P: Lievästi psykedeelisen näkönen Rossin (eka kasaus alkas olla tässä)

Satula vaan suoraan ni hyvä tulee! :slight_smile:

Okei, kiitos. Toi penkki ei ole vielä kiinni kunnolla ja siksi nojailee vähän eteenpäin (kun kuitenki joudun säätämään sen paikkaa vielä). Tarkotus ois jouluna vähän hitsailla tolle telinettä seinälle, koira vähän pelkää Psykedeliaa ja 36m2 asunnossa ei ihan hirveesti ole tilaa lattialla. Laskeskelin tässä vähän menneitä rahoja ja lähemmäs 700€ mää oon tähän upottanu (ja vielä tulee menemään lisää). Vähän lähti lapasesta. :smiley:

Meillä koira on saanu tottua pyörään or else

Aivan asiallinen. Konversiot kunniaan.

No mulla sattuu olemaan sheltti ja jos tuntee vähänkään rotua, niin tietää ettei ne mitään kaikista rohkeimpia koiria ole. Nokkeli pelkää myös ulkona liikkeessä olevia pyöriä. Pitää kyllä muutenki vähän totuttaa sitä pyöriin ajamalla sisällä ja palkkaamalla. :smiley:

Metti - 10:38, 2.12.2015 » Laskeskelin tässä vähän menneitä rahoja ja lähemmäs 700€ mää oon tähän upottanu (ja vielä tulee menemään lisää). Vähän lähti lapasesta. :D
Täällä on kuule käytetty vitusti tyhmempiinki Rossineihi melkein 20 000 eurooo.

mutta 700€ on liikaa silti noin rumista kammista

Haluisin nähdä osalistan hintoineen.

No on kyllä mut onhan toi satulaki vähä meh.

Joo sillalta koko vekotin.(ei oikeesti mut yritin esittää kovanaamaa niinku kaikki muut)

Kiinnostaa kyllä, että miten tohon on tollanen summa pakattu? Mitkä kiekot esim?

Musta musta on tylsä. Mun peffa tykkää Brooks:ista!

Yritin itse täällasta, mutta en läpäissyt niiden veritestiä… Saddles for REAL MEN!

Onneksi on monia eri polkuja!

e@e - 14:59, 2.12.2015 » Joo sillalta koko vekotin.(ei oikeesti mut yritin esittää kovanaamaa niinku kaikki muut)
Vähemmän subii, enemmän subuu = kovanaama.

No mää olen tohon laskenu kaiken mitä tähän/tälle pyörälle on ostettu. Runko on ottanu ihan saatanallisen osan tästä budjetista. Laitan listoja kun pääsen koneen ääreen. Varmaan vois päätellä, että mulla on pikkasen ongelmia rahan käytön kanssa. :smiley:
Osia ja hintoja:
-Runko, Gipiemme tolppa, SR stemmi, Sakae Edge etujarru, Belleri tanko, Sakae Edge kahvat ja Sakae etukiekko 350e (tämä on ihan vitusti liikaa, mutta halusin tälläsen rungon ja edellinen omistaja veti kätevästi kuolemakortin esiin. Maksoin sitten)
-Tankonauha Deba 11e
-Brooks B17 Narrow 100e (toinen mihin meni aika vitusti)
-Sugino Messenger kammet ja 42t eturatas (nyt livenä näkemisen jälkeen olisin valinnut jotkin sirommat, mutta olen liian ylpeä palauttaakseni) 69e
-Rétéz velo ketju 15e
-Shimano BB UN55 keskiö 28e
-Campagnolo Record Pista takakiekko ja 16t ratas 50e
-Vittoria Rally takarengas 35e
Summa: 658e, pyöristyy 700e yhden merkitsevän numeron mukaan.
Kyllähän tuo on aika iso summa rahaa, mutta mää haen kummallisista asioista nautintoa ja en varsinaisesti kadu. Olen kyllä käyttänyt mm. omaan päähäni varmaan saman verran rahaa. Kaikki on suhteellista.

Eipä tossa kait muu kuin runko oo reilusti ylihintainen. Mut jos ei itelle liikaa kirpase, niin mitä väliä? Pääasia että diggaat. :slight_smile:

Ei kannata potea omantunnontuskia 700:sta, tiedän tapauksen, joka työnti touhutonnin vispiin :wink:

Joo, tosiaan runkohan tota pottia nostaa. Hirvittävä hinta tollasesta perusputkesta tehdystä rungosta. N.500€ tosta olis tullut (perus konversio fiksin hinta) jos runko ois tehnyt kauppansa about realistisella arvolla (no mikä nyt on realistista, mutta varmaan tajuut).

Rahaa tulee, rahaa menee. Tekemisen ilon ja sen tulokset saa mainiosti romutettua laskemalla ne rahat joita ilmankin olisi ehkä mahdollisesti hyvällä tsägällä voinut pärjätä.

Mä oon ite ihan noviisi ja uuno näissä fillari jutuissa. Tähän harrastukseen saa kyllä upotettua rahaa. Mutta jos olisi auto mitä ropais, niin se vasta kalliiksi tulisikin. Varmasti jotkut tekee tiliäkin tällä, mutta suurimmalle osalle tämä on kiva harrastus joka nyt maksaa jotakin. Niinkuin kaikki harrastukset.

mitä välii hinnasta kuha ajaa vitusti ja have a good time