.

Ateena / Pete =D

Mieluusti maksoin sen mitä maksoin ja Kotkan pään jakelukanavan voin ottaa hoitooni jos noita tarroja tehtailette lisää ilmaisjakeluun…

^^Näkisin, että myös Ateena on täysin mahdollinen. Joskin tarramäärä saattaa olla hieman vähäisempi kuin kotimaan kaupungeilla. Palpavitsi ei ehkä uppoa ulkomailla.

^Skene kiittää avustuksesta ja Kotka menee sulle.

Mull Dundane - 0:00, 21.9.2013 » Voin ottaa Oulun jakelun hoitaakseni. (En ole skenejeesus, mutta tää on mulle nyt helppoa.)
Sussa on kuitenkin eniten yhdennäköisyyttä.

Harmi et oma biitteri on Vitusta eikä Columbusta :confused:

Vai että Vitusta… :smiley:

E: pahoitteluni, alan olemaan sopivissa.

:wink:

juu ei niit montaa tarvii. oma palpa on dedacciaita muuteski :wink:

Beater-terä! Nonyt on kowa!

Rauma ja lähialueet voin hoitaa helposti. Järkevissä määrin voin osallistua jatkopostitteluun ympäri Suomen.

Barcelonaan voi kans laittaa tulemaan :smiley:

nina - 0:20, 21.9.2013 »
Mull Dundane - 0:00, 21.9.2013 » Voin ottaa Oulun jakelun hoitaakseni. (En ole skenejeesus, mutta tää on mulle nyt helppoa.)
Sussa on kuitenkin eniten yhdennäköisyyttä.
:) No jaa, tuskin edes toiseksi eniten. Mutta kauniisti sanottu.

Saisikohan tuosta “Columbus” -tekstistä vielä kehiteltyä nasevan mukaelman?

beater tarrat kiinnostaa.

Mull Dundane - 7:21, 21.9.2013 » Saisikohan tuosta "Columbus" -tekstistä vielä kehiteltyä [s]nasevan[/s] mukaelman?
Vespucci Colombo ...

Asia on laitettu eteenpäin, Beater-tarra oli vain punaisena?

Piti olla myös sininen, laitoin näemmä eilen kaasuissa sinisen palpatarran beaterin sijaan. Mun moka.